kenkniequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Arizona peach flavour ice tea is heerlijk
Green tea viel wel mee.
Arizona ice teaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Arizona peach flavour ice tea is heerlijk
Green tea viel wel mee.
last post, de laatste post in het topicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:19 schreef Snowvy het volgende:
Mischien een domme vraag, maar wat is lapo?
Dankjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
last post, de laatste post in het topic
quote:
Theequote:
Is denk ik alleen in de AHquote:
Zijn het gewoon normale flessen of kleine flesjes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is denk ik alleen in de AH
haterquote:
Jammer, geen AH hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is denk ik alleen in de AH
Binnenkort proeven dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die witte met blueberry is lekker
Ik lust het gewoon nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
haterkomt nog wel oa uit jouw land
[..]
Jammer, geen AH hier
Iets groter dan normaal denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn het gewoon normale flessen of kleine flesjes?
Dan normale kleine flesjes of normale grote flesjes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iets groter dan normaal denk ik
Iets groter dan kleine flesjes, 500ml ofzo denk ik. Je hebt er ook pakken van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn het gewoon normale flessen of kleine flesjes?
Dit inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iets groter dan kleine flesjes, 500ml ofzo denk ik. Je hebt er ook pakken van.
Oké, dan zoek ik wel naar de pakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iets groter dan kleine flesjes, 500ml ofzo denk ik. Je hebt er ook pakken van.
Pzquote:
Een Huaweiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
Welke telefoon moet ik halen? Ik wil kunnen bellen, smsen en internetten. Zo nu en dan een fotootje of een muziekje is ook gewenst. En het liefst geen Apple.
Htc One Xquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
Welke telefoon moet ik halen? Ik wil kunnen bellen, smsen en internetten. Zo nu en dan een fotootje of een muziekje is ook gewenst. En het liefst geen Apple.
Koreaans merk?quote:
Ik word altijd beetje bang van HTCquote:
nee sjineesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koreaans merk?
[..]
Ik word altijd beetje bang van HTC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |