abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115942933
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Projskippy - 19 augustus
Martine1984 - 31 augustus

Users:
Aemelia (01-2012)
Babbel1 (02-2012)
Dushi2012(08-2012)
Chanty (09-2011)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Lijnloos (02-2011)
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Martine1984
Poppejans
Projskippy
Sethiwe (08-2011)
Shandaly (08-2011)
.Sparkling. (09-2011)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-09-2012 07:35:53 ]
pi_115943417
Gefeliciteerd suikertante, snel gedaan!
E.
pi_115943492
Lief van je Sparkling. Ik wou dat we samen konden juichen, ik hoop echt dat je snel een mooie plakkerd hebt!
pi_115943529
Ik heb de OP trouwens al een beetje aangepast, als er nog meer gewijzigd moet worden, even laten weten!
pi_115946587
suikertante!!!! *O* van harte!
pi_115946632
kekaa, mijn nod is 31-8

kan t niet dik gedrukt doen, zit via mijn telefoon.....
pi_115952511
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
E.
pi_115953051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
dat is dan ook wel snel gegaan! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115953442
Jawel hè? Het zou best kunnen dat het bruinverlies nog een tijd gaat duren, dat weet ik niet. Maar het was natuurlijk ook wel een behoorlijk vroege miskraam dus heel anders dan een heftige menstruatie was het niet. Mij hoor je niet klagen in ieder geval ;)
E.
pi_115960470
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:15:33 #11
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115960588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
Niet zo best. Het eitje is in 5 dagen gegroeid van 10 naar 12 mm (moet 20 zijn). Dus de eindconclusie is dat de chlomid bij mij niet aanslaat. Moet nu weer primolut gaan slikken om een bloeding op te wekken en dan gaan we starten met het spuiten van pregnyl... :{ Nou ja, ik had al een voorgevoel dat dit niet ging werken dus ik ging er al van uit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115961334
Heb hier een hele tijd meegelurkt, nu zwanger en wel aangemeld, dus nu kan ik jullie nu ook een hart onder de riem steken: sommigen wachten al zo lang, hopelijk worden jullie niet langer op de proef gesteld en is het binnenkort raak. Dat iedereen maar snel een topic mag opschuiven!
pi_115962404
Wat rot dat de Chlomid niet aanslaat Chanty, dat moet vast een domper zijn. Hopelijk doet de pregnyl zijn werk wel en krijg je snel een eisprong :*

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
E.
pi_115962623
Balen Chanty!
pi_115963070
balen chanty! :*

hier wederom zere tetten..... Zal t dan nu al raak zijn??? Ik baal wel een beetje dat ik nu nog betrouwbaar kan testen. Mn vader is zeeman en gaat zondag weer voor een week of 6 weg. Dus als het zover is dan kan ik het hem alleen maar telefonisch vertellen of heel lang wachten....
pi_115964479
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:01:48 #17
52229 Chanty
pi_115965009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Fieder het volgende:
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
pi_115967036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
ik zal absoluut weer gaan plassen voor MvM, kleine moeite en een groots resultaat
pi_115967491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
Dank je! Ongeveer 7 maanden maar onregelmatige cyclus na t stoppen met de pil. Weet dus wat het is om in spanning te zitten...

En om die reden ook meegedaan met MvM. Kleine moeite voor mij maar hopelijk daarmee geholpen een ander óók zwanger te krijgen.
pi_115976211
Ik heb vorige keer ook meegedaan met MvM, ik kon alleen maar 2 weken plassen.
Deze keer ben ik niet zover gekomen helaas. Ik zat heel erg in twijfel, ik vond het zo'n gedoe om die kratten naar het ophaalpunt te brengen. Ik had het zeker wel gedaan als ze het gewoon thuis op kwamen halen. Ach, ik zie het wel als het opnieuw zo ver komt ooit..
E.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:31:45 #21
52229 Chanty
pi_115976800
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
pi_115976889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet _O-
pi_115977211
Inderdaad Chanty, gewoon alleen thuis doen is het makkelijkste. Ik had er toen 1 boven en 1 beneden bij de wc staan. Ik ging het liefste boven want die ruimte was groter dus minder stank. Of ik draaide de dop vast open in de gang, pieste in de beker en goot dat zo snel mogelijk in de kan. Ik werd er zo misselijk van, gadverdamme! :o
E.
pi_115978650
bij mijn eerste zwangerschap had ik echt last van die stank. 's morgens moest mijn man het gele goud erin gieten, anders nekte ik zo dat vat vol! :')
later op de dag ging het dan meestal wel.
vragen mag!
pi_115982710
Die enorme stank heeft me ervan weerhouden om de 2e en 3e zwangerschap te piesen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')