Ook elders is men goed bezig ons de komende jaren van nieuwe plaatjes te voorzienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Theedoek achter het stuur en 600+ pk. Et voila. Kunnen wij weer een quizje houden
Vooral Rusland maakt ons de laatste jaren blij door massaal dash-cams te monteren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook elders is men goed bezig ons de komende jaren van nieuwe plaatjes te voorzien
Die heeft ook een bochtentechniek van een kiwi... Op het moment dat je ziet dat hij het niet haalt verstijft ie helemaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook elders is men goed bezig ons de komende jaren van nieuwe plaatjes te voorzien
Nopequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gezien de Oostblok setting ga ik voor een FSO Prima.
T is iig een 90er sedan... gezien t formaat..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gezien de Oostblok setting ga ik voor een FSO Prima.
80-erquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is iig een 90er sedan... gezien t formaat..
Die iele A-stijl en raamstijlen doen mij eigenlijk niet vermoeden dat het een west europese wagen is uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is iig een 90er sedan... gezien t formaat..
opslaan op je pc en uploaden bij tinypic?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef Charged het volgende:
Even offtopic,photo werkt serieus niet mee,alternatief iemand?
Hier werkt PB gewoon..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef Charged het volgende:
Even offtopic,photo werkt serieus niet mee,alternatief iemand?
"Te" moeilijk is relatief hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:41 schreef vosss het volgende:
Er zijn nog meer plaatjes van. Roep maar als ie te moeilijk is
IK niet, dus ik vergeef t mijzelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik erg slecht. Heb er 2 gehad.
Of een subtiele hint?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:41 schreef vosss het volgende:
Er zijn nog meer plaatjes van. Roep maar als ie te moeilijk is
Koepert zit in het goeie land te denkenquote:
Dan is het dus een Lancia...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Koepert zit in het goeie land te denken
Komt u maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef Charged het volgende:
Da fuck..kan iemand het eens voor mij proberen als ik de link doorgeef?
Geen idee wat het is waarom het niet lukt.
Jep. Ze zien er zelfs als ze in de prak zitten mooi uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |