quote:
Jullie geven ook nooit normaal antwoord hier hé?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Rezania het volgende:
Littekens heb je voor de rest van je leven, dus:
[..]
quote:
Leer ermee leven.quote:Een litteken is een blijvend zichtbare afwijking, meestal van de huid, die resteert na genezing van een wond. Bij genezing van een wond wordt de verbroken continuïteit van het orgaan hersteld door vorming van bindweefsel, dat op microniveau niet meer dezelfde organisatie heeft als het oorspronkelijke weefsel en dus meestal een zichtbare afwijking zal vormen.
En eindelijk een normale reactie!quote:
Jij bent een meisje, jij weet dit soort dingen toch? Ik gok maar wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
En eindelijk een normale reactie!
Stop de jouwe in je reet:)quote:
Make-up kon je zelf niet bedenken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
En eindelijk een normale reactie!
Jawel maar er was eindelijk die normaal ging reagerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Make-up kon je zelf niet bedenken?!
Heb je nou al een zak gevonden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Jawel maar er was eindelijk die normaal ging reageren
Nee, heb jij er al 1 voor me?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je nou al een zak gevonden?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef HotSummerNight het volgende:
een paar vloeitjes onder je tong
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Nee, heb jij er al 1 voor me?
een vloei, van een sjekkie... die onder je tong leggen en een kwartiertje laten liggen, is goed voor de bloeddoorstroming, daardoor geneest het snellerquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een vloei, van een sjekkie... die onder je tong leggen en een kwartiertje laten liggen, is goed voor de bloeddoorstroming, daardoor geneest het sneller
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker vrolijk.
Heb jij altijd zo'n pesthumeur? Logisch dat je het dan van je uiterlijk moet hebben.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Nou inderdaad, je bent wel een chagrijntje hoor ts
Nee,Door jullie heb ik die ''pesthumeur'' Jullie geven geen normaal antwoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij altijd zo'n pesthumeur? Logisch dat je het dan van je uiterlijk moet hebben.
Wat verwacht je als je een TT zoals "HELP ME!" maakt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Nee,Door jullie heb ik die ''pesthumeur'' Jullie geven geen normaal antwoord
Een normaal antwoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat verwacht je als je een TT zoals "HELP ME!" maakt?
Normale antwoorden komen enkel bij normale TT's, OP's en TS'en.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Normale antwoorden komen enkel bij normale TT's, OP's en TS'en.
Ja, altijd leuk, die hysterische pubers. Jij maakt mijn dag weer goed.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Rezania het volgende:
Ik Heb een vraag over het masturberen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Grappig hé?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Rezania het volgende:
Ik Heb een vraag over het masturberen![]()
Hoe ga ik dat doen terwijl jullie mij hier lopen te belazerenquote:
Belazeren? Zak over je hoofd is gewoon een goede oplossing hoor, niemand die die littekens dan ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat doen terwijl jullie mij hier lopen te belazeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |