Mensen die zoals jij reageren zijn zelf krankzinnig. Relativeren is blijkbaar te moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gestoord jij, een meisje hoor je niet in elkaar te slaan. Echt krankzinnig ben jij.
Omdat er een meisje in elkaar wordt geslagen, waar ik vandaan komt gebeurd dat niet zomaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het goedkeur?Ik snap de ophef gewoon niet.
Zoiets moet je niet willen relativeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:36 schreef Zolder het volgende:
[..]
Mensen die zoals jij reageren zijn zelf krankzinnig. Relativeren is blijkbaar te moeilijk.
Waar ik vandaan kom wel, en bij jou ook vast wel, gok alleen niet dat je er altijd wat van hoort.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Omdat er een meisje in elkaar wordt geslagen, waar ik vandaan komt gebeurd dat niet zomaar.
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom wel, en bij jou ook vast wel, gok alleen niet dat je er altijd wat van hoort.
Overal krijgen mensen ruzie en slaan elkaar. Elke dag in Nederland. Meisjes die meisjes slaan, jongens die jongens slaan, jongens die meisjes slaan en andersom. Elke dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Omdat er een meisje in elkaar wordt geslagen, waar ik vandaan komt gebeurd dat niet zomaar.
Het blijft allemaal erg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Overal krijgen mensen ruzie en slaan elkaar. Elke dag in Nederland. Meisjes die meisjes slaan, jongens die jongens slaan, jongens die meisjes slaan en andersom. Elke dag.
Waarom die ophef er dan over? Omdat het om een 'kickbokser' gaat?
Iedereen is het ermee eens dat het laf is om als 18 jarige jongen een 14 jarige meisje te trappen, maar hij hoeft ook niet meteen de doodstraf te krijgen. Relativeren heet dat.
Dit. He-le-maal, dit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Overal krijgen mensen ruzie en slaan elkaar. Elke dag in Nederland. Meisjes die meisjes slaan, jongens die jongens slaan, jongens die meisjes slaan en andersom. Elke dag.
Iedereen is het ermee eens dat het laf is om als 18 jarige jongen een 14 jarige meisje te trappen, maar hij hoeft ook niet meteen de doodstraf te krijgen. Relativeren heet dat.
En als daar niets tegen gedaan wordt dan denkt de dader dat dit kennelijk geaccepteerd gedrag is, en zal hij dit blijven herhalen, en steeds verder gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sure, maar de wet is daar heel duidelijk in, dit is gewoon een geval van mishandeling en de dader moet gestraft worden. Maar het is onzin om meteen te zeggen dat de dader uitgezet moet worden. Als je iedereen uitzet die een keer geslagen heeft blijft er niemand over in Nederland.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:35 schreef Viajero het volgende:
[..]
En als daar niets tegen gedaan wordt dan denkt de dader dat dit kennelijk geaccepteerd gedrag is, en zal hij dit blijven herhalen, en steeds verder gaan.
Dat lijkt mij geen goede zaak.
Dat is ook het enige dat ik wil, dat gewoon de wet wordt uitgevoerd. Maar de politie geeft het geen prioriteit. Waarschijnlijk te druk met zwakkere mensen in elkaar te trappen, en te laf om een Turkse familie aan te pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sure, maar de wet is daar heel duidelijk in, dit is gewoon een geval van mishandeling en de dader moet gestraft worden. Maar het is onzin om meteen te zeggen dat de dader uitgezet moet worden. Als je iedereen uitzet die een keer geslagen heeft blijft er niemand over in Nederland.
Ik vind twee jongens van rond dezelfde leeftijd die elkaar eens te lijf gaan niet te vergelijken met een 18 jarige kick boxer die een 14 jarig meisje een rot trap geeft. Dan heb je echt een totaal gebrek aan moraal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sure, maar de wet is daar heel duidelijk in, dit is gewoon een geval van mishandeling en de dader moet gestraft worden. Maar het is onzin om meteen te zeggen dat de dader uitgezet moet worden. Als je iedereen uitzet die een keer geslagen heeft blijft er niemand over in Nederland.
Aldus de Telegraaf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Maar de politie geeft het geen prioriteit.
Maar daar is natuurlijk een reden voor de leidingsgevende van de politie geven opdracht om niets te doen.. en de politie luistert uiteraard die willen hun baan niet kwijt. het probleem zit hem dus in de politiek die doen niets en willen er niets aan doen de enige die dat wel wilt is de PVV.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef HyperViper het volgende:
En de laffe politie is natuurlijk niet thuis. Wat in en in triest zijn die lui toch ook. Was het maar een wankelende zwerver, dan kwam er actie.
Wat heeft de PVV dan zoal gedaan tegen criminaliteit? Burkas en dubbele paspoorten waren de grote obsessies, maar echte maatregelen tegen criminaliteit heb ik niet van ze gehoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef fp7igx het volgende:
[..]
Maar daar is natuurlijk een reden voor de leidingsgevende van de politie geven opdracht om niets te doen.. en de politie luistert uiteraard die willen hun baan niet kwijt. het probleem zit hem dus in de politiek die doen niets en willen er niets aan doen de enige die dat wel wilt is de PVV.
Die leuke medelanders zorgen wel voor een goeie campagne voor de PVV de laatste tijd.
Wij hebben dit voor twee jaar geleden nog meegemaakt. er werd ons afgeraden aangifte te doen voor onze eigen veiligheid. toen we aandrongen zeiden ze; kom maandag maar terug. Ondertussen wilden een paar jongens mij als moeder aanpakken (hoorde een enorm lawaai uit de achterbak toen 1 van de jongens iets wilden pakken) Bang? Nee, er loopt daar ook hangjeugd die niet racistisch denken en wilden voor me gaan staan. Ondertussen had mijn zoon al het gevoel dat ze wraak kamen nemen omdat ze wisten dat mijn zoon aangifte deed. Kwam met twee zwagers aangescheurd en tussen me staan. Toen bleek dat de familie van de bedreigers hun niet mee wilden helpen...want schoonmoeder heeft enorm aanzien bij de familie van die etters, dropen ze af. Zoon werd het hele jaar al getreiterd en zijn vriendin idem door haar doorlopend aan te willen raken etc Toen ze er eindelijk wat van zeiden werd de (voor hun nieuwe) auto vol met deuken geslagen en getrapt. Wat ze zeiden en deden bij vriendin toen is niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
pas nog meegemaakt, aangifte na mishandeling kan niet meteen, kan pas ná afspraak een week later. In hoeveel gevallen denken slachtoffers dan, ja doei laat maar zitten. Zo gaan de cijfers wel omlaag ja. Ben wel benieuwd of dat al eens bekeken is?
Ik vind trouwens überhaupt dat iemand die dergelijke sporten beoefent harder aangepakt mogen worden. Gewoon weigeren bij welke sportschool of wedstrijd dan ook. Op karate werd vroeger uitgelegd hoe belangrijk het was dat jij je kunsten niet ging misbruiken, want je zou dan nooit meer welkom zijn. Ik weet niet of sportscholen dit nog doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind twee jongens van rond dezelfde leeftijd die elkaar eens te lijf gaan niet te vergelijken met een 18 jarige kick boxer die een 14 jarig meisje een rot trap geeft. Dan heb je echt een totaal gebrek aan moraal.
Ik denk niet dat ze meteen gaan weigeren maar ze zullen wel meer aandacht aan besteden denk ik. Want waar mijn kinderen sporten wordt hun wel geleerd het niet buiten te gebruikenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind trouwens überhaupt dat iemand die dergelijke sporten beoefent harder aangepakt mogen worden. Gewoon weigeren bij welke sportschool of wedstrijd dan ook. Op karate werd vroeger uitgelegd hoe belangrijk het was dat jij je kunsten niet ging misbruiken, want je zou dan nooit meer welkom zijn. Ik weet niet of sportscholen dit nog doen.
.
Maar dat weigeren bij misbruik van, zouden ze best in mogen voeren wat mij betreftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meteen gaan weigeren maar ze zullen wel meer aandacht aan besteden denk ik. Want waar mijn kinderen sporten wordt hun wel geleerd het niet buiten te gebruiken
misschien wel met wedstrijden. Ik denk wel dat het goed is als je een opgefokt type bent om aan vechtsport te doen. Het klinkt nu misschien raar maar je kan er ook sterker van worden ook in je hoofdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar dat weigeren bij misbruik van, zouden ze best in mogen voeren wat mij betreft
Wou ik net zeggen, betere reclame voor de PVV is er niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef fp7igx het volgende:
[..]
Maar daar is natuurlijk een reden voor de leidingsgevende van de politie geven opdracht om niets te doen.. en de politie luistert uiteraard die willen hun baan niet kwijt. het probleem zit hem dus in de politiek die doen niets en willen er niets aan doen de enige die dat wel wilt is de PVV.
Die leuke medelanders zorgen wel voor een goeie campagne voor de PVV de laatste tijd.
tja ze zaten gebonden aan de vvd en het cda die er niets aan wou doen en daarboven op nog de EU die dingen bepaalt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV dan zoal gedaan tegen criminaliteit? Burkas en dubbele paspoorten waren de grote obsessies, maar echte maatregelen tegen criminaliteit heb ik niet van ze gehoord.
Tsja, dat wordt bij de meeste vechtsporten wel 'geleerd'. Of ze het dan ook daadwerkelijk niet zomaar gaan gebruiken kan je natuurlijk nooit zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meteen gaan weigeren maar ze zullen wel meer aandacht aan besteden denk ik. Want waar mijn kinderen sporten wordt hun wel geleerd het niet buiten te gebruiken
Wat hebben ze dan voorgesteld om tegen criminaliteit te doen? Ik zie echt niet hoe een verbod op burkas en dubbele paspoorten helpt tegen criminaliteit. Ik heb het niet eens over de resultaten, maar puur over wat ze eigenlijk geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:15 schreef fp7igx het volgende:
[..]
tja ze zaten gebonden aan de vvd en het cda die er niets aan wou doen en daarboven op nog de EU die dingen bepaalt.
dus moeten ze dat jaarlijks gaan toetsen door middel van een verklaring van goed gedrag. Geen verklaring, geen vechtsport. Dat zou heel veel agressievelingen schelen, helaas zou het ook veel vechtsscholen de das om doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt bij de meeste vechtsporten wel 'geleerd'. Of ze het dan ook daadwerkelijk niet zomaar gaan gebruiken kan je natuurlijk nooit zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |