Leraar maatschappijleer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat ging je ook al weer studeren Bella?
Tof, zitten alle lerarenopleidingen bij elkaar daar? Want wie weet loop je dan mijn broer wel tegen het lijf..Hij geeft les op de biologiedocentenopleiding.quote:
Ja dat zit allemaal verbonden geloof ik. En misschien zie ik hem wel, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof, zitten alle lerarenopleidingen bij elkaar daar? Want wie weet loop je dan mijn broer wel tegen het lijf..Hij geeft les op de biologiedocentenopleiding.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan het zelf ook niet geloven.
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor van verschillende kampen dat een studie ervaringsdeskundige iets voor mij zo zijn, maar ik weet het gewoon nog niet, ik zie me zelf gewoon niet meer in de studieboeken duiken...
Ik raad het je iig niet afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoor van verschillende kampen dat een studie ervaringsdeskundige iets voor mij zo zijn, maar ik weet het gewoon nog niet, ik zie me zelf gewoon niet meer in de studieboeken duiken...
ditquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.
Ja, doe ik ook thanks ook aan Renequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem de tijd, laat het idee af en toe eens de revue passeren.
Oh dat is echt goed, daar ga je veel aan hebben jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik begin overigens wel volgende week aan een nieuwe cursus/doelstelling in mijn herstel/behandelingproces: Zelf een herstelplan/procedure opstellen wat er moet gebeuren als er een flinke terugval komt of aan zit te komen. Lijkt me weer erg prima voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |