Toffe naam manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
Friends of Koreaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
Nu al ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef AMDB het volgende:
Toch maar serverswitch gedaan. Ring of Fire nu.
Ze zullen wel gaan pieken. Ik verwacht wel Login queue's. Of servers die falen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Droomert het volgende:
Maar goed, hoe groot schatten jullie de kans dat het morgen 'Error 37' taferelen wordt?
je moet toch wat hé? een beetje een naam die in de wereld past is ook wel leuk lijkt me. en de k is nou niet echt populair als eerste letter in het engelsquote:
Geen idee. Volgens mij was de stresstest ook niet rampzalig, wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Droomert het volgende:
Maar goed, hoe groot schatten jullie de kans dat het morgen 'Error 37' taferelen wordt?
Stresstest is geen release.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij was de stresstest ook niet rampzalig, wel?
Nee ok, maar een stresstest is ook geen stresstest als er geen stress zou zijn op de serverquote:
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef AMDB het volgende:
Toch maar serverswitch gedaan. Ring of Fire nu.
Die vent denkt dat hij daar te internationaal voor is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?
Nee gewoon net met m'n guild beslotenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?
Strak plan! Koriander?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Scheringa het volgende:
Waarom trouwens Friends of K...
Dit blijft Fok!, dus Foes of K... past toch beter
Nou moet alleen die K nog ingevuld worden
Nee dat is zo, maar je kunt eerst een paar x gratis switchen t och ? En wat voor verschillen zijn er verder nog, je kunt zo geinvite worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee gewoon net met m'n guild besloten![]()
En we zijn een internationale (vnml. Europese) guild en daar zoeken we ook de server naar. We willen straks geen moeite hebben met extra mensen zoeken omdat ze liever geen Engels spreken.
Ja, echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom moet FOK er zo expliciet in terugkomen?
Werk jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef AMDB het volgende:
Ik mag morgen dus om 04.45 opstaan, en niet voor GW
Ik ook. Krantjes bezorgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef AMDB het volgende:
Ik mag morgen dus om 04.45 opstaan, en niet voor GW
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom moet FOK er zo expliciet in terugkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |