aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelen
Idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
Altijd nog beter dan Freo achterop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
quote:
Het is maar dat het handig is voor NL, anders was het wel lachen geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halen
Freo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
Oooneeee zeg bal op de paalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Als dat buitenspel was dan eet ik mijn schoen op...
Dat valt totaal niet op, het is dat je het zegt.. Ik was bijna vergeten dat wie die hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |