Leraar maatschappijleer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat ging je ook al weer studeren Bella?
Tof, zitten alle lerarenopleidingen bij elkaar daar? Want wie weet loop je dan mijn broer wel tegen het lijf..Hij geeft les op de biologiedocentenopleiding.quote:
Ja dat zit allemaal verbonden geloof ik. En misschien zie ik hem wel, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof, zitten alle lerarenopleidingen bij elkaar daar? Want wie weet loop je dan mijn broer wel tegen het lijf..Hij geeft les op de biologiedocentenopleiding.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan het zelf ook niet geloven.
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor van verschillende kampen dat een studie ervaringsdeskundige iets voor mij zo zijn, maar ik weet het gewoon nog niet, ik zie me zelf gewoon niet meer in de studieboeken duiken...
Ik raad het je iig niet afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor van verschillende kampen dat een studie ervaringsdeskundige iets voor mij zo zijn, maar ik weet het gewoon nog niet, ik zie me zelf gewoon niet meer in de studieboeken duiken...
ditquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.
Ja, doe ik ook thanks ook aan Renequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.
Oh dat is echt goed, daar ga je veel aan hebben jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik begin overigens wel volgende week aan een nieuwe cursus/doelstelling in mijn herstel/behandelingproces: Zelf een herstelplan/procedure opstellen wat er moet gebeuren als er een flinke terugval komt of aan zit te komen. Lijkt me weer erg prima voor me![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
En de naam is beslist, het wordt Pikapoes
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar achquote:
Alles wat hier loopt is al geholpenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Het is een vrouwtje toch of niet?
Zijn er al voorzorgsmaatregelen genomen dat de katers er niet opspringen?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
En de naam is beslist, het wordt Pikapoes
okeequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles wat hier loopt is al geholpen
En ja poesje
Ik vind het wel wat hebben, al wordt het natuurlijk Pikaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, kon niet uit jouw koker zijn. Maar dit is zo jadat je er vrede mee hebt.
Whehehehehequote:
Wat is Sjefke doen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
Hoe zou Jeffrey het hebben bij de gemeente Helmond?
Hij had zich ingecheckt vandaag zag ikquote:
Even kennismaken denk ik dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had zich ingecheckt vandaag zag ik
Spannondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even kennismaken denk ik dan.Maandag voor het echie.
Ik denk dat Sjefke bij mijn vader thuis in zijn mand ligtquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjefke bij mijn vader thuis in zijn mand ligt
Ben blij dat het hem gelukt is, belachelijk ergens dat het zo moeilijk is, zit je dan zo hard voor te studerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel de gemeente zal een opleving kennen, dat kan niet anders.
Zeroku gaat er voor zorgen dat Helmond een wettelijk onafhankelijke staat gaat wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel de gemeente zal een opleving kennen, dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeroku gaat er voor zorgen dat Helmond een wettelijk onafhankelijke staat gaat worden![]()
![]()
![]()
Toch tof dat de aanhouder wint! Het is hem gelukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben blij dat het hem gelukt is, belachelijk ergens dat het zo moeilijk is, zit je dan zo hard voor te studeren
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Dit belooft wat, Pikapoes ligt bovenop de keel van haar broertje![]()
[ afbeelding ]
2 poesjes en 5 katers, dat scheelt wel hier, is ze vast gewendquote:
oooh hihihihi, stoute Pikapoes!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Dit belooft wat, Pikapoes ligt bovenop de keel van haar broertje![]()
[ afbeelding ]
Er zijn nog 2 katertjes, maar even vragen voor je welke, is van een oud collegaatje van mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooh hihihihi, stoute Pikapoes!
Enne zoooo lief ditVan wie is dit nestje trouwens? Enne... die rooie.. is die al vergeven?
oooooh....quote:
quote:
Volgens mij beter een andere volwassen, die niet meer zo springerig is.. Onze kater vind dat schijtirritant iigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooooh....![]()
Ik weet nog steeds niet of ik er weer een 2e kat erbij wil... maar weet wel dat als ik dat wil dat ik het liefste een rode kater wilWat nu? Fffuuhuuu!
Wat ik dus het belangrijkste vind is wat wil mijn kat? Hij is een rustige senior van 12. Kan ik dan beter een andere volwassen kat nemen of juist een kitten?
Ik heb geen idee, ligt zo aan de kat en dat kan ik niet inschatten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooooh....![]()
Ik weet nog steeds niet of ik er weer een 2e kat erbij wil... maar weet wel dat als ik dat wil dat ik het liefste een rode kater wilWat nu? Fffuuhuuu!
Wat ik dus het belangrijkste vind is wat wil mijn kat? Hij is een rustige senior van 12. Kan ik dan beter een andere volwassen kat nemen of juist een kitten?
quote:
quote:
Jou had ik nodigquote:
Alleen als de chauffeur een azijnpisser is, maar in principe is dat niet nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jou had ik nodigAls je in de bus zit moet je voor haltes drukken hè, maar moet je voor busstations ook drukken? Nee hè?
ik zat net even te googlen en lees allerlei verschillende ervaringen van mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij beter een andere volwassen, die niet meer zo springerig is.. Onze kater vind dat schijtirritant iig
Ja is ook niet in te schatten inderdaad... Weet sowieso wel dat mijn kater andere katten erg interessant vindt en ze lief benadert. Heb namelijk 3 keer eerder een andere kat gehad. Bij de eerste keer was hij 1 en toen nam ik er een poes van 1 bij, 2e keer ging het om een kitten (die te vondeling was gelegd, maar heb dat kitten maar 1 dag gehouden, ik had al 2 katten en vond dat genoeg) en 3e keer was met laatste poes (die in februari is overleden) en ook dat ging zeer prima, kater accepteerde haar meteen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ligt zo aan de kat en dat kan ik niet inschatten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Zodat ik, als ik later een oude homo ben, heel veel kennis heb.. die ik dan met mijn jonge toyboys kan delen onder het genot van een excellent glas wijn!
Daar lok je ze mee en verder boeit het je geen sok.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Zodat ik, als ik later een oude homo ben, heel veel kennis heb.. die ik dan met mijn jonge toyboys kan delen onder het genot van een excellent glas wijn!
JE HEBT ME DOORquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar lok je ze mee en verder boeit het je geen sok.
Ik laat even een windjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil geschiedenis weer gaan doen, trouwens en nog veel meer dus even prioriteiten stellen _o-quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij blijf ik mijn hele leven studeren...
gewoon.. avondstudies enzo als ik een baan heb. Ik heb veel te veel dingen die ik interessant vind
De buuf?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Even een kotsje op de grOnd leggen
Wat voor geschiedenis specifiek? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil geschiedenis weer gaan doen, trouwens en nog veel meer dus even prioriteiten stellen _o-
Waren dat allemaal poesjes, dat is sowieso anders dan katertje he? maar als hij het zo makkelijk doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik zat net even te googlen en lees allerlei verschillende ervaringen van mensen.
Zou echt niet weten wat mijn kater van een springerig kitten zou vinden.
[..]
Ja is ook niet in te schatten inderdaad... Weet sowieso wel dat mijn kater andere katten erg interessant vindt en ze lief benadert. Heb namelijk 3 keer eerder een andere kat gehad. Bij de eerste keer was hij 1 en toen nam ik er een poes van 1 bij, 2e keer ging het om een kitten (die te vondeling was gelegd, maar heb dat kitten maar 1 dag gehouden, ik had al 2 katten en vond dat genoeg) en 3e keer was met laatste poes (die in februari is overleden) en ook dat ging zeer prima, kater accepteerde haar meteen.
hoe noem jij je cavia?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Even een kotsje op de grOnd leggen
Specifiek de Engelse, Schote, ierse en Wales, wat ik al zei tegen je, zo fascinerend allemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor geschiedenis specifiek? Of in het algemeen?
Oeh dat wil ik ook gaan leren!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil nog Zweeds leren. Moet wel lukken met m'n accent.
Daar dacht ik gister ook nog aan op de fiets. Of Deens/Noors/Finsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Slaan magquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Renesite het volgende:
Buren hebben weer een of ander kInd op visite. Loopt te schreuwen in de tuin
Hij wil een wIjze leernicht worden. Getver!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Die jongen wil zich blijven verrijken, ga jij commentaar leveren
Ik ook wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zou best ook daar ergens willen wonen denk ik
WAAR heb je me DAT zien zeggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij wil een wIjze leernicht worden. Getver!
Ben je ook geinteresseerd in de Tudor dynasty, en oude koningen van GB enzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Specifiek de Engelse, Schote, ierse en Wales, wat ik al zei tegen je, zo fascinerend allemaal
Om heel eerlijk te zijn, zie ik jou dat eerder wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij wil een wIjze leernicht worden. Getver!
Ja, juist dat, dat is toch fantastische geschiedenis?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je ook geinteresseerd in de Tudor dynasty, en oude koningen van GB enzo?
Eerst poes was een poes, dat kitten was een katertje en laatste poes dus ook een poes. Ik zou dan nu juist een kater erbij willen omdat die 2 poezen nogal bitchy waren whehe en ik heb het gevoel dat een kater beter bij hem zou passen. Hoewel je natuurlijk nooit van tevoren weet wat voor karakter zo'n kitten gaat krijgen, maar ja, is altijd een gok. Maar ja, mijn kater is wel erg makkelijk met andere katten accepteren. Hoewel ie nu wel een stuk ouder is, want bij eerste poes was hij 1 en bij laatste poes was hij 5 toen zij erbij kwam.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Waren dat allemaal poesjes, dat is sowieso anders dan katertje he? maar als hij het zo makkelijk doet.
Jaaaa ik ben sinds kort echt geobsedeerd door die tijd, als je die boeken ook leest, het is net een soap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, juist dat, dat is toch fantastische geschiedenis?
Het plastic laagje heeft ze er al afgepulkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Barbie is bevallenAngelina.. Vind het een mooie naam. Had eerder een Sharona/Naomi/Shirley verwacht
Tja die leeftijd kan wel een rol spelen nu, omdat kitten hysterisch druk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eerst poes was een poes, dat kitten was een katertje en laatste poes dus ook een poes. Ik zou dan nu juist een kater erbij willen omdat die 2 poezen nogal bitchy waren whehe en ik heb het gevoel dat een kater beter bij hem zou passen. Hoewel je natuurlijk nooit van tevoren weet wat voor karakter zo'n kitten gaat krijgen, maar ja, is altijd een gok. Maar ja, mijn kater is wel erg makkelijk met andere katten accepteren. Hoewel ie nu wel een stuk ouder is, want bij eerste poes was hij 1 en bij laatste poes was hij 5 toen zij erbij kwam.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn moeder heeft wat gewone romans, maar uit die tijd wel, en daar staat toch echt wel stiekem een hoop in, alles gaat vreemd, GTST is er niks bijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaa ik ben sinds kort echt geobsedeerd door die tijd, als je die boeken ook leest, het is net een soap.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAAR heb je me DAT zien zeggen?
Serieus dude
Dat. Jonge toyboys kennis delenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Echt he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wat gewone romans, maar uit die tijd wel, en daar staat toch echt wel stiekem een hoop in, alles gaat vreemd, GTST is er niks bij
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, zie ik jou dat eerder worden
Wow, vet stoer hee!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Ik heb paar jaar geleden een paar maanden Arabisch geleerd. Bazentaal is dat. Onwijs moeilijk dat wel, maar heel cool om te leren. Ben toen helaas gestopt omdat het te zwaar werd icm met mijn toen nieuwe baan.
Oke topquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen als de chauffeur een azijnpisser is, maar in principe is dat niet nodig
Dat is schreeuwen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Maar eerst wil ik beter Duits leren, de basis ervan ken ik al.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oke topVoor ik in Eindhoven city zit
quote:
Dat is geen leernicht. Smeerlap!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat. Jonge toyboys kennis delen
Dat klinkt eng
Dat is juist zo mooi aan die taal, eigenlijk.quote:
Vooral met popcornquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Duits is een heerlijke luistertaal
Het stikt hier van de Duitsers en Limbo'squote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
NEIN ICH HABE KINDER!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan die taal, eigenlijk.
Lekker mensen intimideren.
Kun je beter een tijdje naar een Engelstalig land, is nog leuk ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil mijn Engels opkrikken.. Dat wil ik echt gewoon op Native niveau kunnen...
Tijdje geleden eens gekeken wat het kost om een weekje naar de nonnen in vucht te gaan... echt 4000 euro ofzo
Jaaaaaa nouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is geen leernicht. Smeerlap!
Je moet naar Malta!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil mijn Engels opkrikken.. Dat wil ik echt gewoon op Native niveau kunnen...
Tijdje geleden eens gekeken wat het kost om een weekje naar de nonnen in vucht te gaan... echt 4000 euro ofzo
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit, en gezelliger ook voor die 4000 euri, in de kroeg pik je het het snelst opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je beter een tijdje naar een Engelstalig land, is nog leuk ook.
Jaa... Eens kijken voor stagemogelijkhedenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je beter een tijdje naar een Engelstalig land, is nog leuk ook.
Wat ga je ook weer studeren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa... Eens kijken voor stagemogelijkheden
Ja, wat zeg ik nou net?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of naar de nonnen van Vught. Vind ik zo'n magisch gegeven.
Naja met MBO toerisme wel maar dat is logisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Juridisch Medewerker. Maar op MBO
Kan je dan ook naar het buitenland, eigenlijk?
Ik krijg wel engelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja met MBO toerisme wel maar dat is logisch.Juridisch medewerker lijkt me onwaarschijnlijker, maar weet ik niet.
Ik ben een echte NH'erquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het stikt hier van de Duitsers en Limbo's
Volgens mij krijg je Engels standaard bij elke opleiding.quote:
Op detailhandel niet..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je Engels standaard bij elke opleiding.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
buck dich - befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
buck dich
ein Zweibeiner auf allen Vieren
ich fuhre ihn spazieren
im Passgang - den Flur entlang
ich bin enttauscht
jetzt kommt er ruckwarts mir entgegen
honig bleibt am Strumpfband kleben
ich bin enttauscht, total enttauscht
buck dich...
das Gesicht interessiert mich nicht
der Zweibeiner hat sich gebuckt
in ein gutes Licht geruckt
zeig ich ihm was man machen kann
und ich fang zu weinen an
der Zweifuss stammelt ein Gebet
aus Angst weil es mir schlecht ergeht
versucht er tief sich noch zu bucken
Tranen laufen hoch den Rucken
buck dich...
buck dich - befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
buck dich - nocheinmal
buck dich...
Lekker dicht bij Maaskantjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Of naar de nonnen van Vught. Vind ik zo'n magisch gegeven.
Ik vind 1 seconde al te veel. Maar vooral dat Help mijn man is klusser is gewoon een programma met trieste mensen, zoals de vrouw als de "klusser"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Sjezus een hele avond John Williams op RTL4, dat is best veel van het goede
Een vrouw die klust is triest?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind 1 seconde al te veel. Maar vooral dat Help mijn man is klusser is gewoon een programma met trieste mensen, zoals de vrouw als de "klusser"
Nee, de zoals moet zowel zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een vrouw die klust is triest?
Okidoki.quote:
Vergelijk jij Williams nu met Bella?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Williams is de hoeksteen van onze samenleving, mensen.
Hij geeft ons land betekenis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Williams is de hoeksteen van onze samenleving, mensen.
Ik ben de baksteen, de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vergelijk jij Williams nu met Bella?
WATSKEBEURT?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben de baksteen, de rest is geschiedenis.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Renesite het volgende:
Geschiedenis maakt de maatschappij
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
Johnny williama is het przewalskipaard van de maatschappij. Ondersoort en bereden door mongolen mongoliers
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
Johnny williama is het przewalskipaard van de maatschappij. Ondersoort en bereden door mongolen mongoliers
Kijk je die ene?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Carry Slee verfilmingen, zo slecht maar nostalgie!
is hij ook wel,maar iets te vaak op de buis. Het Caroline Tensen Syndroomquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Carry Slee verfilmingen GTST seizoen 1, zo slecht maar nostalgie!
Ik wil oude GTST afleveringen zien maar dat kan niet online of wel?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HIj heeft het caroline tensen syndroom
Ja diequote:
Nee... Ik heb seizoen 1 hier op dvd. Al een paar jaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil oude GTST afleveringen zien maar dat kan niet online of wel?
Dat is Jacques Vriens boek toch.quote:
Daar speelt Noud van gtst toch in?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is Jacques Vriens boek toch.
Nee dit is lovur of losur.
Bingoooquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar speelt Noud van gtst toch in?
Jooooooahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar speelt Noud van gtst toch in?
Dan pas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Over 10 jaar speel ik ook in een film
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even een karakteristieke kop krijgen!
Ik vergeet je nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog meer. Zo'n kop die niemand meer vergeet.
Nog speciale biertjes geproefd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
Lief dagboek, vandaag ben ik langsgeweest in de Pelgrim brouwerij in Rotterdam waar ik toevallig de brouwer ken
Alles, de 1580, de Mayflower Tripel, het witbier, de Delfshaven IPA, het Rauchbier, de Chocolade stout, de Auxerroisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog speciale biertjes geproefd?
Bierproeven lijkt me ook echt leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles, de 1580, de Mayflower Tripel, het witbier, de Delfshaven IPA, het Rauchbier, de Chocolade stout, de Auxerrois
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom een keer langs, ik vind het niet erg om er nog een keer heen te moetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bierproeven lijkt me ook echt leuk.
Haha is goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kom een keer langs, ik vind het niet erg om er nog een keer heen te moeten
En anders moet je maar mee met het bierfestival in bodegraven op 28 / 29 september
Bierfestival lijkt me wel sjiek. Is het ook met muziek dan?quote:
Geen idee, volgens mij niet.Zijn gewoon een hoop brouwerijen uit verschillende landen bij elkaar en je kan een hoop van hun bieren proevenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bierfestival lijkt me wel sjiek. Is het ook met muziek dan?
Oh, wel gaaf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij niet.Zijn gewoon een hoop brouwerijen uit verschillende landen bij elkaar en je kan een hoop van hun bieren proeven
We moeten dus even wat verbouwen bij een meet. Dat de jukbeenderen een interessante wending nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog meer. Zo'n kop die niemand meer vergeet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We moeten dus even wat verbouwen bij een meet. Dat de jukbeenderen een interessante wending nemen.
Ik neem een panfluit mee, jij je harmonica, gaan we stennis schoppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Al moet er wel een panfluitband spelen.
Neeeee joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Damn wat een geedoe mobiel fok!ken
Of te oudquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er te
[..]
Ik ben er te ongeduldig voor denk ik
Ja was super chillquote:
Ik vrees een terugbetalingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt deze maand nog krijgt?!
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar tot die tijd: cheers!
Later: tears.
En dan dinsdag dus weer beginnen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja was super chillNu nog een weekendje door en maandag nog een dag en dan ben ik helemaal kapot denk ik zo
dit is de eerste toch weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef iBenny het volgende:
Vanavond weer The Voice
Trijntje heeft een tof team
op zich is dat best een domme ujitspraak..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef iBenny het volgende:
'The Voice 3 beste wat ik heb gemaakt'
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope, dinsdag en verder vrij en dan beginnen maandag de colleges en alles.
Ja maar dan begin ik dinsdag toch juist niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Ik heb dat een weekje later
Ja, maar dan heb je toch je eerste dagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dan begin ik dinsdag toch juist niet?
Dat verschilt echt hèTilburg begint bv maandag al.
Nee maandag-over-een-week.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch je eerste dag?
Die foto die je hier had laten zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
Gister werd bekend bij wie ik in de klas kom. Facebook maakt me bang
2 'klasgenoten' staan met een geweer/pistool op de foto
uhuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die foto die je hier had laten zien
OMG het begint al goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
Da's een trend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
Niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wat is er dinsdag dan?
Ik snap mezelf geloof ik niet eens
Ik heb een instorterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef MissJ het volgende:
joehoe![]()
bijna weekend jaaaa! Zit nog op mijn werk, maar is uitgestorven hier, dus even fokken
Eind september, begin oktoberquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:55 schreef MissJ het volgende:
wanneer kan je Pikapoes eigenlijk ophalen?
oooooowquote:
Als ze volledig zindelijk is mag ze met 6 weken weg, en anders wachten we daaropquote:
ooow maar is dat dan niet te jong om bij mama poes weg te gaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze volledig zindelijk is mag ze met 6 weken weg, en anders wachten we daarop
6 weken kan wel, zolang ze maar zelfstandig eet en zindelijk is, maar ze heeft ruim ervaring en als ze ook maar even denkt kan nog niet dan moeten we nog wachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow maar is dat dan niet te jong om bij mama poes weg te gaan?
aah ok....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Kally het volgende:
[..]
6 weken kan wel, zolang ze maar zelfstandig eet en zindelijk is, maar ze heeft ruim ervaring en als ze ook maar even denkt kan nog niet dan moeten we nog wachten
quote:Wanneer mag een kitten het nest verlaten?
Het is wettelijk verboden om kittens die jonger zijn dan 7 weken bij de moeder weg te halen. Zes weken, een veelgenoemde leeftijd om een katje in huis te nemen, is dus veel te vroeg! Veel particulieren doen ze toch vroeger weg of zeggen dat het katje ouder is dan 7 weken.
Hoe lang een kitten dan wél bij de moeder moet blijven, is een onderwerp van veel discussie. In principe zou een katje liefst tot minimaal 12 weken in het nest moeten blijven, maar als het niet anders kan is een week of tien ook prima.
Een uitzondering op deze regel zijn natuurlijk moederloze kittens of kittens die in moeilijke omstandigheden opgroeien. Die kunnen beter snel worden weggehaald, maar moeten dan wel liefst nog een aantal weken bij leeftijdsgenootjes blijven.
Ik weet het, we hebben zelf gefokt vroeger (mijn moeder)quote:
Begint met een D. ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef PatriQue89 het volgende:
En mijn tofste collega houdt er mee op
Jaquote:
Noorsquote:
Nou ja het lag al 100 jaar opgtesloten in een museum geloof ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop bij iets legendarisch te zijn.
Overduidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, we hebben Bella echt nodig als MP.
aaah ok, ervaring dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, we hebben zelf gefokt vroeger (mijn moeder)
Zal wel 7 weken worden hoor, was Zorro ook en dat gaat perfectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
aaah ok, ervaring dus![]()
Nou ja das iig heel goed natuurlijk, zeker met zo'n piepjong kitten
ik heb net heel even gekeken, maarrrr WTF zit er in? Paar lappen stof en wat brieven geloof ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:55 schreef Kally het volgende:
http://www.vgtv.no/#!id=55544
Livestream over een pakje wat in 1912 aan een Noorse burgemeester is gegeven en wat pas in 2012 open gemaakt mocht worden, om 18.00 uur dus, de mensheid zou ervan profiteren, wat zou het zijn?
Vrede in een pakje?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal wel 7 weken worden hoor, was Zorro ook en dat gaat perfect
Wie weet wel erg boeiende historische feitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Paar sinterklaasgedichtjes denk ik. Ik ga ook zo'n pakketje maken voor over 100 jaar.
Spaanse Griep! yaaaaaaaaaaaaay!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop bij iets legendarisch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |