Naar vermogen idd...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef TheArt het volgende:
Gesink doet het nog prima eigenlijk.
Aaah ja...Wie heeft hier wel wat gedaan dan? Alleen Froome heeft 150 meter doorgetrokken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Rodriguez weer geen fuck uitgevoerd.
Uit de verkeerde pot gesnoept die Froome.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Froome is ook zo'n renner die over een paar jaar niet zonderkan worden gepost icm met zijn prestaties.
Contador (ook) een hitteklopje?
Mollema ook. Die zat na een sprintje op de finish bij LtD, terwijl hij daar redelijk ver achter zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink zich nog ietwat hersteld denk ik?
Ja terwijl iedereen hier dacht dat ie moest lossen was ie al aan het terugkeren. Dat weet je van te voren op zo'n klim.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink zich nog ietwat hersteld denk ik?
Froome zakt er normaal gezien in de derde week doorheen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Het feit is dus dat bertju het niet kan !!!
Ik mag lijen dat die Froome nog een keer breekt. Liever een Spanjaard dan alweer Skyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Het feit is dus dat bertju het niet kan !!!
Eerder de goede.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit de verkeerde pot gesnoept die Froome.
Eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die Froome nog een keer breekt. Liever een Spanjaard dan alweer Sky
Dit. Volgend jaar rijdt ie ineens zoals Gilbert dit jaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:59 schreef DeeBee het volgende:
Kom op zeg, die Froome is nu al sinds het begin van de Tour in de allereerste bergrit die hij won in zo'n vorm... Dat is al 5 / 6 weken nu. Daartussenin ook nog even meedoen om tijdrittitel op de Spelen en nu zonder grappen iedereen lossen (die een veel minder zwaar programma hebben gehad) behalve Rodriguez die ongeveer geboren is op dit soort aankomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |