quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef STING het volgende:
Een.......een................. een.......... *dramatische muziek*Wow.. heftig! wat er in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms wel gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
"ik heb gister je stem gehoord, dus heb goed geslapen"![]()
slijmbal
Neehoor, het kan gewoon enorm fijn zijn om iemand even te horen. Of een berichtje te krijgen. Of nog beter gewoon bij je te hebben. Dat slaapt echt wel lekker.quote:
Nouja oke. Maar deze kerel ken ik van het dansen, twee keer wat meer mee gepraat en af en toe een dansje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
Neehoor, het kan gewoon enorm fijn zijn om iemand even te horen. Of een berichtje te krijgen. Of nog beter gewoon bij je te hebben. Dat slaapt echt wel lekker.
Vreemd wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja oke. Maar deze kerel ken ik van het dansen, twee keer wat meer mee gepraat en af en toe een dansje.![]()
En hij vindt me nu al erg leuk en steeds leuker worden. en blablabla..
Nou, ik vind het eerste gedeelte vaak best wel waarquote:
Eerder ivm context persoon enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, ik vind het eerste gedeelte vaak best wel waar
Ik slaap veel beter als ik wat van mijn vriend heb gehoord 's avonds of als hij bij me is
Als dat me een slijmbal maakt, jammer dan.
Als het om iemand gaat die je langer dan twee dagen kent wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, het kan gewoon enorm fijn zijn om iemand even te horen. Of een berichtje te krijgen. Of nog beter gewoon bij je te hebben. Dat slaapt echt wel lekker.
Stel je hart open Cuequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
"ik heb gister je stem gehoord, dus heb goed geslapen"![]()
slijmbal
Ok, dan is het wel een slijmbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja oke. Maar deze kerel ken ik van het dansen, twee keer wat meer mee gepraat en af en toe een dansje.![]()
Ah.. brr.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond in slaap zingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben wel blij allemaal weer iets van jullie gelezen te hebben, nu slaap ik veel beter.
Soft kitty, warm kitty.....?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond in slaap zingen?
Ik zeg het nu evenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaarne.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond in slaap zingen?
De conclusie dat ie het niet meent? nee hoor die heb ik niet getrokken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zeg het nu evenJe hebt nu al weer een conclusie getrokken.
Hoewel dit wel slijmballengedrag is, ja. Dus deze telt niet helemaal.
Eerder dat ie een beetje desperate is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De conclusie dat ie het niet meent? nee hoor die heb ik niet getrokken.
Of dat ik gewoon geweldig benquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Eerder dat ie een beetje desperate is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |