Waarom stelen ze de naam van een ex pro-WoW guild?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef hans1988 het volgende:
http://nl.twitch.tv/nihilumguild
Ze hebben hun advertentie ook gewoon totaal niet aangepast
Volgens mij is het dezelfdequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom stelen ze de naam van een ex pro-WoW guild?
Nihilum had destijds een pro site enz, en veel van Nihilum zitten nu in Ensidia, dus ik denk het niet.quote:
Die klagen op 22 september dat er te weinig te doen is voor max lvl spelers, en gaan massaal terug naar WoW.quote:
In Pandaria is er ook niet veel te doen qua epics raids denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die klagen op 22 september dat er te weinig te doen is voor max lvl spelers, en gaan massaal terug naar WoW.
Dan hebben ze het toch ergens niet begrepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die klagen op 22 september dat er te weinig te doen is voor max lvl spelers, en gaan massaal terug naar WoW.
is Project Titan niet een mogelijk opvolger van WoW?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Maar ieder zn ding. Zou leuk zijn als ze ooit eens een opvolger van WoW maken ipv al die expansions. Anyway, ik wil wel mn Kurzick elite armor in GW2
Een domme vraag, maar ik heb nergens iets gelezen over Guild vs Guild battlesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan hebben ze het toch ergens niet begrepen
Is een nieuwe MMO van blizz ja, maar ik denk niet dat het in het warcraft universum is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef Questular het volgende:
[..]
is Project Titan niet een mogelijk opvolger van WoW?
Weet ik niet precies eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een domme vraag, maar ik heb nergens iets gelezen over Guild vs Guild battles. Die zijn er wel toch?
Davy, kom spelen op Desolationquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast installeren hoor. Dalijk gaat hij traag.
Zal het onthouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ls het uit is ofc. Desolation server.
Idd, te veel nederlandersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan ontmoeten we mekaar daar welFar Shiverpeaks ga ik mijden met de vele nederlanders daar
Oja was je gw 1 char human ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem een human en charr. Human want GW1 char was human, en Charr want Charr
Uit mijn ervaringen met andere MMO's is een mix met UK/NL/SWE etc beter dan bijna alleen maar nederlanders.quote:
met het risico op een server vol met russen en polen terrecht te komen :pquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dan ontmoeten we mekaar daar welFar Shiverpeaks ga ik mijden met de vele nederlanders daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |