Goedemorgen,
Ik zit een beetje in een lastige situatie en weet even niet meer wat ik voel en al helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds twee weken een nieuwe collega, een erg leuke meid, die ik in moest werken en waarbij het gelijkt klikte. Het is een erg spontane meid die met iedereen wel een babbeltje maakt. Niets mis mee. Ook was ze gelijk erg open over haar verleden en was er sprake van wat geflirt en seksuele spanningen (aanraken, opmerkingen, dolletjes).
Na nogal wat spannende whatsapp-berichtjes over en weer vroeg ze ineens hoe serieus ze de seksuele spanning moest nemen. Ook was ze bang om gevoelens te ontwikkelen en of ze die moest tegenhouden, ze heeft namelijk sinds twee maanden een vriend waarmee ze naar eigen zeggen erg gelukkig mee is. Ikzelf heb nu vijf jaar een relatie en woon vier jaar samen. Ik zag het ook meer als een dolletje en wat spanning. Ik antwoorde dat we daar eens over moesten praten, face to face, aangezien ik dat liever niet via de Whatsapp wilde doen.
We zijn dus een rondje gaan lopen in het bos en we hebben wat dingen besproken. Uiteindelijk zei ze dat het vooral een spontane flirt was en dat ze het gewoon erg leuk vond om te doen. Ik was het daar wel mee eens, al voelde ik toch iets negatiefs. Als een soort afwijzing omdat ik twijfelde of het voor mij eigenlijk ook wel echt zo voelde. Vanaf dat ze vroeg of de spanning serieus was kon ik eigenlijk alleen maar aan haar denken.
Ik zei toen tegen haar dat het wel fijn was dat er duidelijkheid was en dat het gewoon bij een flirt zou blijven. Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts) en nu hebben we ondertussen ook uitgesproken dat we elkaar wel heel erg leuk vinden. Toch benadrukt ze ook steeds dat ze een vriend heeft en begint ze soms ineens over hem te praten of laat ze een zogenaamd leuke foto zien (alsof het mij wat interesseert).
Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ben nooit vreemdgegaan, maar moet wel zeggen dat de sleur er behoorlijk in zit. Aan de andere kant vraag ik me af wat zij nou precies wilt en ik vind het ook vreemd dat je na twee maanden relatie toch een andere jongen leuk vindt en zelfs mee afspreekt, terwijl ik juist denk dat je na twee maanden toch hartstikke verliefd moet zijn.
Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?