quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al doelde je op niemand specifiek, dan doelde je toch op de mensen die commentaar gaven op het bericht van Kug. En dat waren er in dit geval maar 2: Erik en ik. En beide snappen niet waar dat ineens vandaan komt omdat het totale onzin is. Dus. Vandaar onze reacties. Als ik even voor Erik mag spreken. Als ik dat verkeerd doe mag ie 't zeggen. Ik wil hem natuurlijk niet OOK nog eens woorden in de mond leggennee ik doelde niet op jullie, Kug sprak over meerdere mensen in zijn bericht en daar doelde ik eigenlijk opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik geloof niet dat ik in de buurt benquote:
Orgies, enorme orgies.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Yoppie het volgende:
Het mag natuurlijk ook iets anders zijn dat ik gemist heb
Pfff, niet nogmaals...........quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orgies, enorme orgies.
in Nederland kan het er ook zo aan toe gaan, niet altijd natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe broerderlijk zijn Hollanders eigenlijk in een zwembad?
In Brazilie gaat het zo:
(Ik ben op zoek naar een bepaald filmpje, maar kom allerlei leuke andere tegen)
Ik kom in een ander soort zwembaden, denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe broerderlijk zijn Hollanders eigenlijk in een zwembad?
In Brazilie gaat het zo:
(Ik ben op zoek naar een bepaald filmpje, maar kom allerlei leuke andere tegen)
Je staat er wat horizontaal op. Is dat je nieuwe gridnr look?quote:
Dat is echt zó'n krengensportquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik kom in een ander soort zwembaden, denk ik.
Zoiets als dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |