Nee hoor, PvP is ook niet mijn ding. Ik ga meer PvE doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Ben ik de enige die Guild Wars 2 hoofdzakelijk voor de PvE eerst gaat spelen?
Dat PvP boeit me nog niet zo erg,
Friends Of Karinaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef jogy het volgende:
waarom trouwens niet alleen de afkorting FoK en de volledige naam Fiends of [iets met een K].
wutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Droomert het volgende:
Ik heb heel GW1 een paar jaar gespeeld met hooguit 10 minuten gepvp'd te hebben
Precies andersom bij mij. Ik heb 1 uur guildwars 1 gedaan en 40 minuten gepvped. (Op iemand anders zijn account tho.)quote:
Double wutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Precies andersom bij mij. Ik heb 1 uur guildwars 1 gedaan en 40 minuten gepvped. (Op iemand anders zijn account tho.)
quote:
Eerst maar eens heel goed oefenen in PvE voordat ik m'n vingers ga branden aan PvP. Ik vind de besturing niet echt intuïtief werken, dus daar zal ik heel erg aan moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Ben ik de enige die Guild Wars 2 hoofdzakelijk voor de PvE eerst gaat spelen?
Dat PvP boeit me nog niet zo erg,
Op welk niveau heb je gespeeld dan ? RA klikkend gaat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben in het klikken getrained, zelfs met PvP gaat het goed
8 zat ver weg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef AMDB het volgende:
Als ik dingen klik dan zijn het dingen als ressurrect e.d., maar daar is nu geen skill meer voor.
Omdat GW2 nog niet online is?quote:
TRANEN IN M'N OGEN ZO MOOIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Ga dit maar lezen. Dan merk je hoe awesome arenanet is.
https://biobreak.wordpress.com/2012/08/24/ellivena/
Valvequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
True, geen douchebags meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |