abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:42 #26
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115943360
Wil je je vriendin kwijt? Dan doen. Anders niet.

*duh* dat is toch logisch?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:50 #27
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_115943364
Wat verwacht je van ons?

Tips hoe je een affaire kunt houden zonder dat je vriendin het merkt?
Complimenteren dat je je een player bent en je collega hebt geregeld
Een cursus van te doen als haar vriend en/of jou vriendin er achter komt?

IMHO kun je het beste een SMSje klaarzetten met de tekst:
"Schatje, ik begin nu mij collega te neuken en wil niet gestoord worden. Gaan we vanaf nog uit eten? X je lover".

Deze verstuur je voordat je begint, succes verzekerd ^O^

Voor ons natuurlijk :+
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_115943377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Een soort collega's zijn ze zeker.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:29:44 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115943392
Volgens mij wil TS gewoon met de collega van bil, niet direct met haar trouwen. Keertje vreemdgaan, pfff, hetero's doen daar zo moeilijk over
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:29:44 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943393
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef OeJ het volgende:

Een soort collega's zijn ze zeker.
Al twee hele weken!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115943398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
Dan zeg je gewoon dat je hebt liggen rukken. Dat gelooft ze wel. Waarom zou je dáár in godsnaam over liegen?
pi_115943420
Je hebt 1 groot voordeel: Je kunt vantevoren nadenken wat je gaat doen.

Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.

Besluit nemen en je er daarna aan houden. Niet achteraf gaan janken of proberen van allebei een beetje mee te pakken.

Succes!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:24 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef PresidentLogan het volgende:

Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.

Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
pi_115943478
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten. Geloof me, vrouwen zijn de slechtste niet. Grote kans dat ze instemt! v-v-m welteverstaan.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:01 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943494
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef HyperViper het volgende:

Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten.
Ge-ni-aal!
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:15 #36
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_115943501
wellicht kan TS met zijn vriendin doen alsof zijn vriendin zijn nieuwe neukertje is.

Dan watsapp je haar dat je haar graag in het bos wil ontmoeten. En dat je haar dan een massage geeft. :o :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:17 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115943504
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115943552
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ge-ni-aal!
Thanks, CC. Jouw aandeel is ook bewonderenswaardig.
pi_115943557
TS komt hier niet meer terug.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:35:35 #40
Toezicht is gezond!
pi_115943562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
dan heeft ts:

zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt

voor één keer zoenen? :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_115943597
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).

Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:37:34 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943611
Je verwart 'gevoel' met 'geiligheid'.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:28 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115943632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).

Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
Dan moet je haar ook niet prikken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:36 #44
Toezicht is gezond!
pi_115943640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:

wat copycat zegt. Je wil gewoon neuken....

veeg je je vriendin wel eens goed uit? Wat mis je thuis?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:40 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115943643
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

dan heeft ts:

zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt

voor één keer zoenen? :o
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115943650
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef Copycat het volgende:
Je verwart 'gevoel' met 'geiligheid'.
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:22 #47
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115943656
"Wat niet weet, wat niet deert."

Je gevoel zegt al genoeg en zij wil je zaad. De man is gemaakt om zijn zaad te verspreiden. Meer dan de helft van de mensen gaat vreemd, je bent niet de enige. Daarnaast komt het het meest voor op het werk. Je bent maar een mens van vlees en bloed en je leeft maar 1 keer.

Let er wel op hoe je hieraan een vervolg gaat geven als je het doet. Maak van te voren afspraken hoe jullie dit allebei zien, oppervlakkige fuckbuddy's of meer?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:29 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef PicoMMP het volgende:

Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.
pi_115943667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
De boot afhouden? Als ik het verhaal van TS lees is de boot al aangemeerd voor het jaarlijkse onderhoud. Het enige wat hij nu kan doen is de zaak failliet laten gaan.
Oh, and that's a bad miss!
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:50 #50
Toezicht is gezond!
pi_115943673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
en dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')