quote:
Ik vind geforceerde cliffhangers altijd een goedkope manier om te kijkers vast te houden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Er zal wel een enorme cliffhanger komen na de 8e aflevering. En dan mogen wij bijna een jaar wachten.
Pfff, de 2 kampioenen in "hoe verneuk ik een serie zoveel mogelijk nadat we er gigantisch goed mee zijn begonnen". Ik weer niet of ik het aandurf ze te gaan kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
14 oktober begint Walking Dead weer, Dexter eind september
Ik moet watquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff, de 2 kampioenen in "hoe verneuk ik een serie zoveel mogelijk nadat we er gigantisch goed mee zijn begonnen". Ik weer niet of ik het aandurf ze te gaan kijken
Ik denk ook dat de helft van dit seizoen eindigt waar het begonnen is inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef FredVleespet het volgende:
Misschien slaat hij eind van deze helft van het seizoen op de vlucht. En zien we in de 2e helft het vervolg als hij 52 is.
Hopelijk Skyler, hopelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef FredVleespet het volgende:
Laatste episode zal wel een cliffhanger zijn, Hank die erachter komt of iemand die dood gaat (Skyler,Jr,Holly)
Dit idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:11 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ook nog opzoek naar series. Eerste seizoen van The Wire al binnengehaald. Mad Men was ik aan begonnen maar vond ik na 4 afleveringen nog geen flikker aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |