al heeft iedereen haar al wel proberen te versieren. .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef oLexie het volgende:
Ze werkt op een tankstation, zal vast meevallen.
Tankstationmensen ja. Ik heb serieus nog nooit in mijn hele leven een bloedmooi persoon zien werken op een tankstation. De mooiste was een 7,5. En ja, ik let daar op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al heeft iedereen haar al wel proberen te versieren. .
Precies, van die 'socialewerkplekfiguren' zie je daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tankstationmensen ja. Ik heb serieus nog nooit in mijn hele leven een bloedmooi persoon zien werken op een tankstation. De mooiste was een 7,5. En ja, ik let daar op.Op mooie dingen dan, ik hou van mooi dingen over het algemeen.
Ook daar is eenoog koning ... Of queen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Precies, van die 'socialewerkplekfiguren' zie je daar.
Geen beroep iig. Gewoon behulpzame iemand die blijkbaar verkeerd dacht en geen nee accepteerde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.
Of een gratis koffie na het aftanken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef B91 het volgende:
Zouden ze daar ook deze kortingsvorm hanteren: 2x aftanken is 25% korting. Op welk manier dat gebeurd mag vrijelijk ingevuld worden
Nee, heeft ze toch niets aan? Bovendien is er niets gebeurd en heeft ze ook een vriend die ze niet kwijt wil. Als mijn vriendin iets weet weet haar vriend het ook zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Stond ze niet te stampvoeten, of te dreigen alles aan je vriendin op te biechten?
Naja, zou kunnen hè, had ook wel iets smeuigs gehad, nu is het idd zo'n anticlimax hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, heeft ze toch niets aan? Bovendien is er niets gebeurd en heeft ze ook een vriend die ze niet kwijt wil. Als mijn vriendin iets weet weet haar vriend het ook zo
nuja, liegen tegen je vriendin is altijd héél spannend... hooguit is het wel een beetje eenzijdige spanningquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
Maar ga je nu energie steken in het ontsleuren van je relatie?
Daarom. Die eenzijdigheid verdrijft de algehele sleur niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef RM-rf het volgende:
nuja, liegen tegen je vriendin is altijd héél spannend... hooguit is het wel een beetje eenzijdige spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |