Heul niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze pyjama doet altijd zo draaien dat ik met blote tetten wakker word.Ik merk het nu al, terwijl ik achter de laptop zit, dat ie die neiging heeft.
slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud is
Ik ook. Truste!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
sterkte alvast!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is mij tot nu toe niet gebeurd. Maar ik was van plan deze pyjama ook te dragen op de meet, dus wie weet wat Nagel doet...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n sims zijn aan het neuqen in de tuin waar alle andere sims bij zijn![]()
O hai
Een beetje zoals de laatste meet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Het oogbal-likken?quote:
Welk een vulgaire sims heb jij dan? Ik heb alleen sims 1, die doen niet aan neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Is het weer zo verquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
GVD KL*TE T*FUS KUT NS
Dat is dus vertraging nummer 3 deze week en weerrrrrrr 45 min te laat![]()
![]()
Ehm, ik bedoel dus ohai!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |