Zo snel nogquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
kamer: 1 maand
appartement: 3 weken
appartement: 1 maand
Werkte dat ook met een puntensysteem?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn appartement was puur wachten tot ik het zelf zeker wist. Dat was vrij snel. Binnen een week of 2/3... Daarna nog een maand of anderhalf voor het papierwerk.
Inmiddels al 2 jaar zo ontzettend gelukkig er meeGeen moment spijt van mijn haast onrealistisch snelle beslissing.
Jij woont in Kutkrabbenveen ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
kamer: 1 maand
appartement: 3 weken
appartement: 1 maand
Nee dat werkte met een zak geld. Die moest ik regelen bij de bank en toen mocht ik het hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Werkte dat ook met een puntensysteem?
Ik werk met een puntensysteem en daar moet je echt heel lang wachten tot je kans maakt op een huisje. Ik had vanmiddag even gekeken en heb nu 45 punten. Ik heb tot nu toe maar 1 x gereageerd, maar wil nu elke week reageren![]()
Vanmiddag stond ik wel op die ene reactie op de 20e plek van de 300 reacties, maar vraag me dan af hoe lang het zou duren tot ik uiteindelijk een huisje krijg.
Dat is toch voor mensen die weinig inkomen hebben?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef trovey het volgende:
Twee jaar, sociale woningbouw en ik woon nog steeds in dat huis.
Ik heb nog steeds weinig inkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is toch voor mensen die weinig inkomen hebben?
Ja maar daar zijn die woningen dus speciaal voor bedoeld? Dat is wat ik wilde weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weinig inkomen.
Sociale woningbouw zijn huizen met een huur tot 650 euro (of het moet inmiddels alweer verhoogd zijn) dus echt laag kun je het ook niet noemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn die woningen dus speciaal voor bedoeld? Dat is wat ik wilde weten.
Appartement: 10 dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef FerryNL het volgende:
Hoe lang was jij bezig of moest jij wachten voor een kamer/huisje?
Nee, dit was in een stad met een lotingssysteem ipv wachtlijstenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij woont in Kutkrabbenveen ofzo?
Serieus, dat is toch een persoonlijke keus? Als je wilt wachten dan is dat je goed recht lijkt mij. Ik ben geboren en getogen in de randstad en zou er niet aan moeten denken om hier te vertrekken. Binnen 10 minuten in Delft en Rotterdam, binnen 20 in Den Haag of op het strand en altijd veel te doen. Buiten de randstad is leuk voor een vakantie, langer dan 2 weken hoef ik er niet te zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
Aan mensen die langer dan een half jaar moeten wachten, NL is groter dan de randstad.![]()
![]()
Prima hoor, maar klaag dan ook niet. Ik weet niet of jij klaagt, maar ik hoor het wel heel vaak om me heen. En ik laat gewoon zien dat het ook anders kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Serieus, dat is toch een persoonlijke keus? Als je wilt wachten dan is dat je goed recht lijkt mij. Ik ben geboren en getogen in de randstad en zou er niet aan moeten denken om hier te vertrekken. Binnen 10 minuten in Delft en Rotterdam, binnen 20 in Den Haag of op het strand en altijd veel te doen. Buiten de randstad is leuk voor een vakantie, langer dan 2 weken hoef ik er niet te zitten.
Leugens. Kabouters wonen in een paddenstoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef Maanvis het volgende:
kabouters wonen in een huisje. en ik ben geen kabouter. dus ik heb gewoon een huis.
Ik ben het met je eens dat mensen niet moeten zeuren. Sterker nog ik heb hier in de randstad regelmatig gezien dat je ook heel snel een huis kunt hebben maar dan is het niet altijd wat mensen willen, dan moet je niet zeuren en wachten zoals de rest. Ik heb me expres vroeg ingeschreven zodat ik uiteindelijk (mocht ik het nodig hebben) gelijk in een mooi huis kon beginnen zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Prima hoor, maar klaag dan ook niet. Ik weet niet of jij klaagt, maar ik hoor het wel heel vaak om me heen. En ik laat gewoon zien dat het ook anders kan.
Mij boeit dichtbij een grote stad mij echt geen reet, ik zou er toch nooit heengaan. Hier kan ik ook alles kopen wat ik wil. Ik betaal niet voor iets waar ik toch geen gebruik van ga maken.
Ohaiiiiiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef Ziba het volgende:
Kamer: niet lang, had zelfs keuze. En dat terwijl het in Amsterdam is.
Ja, oneerlijk he! Komt door mensen die ik ken en dan weer via via. Heb ook nog eens een leuke kamer en hele leuke huisgenoten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |