Wat is Kelly voor ster dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:23 schreef vosss het volgende:
Wat doet die eigenlijk in een programma waar "sterren" in de titel staat?
Ik bedoel meer dan een kostende en aandachttrekkende dikke gore papzak is het niet en al helemaal geen ster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee wie er nog meer mee doet aan dat programma. Ik was niet voornemens dat te gaan volgenquote:
'sterren' is een breed begrip bij sbs6quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er nog meer mee doet aan dat programma. Ik was niet voornemens dat te gaan volgen
Als er 1 iemand een acteur is, dan is het terror jaap wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef Roellie80 het volgende:
Mooie kerel.
puur omdat ik lees dat ie dik is, geen blad voor de mond neemt maakt deze man 10x meer ster dan al het andere neppe volk bij elkaar
Wie had het over acteren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef practics het volgende:
[..]
Als er 1 iemand een acteur is, dan is het terror jaap wel.
Gewoon, andere sterren zoals Emiel Ratelband en Jody BErnal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er nog meer mee doet aan dat programma. Ik was niet voornemens dat te gaan volgen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef badtripbob het volgende:
Koekjes is zijn nieuwe metafoor voor drugs. Als terror jaap zegt: ik ga koekjes eten. kunnen dat koekjes zijn, of iets anders.hasjbrownies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef badtripbob het volgende:
Koekjes is zijn nieuwe metafoor voor drugs. Als terror jaap zegt: ik ga koekjes eten. kunnen dat koekjes zijn, of iets anders.SpacecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef spapaars het volgende:
Dronk geen druppel alcohol tijdens DGK.
Jaap Aap heeft zichzelf weer geactiveerd.
Lul verhalen dus.
Precies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]Juist, denk eerder om dat zwembadspatterwaterfestijn vast op te krikken, want wees eerlijk weer het zoveelste domme prog. waar ze *sterren* en zendijd aan gaan besteden.
En Jaap zal wel ingehuurd zijn om *bommetjes* te gaan maken en een beetje de malloot van het prog. te gaan worden.
"Nier hier duiken" bovenop een flat als bord. En toch doen he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Als je al die verhalen moet geloven zijn ze van 10m hoog rechtstreeks op gewapend beton geland en in duizend stukjes uit elkaar gespat, ipv het water.
Ach ik ben niet boos, maar het verschijnsel an sich (mensen zichzelf laten vernielen ter vermaak) vind ik wel walgelijk ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
In deze PR-stunt toch wel, gezien je boze reactie.
Dat is toch echt die mensen zelf aan te rekenen. En Jaap is het grote voorbeeld van 'alles voor wat aandacht'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef Luigi het volgende:
Ach ik ben niet boos, maar het verschijnsel an sich (mensen zichzelf laten vernielen ter vermaak) vind ik wel walgelijk ja.
Oneens. Maar goed. Hoeft verder geen uitgebreide morele discussie te worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch echt die mensen zelf aan te rekenen.
Niemand wilt eigenlijk meer aandacht dan een autist die elke dag op fok zit te praten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch echt die mensen zelf aan te rekenen. En Jaap is het grote voorbeeld van 'alles voor wat aandacht'.
Terror Jaap: This is how I rollquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand de "behind the scenes" opnames gezien hoe hij
al rollend een zwembad uitrolde. Alsof je een walrus op de oever
zag komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |