Mij wel, ik heb nog nooit zo'n doos binnen gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef HyperViper het volgende:
Zal wel vol zitten met volgespoten condooms. Zou mij niets verbazen in ieder geval.
Zoiets was toch ook met een kluis van de Titanic of zoiets?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind ik ook, staat me nog bij dat ze de kluis van Al Capone hadden opgevist werd heel spektakel van gemaakt op televisie zat er niks in de kluis.![]()
Maar dit ga ik zeker kijken
Dat denk ik ook. Anti-climax in de maak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef teckna het volgende:
Toch is denk ik de mysterie leuker dan de inhoud denk ik
Vaste wel een wijze raad, iets als...Make Love Not War!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Lord Katundro het volgende:
Misschien zit er informatie in over wat er op 21-12-2012 nou echt gaat gebeuren.
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Otta zit er klaar voor!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..![]()
http://www.vgtv.no/#!id=55544
Zeker. Waar wordt het desbetreffende pakket geopend, land/plaats?quote:
De RLS is best gesjelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |