Bij deze de plaatjes.
Dit is de douchegoot vanuit de badkamer bekeken. De gele lijnen geven aan waar de vloerbalken lopen onder de douchegoot. De balken lopen een cm of 7 lager dan de douchegoot onder de goot door. Via een kleine raveling heb ik 2 kleine balken onder de douchegoot gemonteerd waar de stelpoten op staan. De douchegoot sluit aan op het beton aan de voorkant. Aan de zijkanten zweeft de goot en aan de achterkant eerst ook. Daar heb ik nu een lat tegenaan gemonteerd zodat hij aan de achterkant ook iets ondersteund wordt.
![foto.jpg]()
Vanaf onderen:
![foto2.jpg]()
De stelpoten waar de goot op staat. Deze zijn dus blijkbaar niet geschikt om gewicht te dragen op hun eigen kracht. De holle zwarte plastic blokken zitten ook maar met een klein m6 boutje aan de goot vast en zijn niet solide.
![foto3.jpg]()
Ik kan dus dragers monteren rondom de goot maar aan de rechterkant kan ik er heel slecht bij en bovendien weet ik niet of het iets oplost. Ik weet nl niet of die flenzen het gewicht wel kunnen dragen zonder dat de goot wordt ondersteund. De hele goot ondersteunen met hout is erg lastig om waterpas te krijgen en beton storten schiet denk ik ook niet op. Ik loop dus echt ff vast....