Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Hij is vast niet de enige die zoiets heeft meegemaakt. Ik was er niet bij weet niet hoe het is gebeurd maar ik vuind het ook natuurlijk erg voor die man maarja het gebeurd vaker maar dan hoor je er nisk over. Als het zomaar is gebeurd dan was Estelle denk ik niet met hem 10 x afegelopen maanden op vakantie gegaan en zou ze nu ook niet bij hem blijven. is misschien voor haar ook een afgang om hem op te zoeken in de gevangenis. Dus ik denk dat hij voor haar iets heel erg goed doet.
Dat vrees ik ook Roos, misschien wil ze wel uitmaken maar durf ze nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
Dit. Dat is je lot als BN-er en hij wist dat de spotlights nog eens extra op hem gericht waren door Estelle en de media-aamdacht die ze ook zelf opzochten. Als een BN-er bijvoorbeeld overlijdt, staat dat in de krant, bij een GN-er niet, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?
Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor mensen en al die keren dat ze met hem op vakantie is geweest deed ze zeker ook omdat ze bang is? Ze hoeft niet bang te zijn denk ik hoor. En ik denk niet dat ze een naief mens is. Het is niet altijd zwart- wit
Ja dat klopt maar ik denk ff mee. Haar gedrag zoals het nu allemaal beetje bij me over komt doet me dat denken. Ik weet niks van haar persoonlijke eigenschappen. Ik zou niet weten of ze een lief of niet lief mens is ofzo. Ik zeg alleen maar hoe het op me over komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.
En ja, dat denk ik echt. Ze kan op zijn minst geweten hebben dat het niet pluis was en toch ging ze vrolijk slotjes ophangen.
Je hebt overigens wel erg veel aannames omtrent de persoonlijkheid van Estelle, terwijl je zelf keer op keer aanhaalt dat iedereen, inclusief jij, haar niet kent.
gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:09 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...
Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Simpelientje. Jijzelf en het merendeel vd wereldbevolking zou zijn of haar partner niet 'verraden' bij zware mishandeling zeg je. Maar Badr kan haast niets ergs hebben gedaan omdat Estelleke bij hem blijft. Beetje tegenstrijdig...
Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef simpelintje het volgende:
[..]
gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand praten
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.
Vervolgens ging ze pas bij die man weg toen ze een nieuw projectje vond aan wie Ruud haar weg kon geven en nuziet ze minstens zes (vermeende) misstappen door de vingers.
Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komt
Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.
Hij kan dus de hele wereld in elkaar timmeren maar zolang Estelle vrolijk rond kan huppelen in de PC zit zij goed...Het is vast een schat en een tijger in bed voor haar, maar zoiets kun je toch niet los zien van de persoonlijkheid van degene met wie je verkeert en waar je je kinderen mee opzadelt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goed
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bij
Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef eskil het volgende:
Bénédicte Ficq: Badr Hari is een goeie jongen
Redactie | 24 aug, 2012 | Reageren
VIDEO- Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: “Het is een goeie jongen,” zei advocate Bénédicte Ficq bij Knevel & vd Brink. De pers had het allemaal gedaan, had hem ten onrechte neergezet als een monster, De Telegraaf had het het bontst gemaakt en had eigenlijk een kort geding aan de broek moeten hebben. Dat het al heel lang oorlog is tussen ‘het kantoor van Ficq’ en John van den Heuvel is geen geheim. Feit is dat De Telegraaf in deze zaak heel goed geïnformeerd is en over allerlei verklaringen beschikt. Dat is irritant voor een advocaat. In zo’n zaak roepen dat eerst de rechter moet oordelen is juridisch terecht, maar je kunt toch moeilijk van ‘de media’ vragen dat ze tot die tijd niks doen. Dat zouden de verdachten wel willen. Lees de reconstructie die vandaag in De Telegraaf staat. Hoe Estelle en Badr ongelooflijk (dom) hebben zitten liegen. Het lijkt erop dat Badr later nog wat meer is gaan liegen en Everink ervan beticht een foute opmerking te hebben gemaakt over Gullit. Tja, hij moet toch wat zeggen.
Ik ben heel benieuwd wat daarvoor overblijft tijdens het proces, of er iemand is die dit bevestigt. En of Badr deze nieuwe ‘verklaring’ met medeweten van zijn advocate naar buiten heeft gebracht. Wat gisteravond niet ter sprake kwam en wat ook niet in De Telegraaf staat is een aspect in de hele zaak dat mij het meest verontrust: dat uit alle incidenten waarbij Badr door het lint is gegaan het beeld oprijst van iemand met een psychische stoornis: dat hij zelf naderhand echt niet meer weet wat hij heeft gedaan, een totale black-out heeft gehad. Het kan best zijn dat zijn rol bij de mishandeling van Koen Everink maar beperkt is geweest, alleen: weet hij dat zelf nog? En wat de aanleiding was? Waar begint zo’n blackout?
http://www.camilleri.nl/2(...)is-een-goeie-jongen/
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denkt![]()
En de eerste vraag die je stelt: BINGO!!!!!
Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
Hmm okquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.
Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |