abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115940810
Gister tijdens de achtervolging van een winkeldief kleine inschattingsfout met een sprongetje gemaakt, van een halve trap afgesprongen. Landing deed wel pijn maar rende toch door. Na aanhouding dief liep ik behoorlijk mank, politie liet er een ambulance bijkomen. Die hadden ook het idee waar komen we voor (ikzelf eigenlijk ook), zeiden alleen doet dit pijn, ja, oke houd het in de gaten als het blijft naar de huisarts. Dit was gister rond 6 uur.

Nu loop ik nog manker dan gisteravond en nu kan ik er zowat helemaal niet meer op staan. Maar wat nu. Voor m'n gevoel is dit geen reden om ziek te melden en een afspraak te maken bij de huisarts, op werk is al weinig personeel. Dus zal ik gokken op dat ik toch kassa kan doen ipv winkel met heel veel lopen/trap op en neer (die man is daar heel moeilijk in, weigert ie gok ik. Een collega gaf aan dat ze van bepaalde werkzaamheden last van haar rug kreeg maar geen medische verklaring en 'het staat al vast' dus pech) of zal ik toch een afspraak bij de huisarts maken en me ziekmelden, is dit dus redelijk?

Begin om half 10 dus moet rond 9 afbellen als ik het doe (eerder is er niemand aanwezig)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:45:20 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115940822
Je hoeft je toch niet ziek te melden om naar de huisarts te kunnen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_115940826
Ja idd, vraag het de fok experts...
pi_115940839
Ga naar de huisarts, laat 'm een paar krukken fixen en ga dan naar het werk :)
pi_115940864
Maar eerst huisarts is wel redelijk dus?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:52:57 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_115940893
Als ik je baas was en ik zag je aan komen hinkelen zou ik je weer wegsturen (naar de dokter dus).
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_115940901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:49 schreef Leontje het volgende:
Maar eerst huisarts is wel redelijk dus?
Als jij denkt dat er meer aan de hand is dan een verrekking oid. En dan krukken halen en laten zien dat je gewoon komt werken; mits je veel kan zitten en niet steeds een trap moet op en aflopen. Lijkt mij dat je baas dan al in zijn handen mag wrijven en zeker gezien de oorzaak van je pijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:54:56 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115940906
Ik zou eerst de huisarts bellen voor een afspraak. Waarschijnlijk kun je later op de dag en kun je alsnog gewoon naar je werk als je dit zo graag wil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:55:15 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115940909
Waarom laten ze in godsnaam een ambulance voor zoiets opdraven...!?

Weet je hoeveel geld dat kost!? Je hoort het steeds vaker dat er voor ieder wissewasje een ambulance (soms dubbel) aan komt kakken die eigenlijk totaal niet nodig is.... :N

Zo schieten de zorgkosten idd wel omhoog... :N
pi_115940940
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:55 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom laten ze in godsnaam een ambulance voor zoiets opdraven...!?

Weet je hoeveel geld dat kost!? Je hoort het steeds vaker dat er voor ieder wissewasje een ambulance (soms dubbel) aan komt kakken die eigenlijk totaal niet nodig is.... :N

Zo schieten de zorgkosten idd wel omhoog... :N
Ik was in A'dam met een vriendin die ook haar enkel verzwikte en dat deed ze regelmatig. Kut, maar niets aan de hand eigenlijk. Kwamen er net 2 agenten op een scooter aan die wilden weten wat er was gebeurd. Dus zij legt uit dat ze door haar enkel was gegaan en dat ze niet was beroofd oid. Bellen ze prompt een ambulance ondanks onze protesten. We hebben tot 2 uur 's nachts in het ziekenhuis moeten wachten :') Zo belachelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115940949
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:59 schreef Isabeau het volgende:

We hebben tot 2 uur 's nachts in het ziekenhuis moeten wachten :') Zo belachelijk.
Waarom?
Je kunt ook gewoon weigeren in die ambulance in te stappen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115940959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Waarom?
Je kunt ook gewoon weigeren in die ambulance in te stappen.
Dat deed ze aanvankelijk ook :@ Maar toen viel ze flauw van de pijn omdat ze kordaat probeerde weg te lopen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:05:32 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115940977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat deed ze aanvankelijk ook :@ Maar toen viel ze flauw van de pijn omdat ze kordaat probeerde weg te lopen.
Naja als iemand flauw valt van de pijn dan is het toch goed ingeschat van de pliesie om evengoed een ambulance te laten komen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115940986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet raar dus dat men haar meegenomen had.
pi_115941001
enkelbanden ..ik zou naar een huisarts gaan.

Als ie gescheurd is ga maar van minimaal 3 tot max. 6 weken van rust uit. (als in, niet op staan, alleen met behulp van fysio)
pi_115941006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:

Naja als iemand flauw valt van de pijn dan is het toch goed ingeschat van de pliesie om evengoed een ambulance te laten komen?
Die was er al.

Maar goed, ik heb in het ziekenhuis al een aantal keer meegemaakt dat mensen 'gedwongen' zijn meegenomen door een ambulance en dan boos zijn en eisen dat de politie ze dan ook maar weer thuis brengt ipv een dure taxi te nemen.

Maar dat is allemaal erg offtopic inmiddels :+
pi_115941032
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die was er al.

Maar goed, ik heb in het ziekenhuis al een aantal keer meegemaakt dat mensen 'gedwongen' zijn meegenomen door een ambulance en dan boos zijn en eisen dat de politie ze dan ook maar weer thuis brengt ipv een dure taxi te nemen.

Maar dat is allemaal erg offtopic inmiddels :+
Ik zou ook de politie bellen.
Kidnapping :o
pi_115941069
Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om 11 uur, bedankt voor de reacties
pi_115941077
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:16 schreef Leontje het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om 11 uur, bedankt voor de reacties
En je hebt je nu ziek gemeldt of wat?
pi_115941107
Als ik het goed begrijp heb je dit ook opgelopen tijdens het achtervolgen van een dief in de winkel waar je werkt, tijdens werktijd?
In dat geval mag je werkgever toch ook best wat begrip tonen.
pi_115941176
Heb nog niet ziekgemeld, ga waarschijnlijk na de huisarts naar werk afhankelijk van wat ze zegt.

En. Dat klopt. Heb het tijdens werktijd opgelopen tijdens achtervolging van een dief
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:35:52 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115941229
Je zou ze wel nu al even op de hoogte kunnen brengen, omdat de kans er dus in zit dat je straks niet komt. Wel zo netjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115941407
De dag erna doet het vaker meer pijn. Maar wat is een halve trap? :P
pi_115941499
Een halve trap is een tree of 15 schat ik,

En ik ga zo ook bellen dat ik om 11 een afspraak heb en daarna hopelijk wel kom
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:36:08 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115942107
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef Leontje het volgende:
Een halve trap is een tree of 15 schat ik,

En ik ga zo ook bellen dat ik om 11 een afspraak heb en daarna hopelijk wel kom
Goed geregeld ^O^
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')