Meh, ik heb daarvoor al een aantal jack daniels geconsumeerd. Er is geen lol aan dronken zijn. Stoned zijn wel. Het liefst met een lekker wijf zoals mijn ex en dan lekker snoeihard neuken en beffen. maar ja, die is met de noordezon vertrokken. stomme trut. bah, ik wil haar terugquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Fopje het volgende:
Je hebt nu 4 strongbow op, zou je dan niet gewoon wat meer drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
Hé TS!Hehe, yeah baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed spul idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Voor de diehard.
wtf ga je dan doen man? Snuiven?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef MonteCristo het volgende:
Ik ga eens oregano proberen. Ik heb hier nog een volle pot staan. Ben zo terug.
kaneel lepel etenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Nootmuskaat snuiven man, schijn je hard op te gaan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oregano + javaanse jongens.
Ik ben benieuwd. Houd jullie op de hoogte.
Baas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ook plastic roken... stukjes plastic erin doen, rookt goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |