SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Goede speler, als hij net zoals bij Dortmund speelt. En een ex-Feyenoorder natuurlijk.quote:
Versterking aan de RW in de serie A zou zeer welkom zijn. Elia als LM in 3-5-2 deed het uitzonderlijk goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
Inter wil Afellay halenGoede LW in de serie A voor volgend jaar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:50 schreef Tim86 het volgende:
Bij ieder team dat ik bedenk rond IF Chevalier denk ik even later: Allemaal leuk en aardig, maar hier ga ik toch niet of nauwelijks mee spelen omdat mijn andere silver teams veel beter/toffer zijn
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zo goed zijn zijn stats nou ook weer niet. Genoeg andere betere silvers.
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Versterking aan de RW in de serie A zou zeer welkom zijn. Elia als LM in 3-5-2 deed het uitzonderlijk goed.
Prop menez en Ibra erbij en je hebt al weer wat leuksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zetten
Ja, echt jammer dat er gewoon geen goede Franse middenvelders zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.
Kan zijn, maar niet op het aspect van workrates. En in 3-5-2 valt of staat het succes bij mij met de workrates van de LM en RM. Elia staat er als je aan moet vallen, maar bij balverlies staat hij er ook gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zetten
Bij mij ligt het in 352 vooral aan mn CDMs. Als die willen voetballen en lekker fel zijn dan speelt het hele teamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan zijn, maar niet op het aspect van workrates. En in 3-5-2 valt of staat het succes bij mij met de workrates van de LM en RM. Elia staat er als je aan moet vallen, maar bij balverlies staat hij er ook gewoon
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |