Nou dat idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
Nou ja, hij is net op vakantie geweest, zoveel verschil zal het niet zijn op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat maken
Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruudquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken![]()
Alsof twitterende Ruud die Badr voor d'r heeft uitgezocht.
Wat een domme troelquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Ik zag net een voorstukje van "het interview"
Ik blijf op hem wachten.....ja, we gaan zeker voor een tweede ronde
Zie hier een ander fragment![]()
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruud
Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.
Ik bedoel, we weten heus dat Gullit vast niet de meest trouwe echtgenoot was. Maar ze koos ZELF om het te tolereren en er bij te blijven. En uiteindelijk deed ze zelf precies hetzelfde. Zij zal ook met heer Hari geappt, getweet, geweetikveelwat hebben via d'r foon zonder dat Ruud mee mocht lezen? Ze zei toch zelf dat ze al best lang geleden met Badr zat te skypen? Dus laat Ruud lekker appen
Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.
Tuurlijk niet, vrouwen pakken dat volgens mij veel slimmer aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?
Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.
Waarschijnlijk is hij te dom om dat zelf te beseffen, maar ik neem aan dat hij wel mensen in zijn team heeft heeft die hem adviseren mbt dit soort zaken.
Zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.
Precies, zijn voorlaatste mep partij was in mei. Toen hadden ze al wat samen, dus hoe vaak gaat hij dat nog beloven? Grensverleggend die Estelle hoor!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een domme troel![]()
"Iemand is echt bereid dingen anders te doen en te veranderen "
Sinds wanneer dan? Net na die klap zeker
Wie weet hoelang die afluisterapp. daar al hing?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?
Hahahahahaha ik lig helemaal dubbelquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Ik zag net een voorstukje van "het interview"
Ik blijf op hem wachten.....ja, we gaan zeker voor een tweede ronde
Zie hier een ander fragment![]()
Johquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estelle
quote:Estelle verbreekt stilzwijgen
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Estelle heeft besloten haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met vriendlief Badr Hari terecht is gekomen. "Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me?".
Foto: Albert den Iseger fotografie
"Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald", vertelt Estelle.
Op 8 juli kwam het nieuws naar buiten dat Estelle’s nieuwe liefde Badr Hari betrokken zou zijn geweest bij een ernstig geweldsincident in de Amsterdam ArenA. En ook al ontkende de kickbokskampioen aanvankelijk de zakenman ook maar met één vinger te hebben aangeraakt, inmiddels is duidelijk – en heeft hij bekend – dat zijn aandeel toch wat groter was.
Iedereen heeft er een mening over. Van Geert Wilders tot een bestsellerauteur. En niet op de laatste plaats: vader Henny Cruijff. Die leek aanvankelijk nog wel enthousiast over Badr. Althans, hij vond dat zijn dochter met wie hij overigens al jaren geen contact heeft, maar snel moest hertrouwen… Achterliggende gedachte was dat zij dan ook de naam Cruijff niet meer zou voeren. Deze naam zou zij, volgens haar vader niet waard zijn. Estelle: "En dan te bedenken dat ik de man die deze naam wereldberoemd maakte, mijn oom Johan, daar nooit, maar dan ook nóóit over gehoord heb!”
Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werktequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?
Die is echt de interviews van haarzelf en Ruud sinds de scheiding door gaan lezen en heeft hier en daar iets opgepikt en weer gebruikt, zodat het in haar straatje past (Diana-quote, telefoongedrag).
Vin ik nog snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werkte
En ging ze met ruud naar Hawaii om te oefenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had Badr haar dat wel geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |