Normaal slaap ik bij een vriendin.quote:
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan je geen kaartje kopen op het station? doe ik ook want weekendkaarten zijn online niet te koop
Ja dat wou ik eerst ook doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zeg gewoon dat je iets anders moet printen voor school en dan print je dat er gauw achteraan. Of kijkt hij met je mee heel de tijd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
Pak de windowschijf en installeer windows op zijn computer gewoon opnieuw
problem solved
oh ja dat is wel een verschilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationJa kan wel..maar die zijn 70 euro ofzo
deze was 16.
Oke, vervelend, dan wordt het naar de bieb gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal slaap ik bij een vriendin.
Dat heb ik nu ook gezegd. Alleen normaal koop ik dagkaarten die je gewoon meekrijgt, deze dagkaart moet je online activeren en zelf uitprinten
rij zwartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationJa kan wel..maar die zijn 70 euro ofzo
deze was 16.
Of je plak de dagkaart in een wordbestand met erboven pagina's tekst voor school en dan als je gaat printen zie je alleen de eerste paginaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wou ik eerst ook doenmaar de kans is groot dat hij meekijkt aangezien de pc naast zijn 'plek' zit.
Haha jij kent mijn vader nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, vervelend, dan wordt het naar de bieb gaan.
Of een keer gewoon zeggen dat je het leuk vind om vreemde mensen te meeten. Al snap ik wel dat je dat liever niet doet, zeker omdat je een meisje bent en vaders beschermend zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of je plak de dagkaart in een wordbestand met erboven pagina's tekst voor school en dan als je gaat printen zie je alleen de eerste pagina
Primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha jij kent mijn vader nietshiit. Als ik ga zeggen dat ik vreemde mensen ga ontmoeten ergens in het land ver van huis dan word ik opgesloten.
Maar ik ga wel naar de bieb idd
Kost me wel geld..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar bieb is wel veiliger
Ja precies, anders wordt je straks gesnapt, heb je 16 euro uitgegeven en mag je niet gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kost me wel geld..
maar denk wel dat ik er heen ga.. dan ben ik iig veilig
oh mijn godquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
shiit hoe dom kan je zijn, zoiets op internet zetten
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
even naar de politie tweetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
sowieso fietsen stelenof de iemand steelt mijn fiets, ik steel er een terug mentaliteit
!
gewoon met de benenwagen gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
sowieso fietsen stelenof de iemand steelt mijn fiets, ik steel er een terug mentaliteit
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |