Zag inderdaad wel een paar keer wat anders langsflitsen. Maar ik dacht dat gewoon aan de versie die ik heb binnengehaald lag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef APK het volgende:
Er zaten in de aflevering die ik gezien heb twee subliminal messages, de eerste was een reclame voor Volkswagen aan het begin.
Weet iemand wat de tweede was?
Ik had gedacht dat al in dit topic te kunnen vinden
Tweede ding leek op een cartoonplaatje van Southpark oid, maar ik was te lui om het juiste frame te zoeken omdat er zoveel nerds posten in deze reeksquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zag inderdaad wel een paar keer wat anders langsflitsen. Maar ik dacht dat gewoon aan de versie die ik heb binnengehaald lag.
Ik dacht ook South Parkquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede ding leek op een cartoonplaatje van Southpark oid, maar ik was te lui om het juiste frame te zoeken omdat er zoveel nerds posten in deze reeks
Huh wat Messages? Waar heb je het overquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef APK het volgende:
Er zaten in de aflevering die ik gezien heb twee subliminal messages, de eerste was een reclame voor Volkswagen aan het begin.
Weet iemand wat de tweede was?
Ik had gedacht dat al in dit topic te kunnen vinden
Had ik ook, zeker in die wasserette.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Sautor het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat er iets gaat gebeuren tussen Skyler en Jesse?
Oh nee, ff gezocht, reclame van hotels.com. Lijkt me dat de ripper slordig is geweest met reclames knippen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede ding leek op een cartoonplaatje van Southpark oid, maar ik was te lui om het juiste frame te zoeken omdat er zoveel nerds posten in deze reeks
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:44 schreef EnterToets het volgende:
Hoe dichter bij we bij het einde van Breaking Bad komen, hoe meer ik bang ben dat ik een hartaanval ga krijgen op het moment dat Hank erachter komt dat Walt achter alles zit.
http://rationalwiki.org/wiki/Subliminal_messagesquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Huh wat Messages? Waar heb je het over
Ah, dat zal het zijn danquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Oh nee, ff gezocht, reclame van hotels.com. Lijkt me dat de ripper slordig is geweest met reclames knippen.
Hoezo zijn eigen superlab? Hij is toch nog steeds bezig met het afwisselen van huizen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Grimmson het volgende:
Maar niemand doorgedrongen dat Walt nu bezig zijn eigen super lab aan het bouwen is, of is de dood van Mike er zo erg ingehakt bij iedereen?
Heb je niet opgelet bij de scene dat hij Jesse z'n geld weigert, ik vermoed onder de carwash dat zou een geschikte plek zijn, hij is daar flink bezig met knutselen met spullen lijkend op lab apparatuur. Ik zou er naast kunnen zitten maar de hele tijd dat huizen-hoppen is ook niks..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoezo zijn eigen superlab? Hij is toch nog steeds bezig met het afwisselen van huizen?
Nog 1...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef EnterToets het volgende:
Hoeveel afleveringen hebben we nou eigenlijk nog tot de stop? En dan gaat het zomer 2013 weer door?
Tja, dat is over het algemeen het hele punt bij subliminal messages.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Sautor het volgende:
Of je moet hier wat achter zoeken, dat kan ook
[ afbeelding ]
Stond die tank met dat spul daar niet gewoon geparkeerd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:05 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet bij de scene dat hij Jesse z'n geld weigert, ik vermoed onder de carwash dat zou een geschikte plek zijn, hij is daar flink bezig met knutselen met spullen lijkend op lab apparatuur. Ik zou er naast kunnen zitten maar de hele tijd dat huizen-hoppen is ook niks..
Ook, Maar In ieder geval is hij wel bezig met z'n eigen lab, waar dat dan ook mag zijn. Ik zet m''n geld op onder de carwash.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Stond die tank met dat spul daar niet gewoon geparkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |