Davy, kom spelen op Desolationquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast installeren hoor. Dalijk gaat hij traag.
Zal het onthouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ls het uit is ofc. Desolation server.
Idd, te veel nederlandersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan ontmoeten we mekaar daar welFar Shiverpeaks ga ik mijden met de vele nederlanders daar
Oja was je gw 1 char human ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem een human en charr. Human want GW1 char was human, en Charr want Charr
Uit mijn ervaringen met andere MMO's is een mix met UK/NL/SWE etc beter dan bijna alleen maar nederlanders.quote:
met het risico op een server vol met russen en polen terrecht te komen :pquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan ontmoeten we mekaar daar welFar Shiverpeaks ga ik mijden met de vele nederlanders daar
Je kunt toch nog wisselen van server gratis toch ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef Questular het volgende:
[..]
met het risico op een server vol met russen en polen terrecht te komen :p
Desolation was 1 van de 2 unnofficial engelse serversquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef Questular het volgende:
[..]
met het risico op een server vol met russen en polen terrecht te komen :p
vooral de belgische guild Dutch Cannibalsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
http://www.gw2guilds.org/guilds/eu/desolation
Is die goed, of viel die je op als enige NL guild ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef Questular het volgende:
[..]
vooral de belgische guild Dutch Cannibals
Eerder het feit dat het een Belgische Guild is die Dutch Cannibals heet :p Of eten ze dan Nederlanders?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is die goed, of viel die je op als enige NL guild ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |