Als jij denkt dat er meer aan de hand is dan een verrekking oid. En dan krukken halen en laten zien dat je gewoon komt werken; mits je veel kan zitten en niet steeds een trap moet op en aflopen. Lijkt mij dat je baas dan al in zijn handen mag wrijven en zeker gezien de oorzaak van je pijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:49 schreef Leontje het volgende:
Maar eerst huisarts is wel redelijk dus?
Ik was in A'dam met een vriendin die ook haar enkel verzwikte en dat deed ze regelmatig. Kut, maar niets aan de hand eigenlijk. Kwamen er net 2 agenten op een scooter aan die wilden weten wat er was gebeurd. Dus zij legt uit dat ze door haar enkel was gegaan en dat ze niet was beroofd oid. Bellen ze prompt een ambulance ondanks onze protesten. We hebben tot 2 uur 's nachts in het ziekenhuis moeten wachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:55 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom laten ze in godsnaam een ambulance voor zoiets opdraven...!?
Weet je hoeveel geld dat kost!? Je hoort het steeds vaker dat er voor ieder wissewasje een ambulance (soms dubbel) aan komt kakken die eigenlijk totaal niet nodig is....
Zo schieten de zorgkosten idd wel omhoog...
Waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:59 schreef Isabeau het volgende:
We hebben tot 2 uur 's nachts in het ziekenhuis moeten wachtenZo belachelijk.
Dat deed ze aanvankelijk ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom?
Je kunt ook gewoon weigeren in die ambulance in te stappen.
Naja als iemand flauw valt van de pijn dan is het toch goed ingeschat van de pliesie om evengoed een ambulance te laten komen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deed ze aanvankelijk ookMaar toen viel ze flauw van de pijn omdat ze kordaat probeerde weg te lopen.
Niet raar dus dat men haar meegenomen had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deed ze aanvankelijk ookMaar toen viel ze flauw van de pijn omdat ze kordaat probeerde weg te lopen.
Die was er al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Naja als iemand flauw valt van de pijn dan is het toch goed ingeschat van de pliesie om evengoed een ambulance te laten komen?
Ik zou ook de politie bellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die was er al.
Maar goed, ik heb in het ziekenhuis al een aantal keer meegemaakt dat mensen 'gedwongen' zijn meegenomen door een ambulance en dan boos zijn en eisen dat de politie ze dan ook maar weer thuis brengt ipv een dure taxi te nemen.
Maar dat is allemaal erg offtopic inmiddels
En je hebt je nu ziek gemeldt of wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:16 schreef Leontje het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om 11 uur, bedankt voor de reacties
Goed geregeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef Leontje het volgende:
Een halve trap is een tree of 15 schat ik,
En ik ga zo ook bellen dat ik om 11 een afspraak heb en daarna hopelijk wel kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |