Mooie naam en ook met de nodige zorgvuldigheid uitgekozen wed ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op heeft niks met elkaar te maken.... Geweld tussen mensen is iets heel gewoons hoor. Ik snap niet waarom dit in het nieuws komt hoor. Er is zeker geen ECHT nieuws
Geweld tussen mensen is iets heel gewoons? Not in my book, je bent knetter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op heeft niks met elkaar te maken.... Geweld tussen mensen is iets heel gewoons hoor. Ik snap niet waarom dit in het nieuws komt hoor. Er is zeker geen ECHT nieuws
Echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Precies, net als je vriendin niet neerhoeken omdat ze zich hoerig gedraagt of je dochter niet overgieten met zuur omdat ze de eer van de familie geschonden hebt.
Toch gebeurt het veel vaker dan je zou denken. De mens is van nature gewelddadig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geweld tussen mensen is iets heel gewoons? Not in my book, je bent knetter.
Het gebeurt zeker veel te vaak. Dat wil niet zeggen dat het okee is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch gebeurt het veel vaker dan je zou denken. De mens is van nature gewelddadig.
Dat beweert ook niemand.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het gebeurt zeker veel te vaak. Dat wil niet zeggen dat het okee is.
Ja, van nature wel. Nu zie je het vooral in kansenwijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geweld tussen mensen is iets heel gewoons?
Hij zegt dat het gewoon is. Dat is het ook. Niet oke. Belangrijk verschil.quote:
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Robijn48 het volgende:
Nou. In de kringen waarin ik me begeef, is geweld helemaal niet zo voorkomend. Dus doe effe normaal.
Geweld heeft geen plek in de moderne samenleving, echter is de vooruitgang in onze samenleving zo snel gegaan dat de mens als soort nog niet helemaal bij is. Daarom is geweld voor sommige mensen heel normaal, dat wil niet zeggen dat het goed is. Jij bekijkt het allemaal veel te simpel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die geweld maar normaal vindt.
Precies, en als iemand je daar dan op aanspreekt zeg je gewoon: van de sharia mezelf mag het, dus doe ik dat gewoon. Je bent in dit geval alleen je eigen god die zichzelf een sharia toedicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de koekoek. Als je dochter van 15 door een Murk neergekickbokst wordt dan zijn alle regeltjes de deur uit en ja dan gaat er iemand voor boeten. En wel dusdanig dat hij het de volgende keer wel uit zijn hoofd laat haar lastig te vallen. Wat softies daarvan denken is irrelevant. Ik sta dan moreel in mijn recht en dat is genoeg.
Dat mag jij dan wel vinden, dat ik het te simpel bekijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geweld heeft geen plek in de moderne samenleving, echter is de vooruitgang in onze samenleving zo snel gegaan dat de mens als soort nog niet helemaal bij is. Daarom is geweld voor sommige mensen heel normaal, dat wil niet zeggen dat het goed is. Jij bekijkt het allemaal veel te simpel.
Ach nou je hebt nog nooit gevochten ook niet als klein kind? Agressie hoort bij ons. Ik vind kickboxen een mooie sport ik heb het zelf ook een tijdje gedaan en mijn kinderen doen het ook. Niet om mensen leren in elkaar te slaan. Kijk is hoeveel geweld er wordt gebruikt tegen mensen door regeringen enz.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geweld tussen mensen is iets heel gewoons? Not in my book, je bent knetter.
Zou ik ook zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat mag jij dan wel vinden, dat ik het te simpel bekijk.
Maar ik ben blij dat ik met dat soort toestanden niks te maken heb.
Nee, ook niet als klein kind. Denk dat het toch erg er mee te maken heeft uit wat voor milieu je komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ach nou je hebt nog nooit gevochten ook niet als klein kind? Agressie hoort bij ons. Ik vind kickboxen een mooie sport ik heb het zelf ook een tijdje gedaan en mijn kinderen doen het ook. Niet om mensen leren in elkaar te slaan. Kijk is hoeveel geweld er wordt gebruikt tegen mensen door regeringen enz.
Bullshit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ook niet als klein kind. Denk dat het toch erg er mee te maken heeft uit wat voor milieu je komt.
Dat wil niet zeggend at het voor iedereen is die uit 'jouw milieu' komt. Wederom nogal kortzichtig. Ik ken rijke kakkertjes die regelmatig klappen uitdeelden en ontvingen, maar ook chinezen waarbij het heel normaal was om wat klapjes uit te delen. Zelfde geldt voor boeren, kampers, Antillianen en stadsjongeren. Op de mavo of op het gymnasium.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Geen bullshit. Want ik herken er geen bal van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |