HOEREN!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, op de site waar die hawai-jurk vandaan komt staan een zooi jurken zwaar in de sale.
Alleen die ene zit er net niet bij
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben overigens wel op al die plekken geweest
Pizza?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik wil nog een keer naar ItaliëIk ben in Pizza geweest, en Arqua P. Jwt, de naam van mijn moeder op FB.
En die ene plek
Hehehehe, die moet ik even quotenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik wil nog een keer naar ItaliëIk ben in Pizza geweest, en Arqua P. Jwt, de naam van mijn moeder op FB.
En die ene plek
sexy!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil deze omg the pretty
[ afbeelding ]
Maar ik kan er nooit op lopen meh
http://www.collectif.co.u(...)sku170395-c-red.html Ik heb deze geloof ik, maar dan zwart met witte stippenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
En even om te enablen: http://www.collectif.co.uk/l1-clothes-l2-flared-dresses.html
Pisa!quote:
Gefeliciteerd! Gaafquote:
Ja.... die staan al op mijn verlanglijstje voor deze winter kuchquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
dat mens is zo fucking eng en zo fucking te oudquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben zo blij dat er nog zulke mooie jurken zijn en dat er nog zulke mooie damurs zijn die jurken dragen
ik mag zelf kiezen denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.collectif.co.u(...)sku170395-c-red.html Ik heb deze geloof ik, maar dan zwart met witte stippen
[..]
Pisa!
[..]
Gefeliciteerd! GaafDie grote potjes?
dat zouden wij NOOIT durven chickie!quote:
Ja weet ik stiekem wel, maar mijn hoofd is dom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, die moet ik even quoten
Het is Pisa
Wij hebben door Toscane en Lombardije getrokken met de tent, heerlijk!
zitschoenenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
De mmooiste, duh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik mag zelf kiezen denk ik
maar welke wil ik dan
heerlijk he! En gewoon het leven op ene mooie plek, bloemen om je heen, lekker eten, mooi weer, rust, heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik vind het wel grappig om ook die plekken te zien die wij ook al hebben bezochtToscane is gewoon prachtig
Ik wil er NU METEEN DIRECT naartoe verhuizen
![]()
gewoon lekker een keer met Fiets naar terug gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja weet ik stiekem wel, maar mijn hoofd is dom.
Gaaf! Ik ben... in Florence geweest! En we hebben het Milaanse verkeer overleefd, waarna we gelijk de afslag zijn afgegaan en hebben daar enorme pizza gegeten
Ja alles is er tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk he! En gewoon het leven op ene mooie plek, bloemen om je heen, lekker eten, mooi weer, rust, heerlijk!
ik kijk niet naar oude wijven in jurken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat mens is zo fucking eng en zo fucking te oud
En dan dat tegen haar gezicht geplakte haar...
oh ja, hier ook.... hehehehehehe....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja alles is er tofGewoon het relaxe leven.. mooi landschap... prachtige omgeving
Ik moet dringens ons huwelijksreis-boek dingesen afmaken
Dus.....
Fiets wil niet naar Italië.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon lekker een keer met Fiets naar terug gaan
In april/mei is het nog heelrijk rustig daar, echt een aanrader
Ik heb al 2 jaar van deze jurken op mijn verjaardagslijstje staan maar ik ben al 2 jaar zwanger op mijn verjaardag dus dan kan het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zouden wij NOOIT durven chickie!
Juuuupquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, in juli heeft ze er ook 2 gekocht.
Da's zelfs meer dan jij koopt jonge!
goed zo, brave Fiets!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kijk niet naar oude wijven in jurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets wil niet naar Italië.
Of Frankrijk
Want italianen en fransen.Dus ooit een keertje met mijn moeder
little pony want alltime classicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar van deze jurken op mijn verjaardagslijstje staan maar ik ben al 2 jaar zwanger op mijn verjaardag dus dan kan het nieten nu doen jullie allemaal *massive jurkerspost* en ik van "DO WANT" enzo
Maar ik mag dan wel weer een nieuwe tas.. Alleen kan ik niet kiezenNyan Cat of Little Pony?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Eerst moest ik lachen, maar toen bedacht ik me dat ik er waarschijnlijk ook zo uit zie als ik opgeblazen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
België, Nederland, Duitsland, Engeland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, seriously? Waar gaan jullie dan naar op vakantie?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
little pony want alltime classic
Mei is ook perfect voor Sicilië, dan staat het hele eiland in bloeiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon lekker een keer met Fiets naar terug gaan
In april/mei is het nog heelrijk rustig daar, echt een aanrader
Nyan Cat natuurlijk! Duidelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar van deze jurken op mijn verjaardagslijstje staan maar ik ben al 2 jaar zwanger op mijn verjaardag dus dan kan het nieten nu doen jullie allemaal *massive jurkerspost* en ik van "DO WANT" enzo
Maar ik mag dan wel weer een nieuwe tas.. Alleen kan ik niet kiezenNyan Cat of Little Pony?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
little pony want alltime classic
nee.... no.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eerst moest ik lachen, maar toen bedacht ik me dat ik er waarschijnlijk ook zo uit zie als ik opgeblazen ben
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
die knaagt zo je piemel eraf.... brrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |