SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als je een klein toetsenbord met touchpad neemt. Er zijn trouwens genoeg apparaten die het mogelijk maken om een stream tussen een computer en het apparaat op te zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat werkt lekker als je in bed ligt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laptop op schoot > onvruchtbaarheid.in het geval van TS met z'n tablad is dat misschien wel de beste oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
Die harde leven van een digibeet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Te beperkt. Wat is te beperkt? De technologie ontwikkelt zich voortdurend en kan niet meteen aan alle behoeften van de mens voldoen. Verder is er volgens het merendeel volgens mij wel wat te vinden maar dat weet ik niet zeker daar ik een rasdigibeet ben.
Fixed....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:39 schreef SuperToll het volgende:
NAS -> Iphone/Ipad Smartphone -> Apple TV -> Stereo/Tv
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laptop op schoot > onvruchtbaarheid.Oei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit heel vaak met m'n laptop op schoot.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Niet meer doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oei...Ik zit heel vaak met m'n laptop op schoot.
Ik gebruik joetjoep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Lemar het volgende:
Onzin TS! Er bestaan gewoon remote mouse of remote apps voor iTunes.
Kerel in de tijd dat het kost om jou uit te leggen hoe het allemaal werkelijk in elkaar steekt kunnen nieuwgevormde sterren rustig al hun fusie-materiaal uitstoten om zo te vervallen in een rode reus. Nigga plz.quote:
Ik ben geen digibeet alleen dit concept is me nieuw. Haters!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel in de tijd dat het kost om jou uit te leggen hoe het allemaal werkelijk in elkaar steekt kunnen nieuwgevormde sterren rustig al hun fusie-materiaal uitstoten om zo te vervallen in een rode reus. Nigga plz.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben geen digibeet alleen dit concept is me nieuw. Haters!
Dan denk ik niet dat het hem wordt. Welk model precies?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon laptop op TV en speakerset, iPad met Remote voor iTunes, visualizer op iTunes aan en gassen
Die befaamde blauwe, maar ik kan wel de oude htc desire hd van mijn mam krijgen, die heeft namelijk een nieuw abbo afgesloten. Alleen weet ik niet hoe dat met de simkaart zit, want dan moet ik een abbo halen waar die ook gekocht is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat het hem wordt. Welk model precies?
Nou voor als je die hebt kan je hier kijken. En volgens mij kan je er gewoon elke simkaart die je wil in stoppen. Zo niet kan je altijd nog langs je lokale belhuis gaan en de simlock eraf laten halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Die befaamde blauwe, maar ik kan wel de oude htc desire hd van mijn mam krijgen, die heeft namelijk een nieuw abbo afgesloten. Alleen weet ik niet hoe dat met de simkaart zit, want dan moet ik een abbo halen waar die ook gekocht is?
Probleem is dat ik met dat programma niet zie wat er op mijn scherm gebeurd, en ik kan niet naar mijn scherm kijken als ik lig te relaxen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou voor als je die hebt kan je hier kijken. En volgens mij kan je er gewoon elke simkaart die je wil in stoppen. Zo niet kan je altijd nog langs je lokale belhuis gaan en de simlock eraf laten halen.
Ik heb jouw probleem gevonden Argo. Jij denkt in beperkingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Probleem is dat ik met dat programma niet zie wat er op mijn scherm gebeurd, en ik kan niet naar mijn scherm kijken als ik lig te relaxen.
Dat kan al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Argo het volgende:
Vaak wil ik relaxen in bed, met wat leuke muziek, het probleem is... Dat ik met mijn telefoon bv niet mijn pc kan overnemen, het is dus haast onmogelijk een nieuw liedje af te spelen vanuit mijn bed. Dit is heel vervelend, want ik moet steeds opstaan en dan weer replay drukken als ik nostalgische liedjes van vroeger wil luisteren.
Verder is het ook zo dat je eigenlijk erg afhankelijk van de computer bent. Een tablad kan eigenlijk 3x niets, een laptop is ook niet zo gemakkelijk, die gaat branden op je schoot, dus ik vraag me af... Waarom tabladden maken en al die shit, terwijl je beter gewoon een apparaat kan maken waarmee je je eigen pc kan besturen. Natuurlijk is het onmogelijk om dan te gamen qua FPS etc. Toch zou het tof zijn, als als je op zijn minst liedjes kan veranderen van een afstand. Via youtube of wat dan ook.
Klacht afhankelijk van de computer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |