Natuurlijk las jíj datquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit er een berichtenoptie op grinder?
Helloooo.quote:
Twintig kilo in drie maanden dank je fris, het heeft me heel wat zweet gekost, en nee, ik probeer geen jaloezie op te wekken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch ook onuitstaanbaar. Ik verbaas me er altijd weer over als je hier sporadisch berichten post.
When polyester comes back into style!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer komt de innerlijke make over?snoesje?
Worthless without pics.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Twintig kilo in drie maanden dank je fris, het heeft me heel wat zweet gekost, en nee, ik probeer geen jaloezie op te wekken.
Ik spot er alleen mee, beetje venijnig en geveinsd arrogant, omdat het eindelijk na tig jaar kan. Ik ben mijn hele leven een lelijk eendje geweest, en nu eindelijk krijg ik aandacht.
Het voelt gewoon extreem lekker om van anderen te horen dat je cute bent, dat ze je lekker vinden, en meer van dat soort oppervlakkige complimenten.
en ja dan schep ik op, maar alleen omdat het kan, omdat ik eindelijk eens een keertje op kan scheppen.
Daarbij zijn heel veel mensen vergeten wie ik ben, mensen die me nu aanspreken en me complimenten geven en proberen om me in bed te lullen, de mensen die me voorheen negeerden of aan het lijntje hielden. Nu zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die de touwtjes in handen heeft.
sommige mensen gunnen jou je geluk gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Twintig kilo in drie maanden dank je fris, het heeft me heel wat zweet gekost, en nee, ik probeer geen jaloezie op te wekken.
Ik spot er alleen mee, beetje venijnig en geveinsd arrogant, omdat het eindelijk na tig jaar kan. Ik ben mijn hele leven een lelijk eendje geweest, en nu eindelijk krijg ik aandacht.
Het voelt gewoon extreem lekker om van anderen te horen dat je cute bent, dat ze je lekker vinden, en meer van dat soort oppervlakkige complimenten.
en ja dan schep ik op, maar alleen omdat het kan, omdat ik eindelijk eens een keertje op kan scheppen.
Daarbij zijn heel veel mensen vergeten wie ik ben, mensen die me nu aanspreken en me complimenten geven en proberen om me in bed te lullen, de mensen die me voorheen negeerden of aan het lijntje hielden. Nu zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die de touwtjes in handen heeft.
Daar is nu 20 kilo van afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je nu weer te vlassen opdie foto va kug z'n billetjes ?
O ja. Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sommige mensen gunnen jou je geluk gewoon niet.
Er zijn ook mensen die mij denken van een valse sneer te moeten voorzien als ik zeg dat ik zo vaak en soms zo veel jonger geschat wordt
laat ze en geniet!
quote:PS: Het is mogelijk dat uw emailhost de capaciteit van deze email
niet aankan en daardoor niet alles zichtbaar is of op de juiste plek staat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |