En jouw tent is niet hip genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zaterdag is stap, feest, verjaardag avond he.
Gaan ze naar de stad toe
Dat zou ik kunnen, ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun jij een mooie raming maken voor mij?
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jouw tent is niet hip genoeg?
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.quote:
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.
En jij ze allemaal hosselen zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.
De barmanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?
Als twi, Mur en ik er zijn, zonder meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?
Ja.quote:
Tenzij iemand van de FOK!shortlist er is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij ze allemaal hosselen zeker
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als twi, Mur en ik er zijn, zonder meer.
[..]
Ja.
[..]
Tenzij iemand van de FOK!shortlist er is.
Godverdomme, nu wil ik dit toetsenbord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Capacitieve switches, variabel gewogen toetsen (de a is lichter dan de s is lichter dan de d), n-key rollover (je kan alle toetsen tegelijk indrukken en dan worden ze ook nog allemaal geregistreerd), bouwkwaliteit, PBT keycaps, dye sublimated karakteraanduiding, toetsvormgeving (het toetsenbord is niet alleen een beetje in een halve cirkel, maar de vorm van de toetsen van de rijen onderling is ook nog echt verschillend), voor de rest is er weinig bijzonders aan.
Kun je het adres sturen in een DM?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar een keer een drankje doen
Hosselbaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar een keer een drankje doen
Donequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je het adres sturen in een DM?
Ze hebben nog een verharde weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
Dankje! Maar.. geen Google streetview
Geen ideequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
Dankje! Maar.. geen Google streetview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |