Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..quote:
een TR? Ik herken er eerlijk gezegd geen Triumph inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..
En bedenk me dat ik bij MG ook niet verder kom dan n MGBGT ... en die was al genoemd..
Lees mn vorige post nog eens goed... Dan weet je het type zo..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..
En bedenk me dat ik bij MG ook niet verder kom dan n MGBGT ... en die was al genoemd..
Met de Spitfire ben je heel erg warm, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef zl7z het volgende:
[..]
een TR? Ik herken er eerlijk gezegd geen Triumph in
edit: tot ik me de spitfire herinnerde.
Ernaast een ventoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
Recht tegenover is een Rover 827 in elk geval
Wat moet ik me voorstellen met diequote:
Dat je heeel erg dicht bij het antwoord zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen met die? Het is een Triumph GT? Het is GEEN Triumph GT?
Oh dat is die lookalike van de Jaguar XJ toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef vosss het volgende:
Nee die Rover is een Rover 800 serie. 827 ben ik niet heel zeker van, maar van Rover en 800 serie wel
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat is die lookalike van de Jaguar XJ toch?
KUT te laatquote:
Ja, het is de coupe variant van de Spitfire met 6 in lijn motor.quote:
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
Recht tegenover is een Rover 827 in elk geval
Ja. Bij de Rover scharniert de motorkap aan de achterkant en gaat de grille met de kap mee omhoog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef zl7z het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?
Daar zat ik mee in mn hoofd lookalike vd XJ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef zl7z het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |