Een soort collega's zijn ze zeker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Al twee hele weken!quote:
Dan zeg je gewoon dat je hebt liggen rukken. Dat gelooft ze wel. Waarom zou je dáár in godsnaam over liegen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef PresidentLogan het volgende:
Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten. Geloof me, vrouwen zijn de slechtste niet. Grote kans dat ze instemt! v-v-m welteverstaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
Ge-ni-aal!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef HyperViper het volgende:
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten.
dan heeft ts:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
Dan moet je haar ook niet prikkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).
Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
wat copycat zegt. Je wil gewoon neuken....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).
Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heeft ts:
zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt
voor één keer zoenen?
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef Copycat het volgende:
Je verwart 'gevoel' met 'geiligheid'.
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef PicoMMP het volgende:
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
De boot afhouden? Als ik het verhaal van TS lees is de boot al aangemeerd voor het jaarlijkse onderhoud. Het enige wat hij nu kan doen is de zaak failliet laten gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
en dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |