abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115942844
Goedemorgen,

Ik zit een beetje in een lastige situatie en weet even niet meer wat ik voel en al helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds twee weken een nieuwe collega, een erg leuke meid, die ik in moest werken en waarbij het gelijkt klikte. Het is een erg spontane meid die met iedereen wel een babbeltje maakt. Niets mis mee. Ook was ze gelijk erg open over haar verleden en was er sprake van wat geflirt en seksuele spanningen (aanraken, opmerkingen, dolletjes).

Na nogal wat spannende whatsapp-berichtjes over en weer vroeg ze ineens hoe serieus ze de seksuele spanning moest nemen. Ook was ze bang om gevoelens te ontwikkelen en of ze die moest tegenhouden, ze heeft namelijk sinds twee maanden een vriend waarmee ze naar eigen zeggen erg gelukkig mee is. Ikzelf heb nu vijf jaar een relatie en woon vier jaar samen. Ik zag het ook meer als een dolletje en wat spanning. Ik antwoorde dat we daar eens over moesten praten, face to face, aangezien ik dat liever niet via de Whatsapp wilde doen.

We zijn dus een rondje gaan lopen in het bos en we hebben wat dingen besproken. Uiteindelijk zei ze dat het vooral een spontane flirt was en dat ze het gewoon erg leuk vond om te doen. Ik was het daar wel mee eens, al voelde ik toch iets negatiefs. Als een soort afwijzing omdat ik twijfelde of het voor mij eigenlijk ook wel echt zo voelde. Vanaf dat ze vroeg of de spanning serieus was kon ik eigenlijk alleen maar aan haar denken.

Ik zei toen tegen haar dat het wel fijn was dat er duidelijkheid was en dat het gewoon bij een flirt zou blijven. Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts) en nu hebben we ondertussen ook uitgesproken dat we elkaar wel heel erg leuk vinden. Toch benadrukt ze ook steeds dat ze een vriend heeft en begint ze soms ineens over hem te praten of laat ze een zogenaamd leuke foto zien (alsof het mij wat interesseert).

Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ben nooit vreemdgegaan, maar moet wel zeggen dat de sleur er behoorlijk in zit. Aan de andere kant vraag ik me af wat zij nou precies wilt en ik vind het ook vreemd dat je na twee maanden relatie toch een andere jongen leuk vindt en zelfs mee afspreekt, terwijl ik juist denk dat je na twee maanden toch hartstikke verliefd moet zijn.

Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
pi_115942997
Je gaat voor de bijl zoals ik dat al talloze malen heb meegemaakt.
Denk van tevoren even goed na of ze het waard is en of je degene thuis kwijt wenst.
pi_115943046
Ga je gevoel achterna

* admiraal_anaal gaat zich nu verstoppen voor het blik moraalridders wat opengetrokken wordt
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:18:58 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943093
Gewoon verstand op nul, neuken en daarna zie je wel weer verder. In je relatie en op je werk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115943115
Moeilijke situatie dit dude. Ik heb geen oplossing. Maar klinkt als een spannende situatie, ik zou zeggen go with the flow. Als in, volg je gevoel. Want je bent misschien nog niet klaar om je voor altijd te binden.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:20:49 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_115943145
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:
Gewoon verstand op nul, neuken en daarna zie je wel weer verder. In je relatie en op je werk.
Precieees. *O*

Denk nog maar even alleen aan pussy in plaats van alle mogelijke problemen.

Je kan je werk kwijtraken, je vriendin, je huis, je geld.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:21:29 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943162
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!
pi_115943165
Haar relatie in nog pril en waarschijnlijk niet zo serieus.

Klinkt alsof ze niet echt verliefd is op haar vriend.

En jij moet eens goed nadenken wat jij wil. Haar of jouw vriendin en op tijd een keuze maken.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115943178
Ik kreeg wel een semi van dat bos-verhaal. Jammer dat daar niet werd gebatst...

En volg je hart! Volg nooit je pik of je hoofd in dit soort zaken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:22:54 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_115943200
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!
Bohbohboh :9

TS, vergeet die watsapp berichten niet te wissen. En die neukafspraak ook niet he. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_115943206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
Maar wat is dat precies? Je hart?

Ik dacht altijd dat het vooral een alignment van pik en hoofd in dezelfde richting was :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115943208
Dat bos verhaal is geil inderdaad.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:27 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
Ik kreeg wel een semi van dat bos-verhaal. Jammer dat daar niet werd gebatst...

Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.
pi_115943227
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Precieees. *O*

Denk nog maar even alleen aan pussy in plaats van alle mogelijke problemen.

En uiteindelijk haar ook, want ondanks dat ze zo gelukkig is, gaat ze wel vreemd.
Heel betrouwbaar allemaal ^O^
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:24:09 #15
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_115943240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts)
:{

quote:
Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.
}:|

quote:
Ben nooit vreemdgegaan
Ik zie het...

quote:
Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
Ja. Gedraag je eens niet zo walgelijk. :s)
pi_115943250
Gaan jullie neuken in het bed waar je met je vriendin slaapt ? :9
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115943256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan jullie neuken in het bed waar je met je vriendin slaapt ? :9
Of in het bos? Ik ruik een weddenschap.
pi_115943262
CC geeft altijd goeie adviezen. Zeker nu weer.
pi_115943269
Is de dame in kwestie trouwens lekkerder dan jouw vriendin? Als dat het geval is sta je namelijk in je recht.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:25:51 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:
Wel uitkijken voor rode mieren!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:00 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_115943284
Potentieel Anthony Zeus topic.
pi_115943289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:21 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115943299
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.
_O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:58 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115943313
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115943350
In ieder geval je huidige relatie netjes uitmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')