abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:15 #101
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950471
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
Probeer in zijn zone te komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115950510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
niet zolang je niet getrouwd bent en nog om half 4 op een feestje bent.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:22 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950520
Hmm..toch lastig als je zon tijd niet gepost hebt om dan nog uit je hoofd de :o of :O te typen ;)
pi_115950578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.
Het idee dat het als acceptabel wordt gezien vind ik al zo vreemd. :@
pi_115950619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.

Iemand in elkaar slaan vanwege een "grote mond" is dan ook ridicuul en zou veel harder bestraft moeten worden, bijv door deze mensen aan de ontvangende kant te plaatsen en ze eens zelf in elkaar geslagen laten worden.

dat gebeurt toch daar kwam greys mee aan zetten. Ik weet dat geweld niet leuk is maar wel gewoon iets is wat bij de mens hoort. En hoe ik dan steeds op mijn antwoorden gepakt wordt vind ik niet leuk. Ik ben namelijk niet iedere dag hele dag door mensen in elkaar aan het slaan.
pi_115950684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
pi_115950827
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
pi_115950872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
pi_115950884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
pi_115950916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
pi_115950946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
pi_115950993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?
pi_115951053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
pi_115951101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
pi_115951123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
pi_115951159
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:44 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
:?
Jij bent toch echt degene die claimt dat geld spreekt, bij de politie.
pi_115951412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
Wow, chill out. Maar ben wel blij dat je me niet slaat.
Ik doe m' n eigen niet hoog op maar ik trek in twijfel of de politie je economische positie meeweegt in het stellen van prioriteiten.
pi_115951483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
Ik kan me de neiging om geweld te gebruiken in bepaalde extreme gevallen ook voorstellen, maar dan nog keur ik het af.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:46 #122
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951512
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
pi_115951521
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
Het is helaas "gewoon" in de zin van veelvoorkomend, maar het kan natuurlijk "gewoon" niet.
pi_115951544
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
Je kunt je woede ook verbaal uiten. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:16 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951583
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')