abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 19:31:25 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343460
Ok, we zien wat er zich gisteren onder andere heeft afgespeeld. Bianca die haar scheenbeen bijna breekt, Ferdi die laat zien dat 'ie bij handenarbeid heeft opgelet etc.

Nog schokkende dingen ? Behalve Leo's versierpoging naar Jolanda niet echt vond ik...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_343464
en de verjaardag van desiree ook nog met die ring en die armband en die rolschatesen niet te vergeten
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:33:44 #3
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343465
Het is duidelijk dat Leo niet veel kan zonder klok. "Het is nu 7 uur..." Not, half 10 dus! De anderen zaten er trouwens ook naast.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:34:20 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_343467
*gaap*. Heeft dan werkelijk niemand in dat huis iets zinnigs te vertellen? Sommige bewoners hangen er nu al enorm lamlendig bij, dus dat belooft nog wat....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 19:37:51 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343473
quote:
Op 15 september 2000 19:33 schreef scarefreak het volgende:
en de verjaardag van desiree ook nog met die ring en die armband en die rolschatesen niet te vergeten
De verjaardag van Kim bedoel je denk ik
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:40:46 #6
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_343478
En hoe heet dat figuur met dat dierenbescherming-shirt ook alweer? Zeker in navolging van Ruud aangetrokken, want dat was vorig jaar ook zo'n succes...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:43:13 #7
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343482
Da's Leo. Die heeft vorig jaar goed opgelet inderdaad...
pi_343498
Dat was Leo inderdaad en gek maar waar ik vroeg me ook al af of hij dit met opzet gedaan zou hebben? Misschien een nachecken wanneer hij dit tshirt bemachtigd heeft? Verder viel het me tegen, in die zin dat ze behoorlijk achterlopen en dat er niet echt een natuurgetrouw beeld wordt gegeven, er zijn immers inmiddels al veel mee dingen gebeurd waarvan ik zeker weet dat ze al mee hadden kunnen genomen worden in de uitzending van vanavond, maar goed (wie ben ik? ) Eniewee, kijk toch liever de streams en vol liever de verslagen, ben je een stuk beter en sneller op de hoogte, aan de andere kant vrees ik dat ik morgen net zo hard weer voor die TV hang
  vrijdag 15 september 2000 @ 20:08:27 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343504
Het zijn voor iedereen moeilijke tijden blauwe...
  vrijdag 15 september 2000 @ 20:10:57 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_343510
Er zijn gewoon nog te veel mensen in het huis. Er moeten er minstens 4 uit voordat het echt interresant wordt.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 20:14:46 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343521
Ben ik het wel mee eens. Met twaalf man is het lastig alles bij te houden. Er komen ook niet al te veel serieuze gesprekken op gang op deze manier.

Nog anderhalve week en dan rot de eerste op. Wellicht dat de stemmingsronde nog voor wat spanning gaat zorgen.

pi_343531
quote:
Op 15 september 2000 20:08 schreef PingPong het volgende:
Het zijn voor iedereen moeilijke tijden blauwe...
pi_343560
Helemaal mee eens. Een man of 5 eruit en dan kan je het tenminste pas echt gaan volgen. Vind ik bij de Bus trouwens ook, maar dat hoort op een ander forum.
De uitzending van vanavond? Tja, was er niet echt over te spreken. Vond vooral Leo ontzettend irritant met z'n geslijm tegen Jolanda en z'n aap-stichting t-shirt. Vreselijk.
pi_343565
Het lijkt ook wel of Leo zich iets te veel bewust is van de camera's.... Leo lijkt me ook meer een type Martin die graag zijn eigen bedrijf promoot op deze manier, ben benieuwd hoe lang hij in het huis kan blijven....
pi_343589
quote:
Op 15 september 2000 20:37 schreef blauwe het volgende:
Het lijkt ook wel of Leo zich iets te veel bewust is van de camera's.... Leo lijkt me ook meer een type Martin die graag zijn eigen bedrijf promoot op deze manier, ben benieuwd hoe lang hij in het huis kan blijven....
Die Leo moet er iig uit en die Ali Babba, want die hebben me iets te veel praatjes. Verder vind ik ook dat de groep véél te groot is en dat maakt het zeker niet interessanter. Vraag me af waarom ze er zoveel mensen in hebben gezet.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 15 september 2000 @ 20:52:41 #16
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343590
Omdat ze bij Veronica zogenaamd niet konden kiezen. Nou, ik had het wel geweten!
pi_343634
Ga nou niet weer alle bewoners met praatjes eruit stemmen, anders wordt het saai.
Laat Mohammed Ali (helemaal uitspreken anders wordt ie boos ) er aub in, die heeft lekker veel kapsones, dat wordt geheid ruzie.

En laat die bal er ook in, misschien gaat ie nog op de vuist met Mohammed Ali

niet te geloven.... dat dat nog kan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')