SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Ach ik vind dit dan ook redelijk zwakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
In discussie gaan met GJE/Marcie/de meeste hier onder de 16 loopt altijd op een dood spoor. Ik hoef niet met argumenten te komen want de meeste hier hebben die onzin wel gelezen.
Je bent zelf zwak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach ik vind dit dan ook redelijk zwak
Barca - Real pas om half elf, val nu al bijna in slaap
En dan wel massaal haten op Marcie, maar zelf onzin als dit posten..quote:
Ga je me nou vergelijken met Marcie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan wel massaal haten op Marcie, maar zelf onzin als dit posten..
Maggioquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Nou, hoe dan ook, dit wordt mijn team. Met 350K over voor uitbreidingen na het toernooi, of een eredivisie IF team
[ afbeelding ]
Ik heb IF Pepe al gehad, wil hem ook eens een kans gevenquote:
If pepe was echt relaxed!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb IF Pepe al gehad, wil hem ook eens een kans gevenVerder nagenoeg geen goede RM's in de serie A met de juiste workrates.
Toty basta is dacht ik ook wel goed voor RM.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb IF Pepe al gehad, wil hem ook eens een kans gevenVerder nagenoeg geen goede RM's in de serie A met de juiste workrates.
Ze komen ook niet echt in de problemen. Altidore vind ik echt wen fenomeen, vond ik begin vorig seizoen ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
AZ zonder al te veel moeite naar 0-0 bij rust.
Het lijkt nu wel of hij slimmer van dat sterke lijf gebruik weet te maken, eindelijk. Vorig jaar leidde hij te vaak onnodig balverlies, waar hij de bal gewoon met zn lichaam af kon schermen, te veel kansen toch gemist (hoewel zijn moyenne redelijk was hoor) en te veel ballen verkeerd aangenomen. Dit jaar lijkt alles anders, en als hij zo door gaat is hij op weg AZ weer een miljoenenklapper te bezorgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze komen ook niet echt in de problemen. Altidore vind ik echt wen fenomeen, vond ik begin vorig seizoen ook alzo sterk als hij is :p ik had hem graag bij Feyenoord.
Heeft maar een miljoen gekost en krijgt volgens mij ook niet veel salarisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel of hij slimmer van dat sterke lijf gebruik weet te maken, eindelijk. Vorig jaar leidde hij te vaak onnodig balverlies, waar hij de bal gewoon met zn lichaam af kon schermen, te veel kansen toch gemist (hoewel zijn moyenne redelijk was hoor) en te veel ballen verkeerd aangenomen. Dit jaar lijkt alles anders, en als hij zo door gaat is hij op weg AZ weer een miljoenenklapper te bezorgen
Heb je het al gekocht of de demo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is CS:GO een baggerspel zeg.
JBGSquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is CS:GO een baggerspel zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |