abonnement Unibet Coolblue
pi_115903338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef Laysa het volgende:
Daarom zien we elkaar nooit. Wij gaan 's middags altijd boodschappen doen :P
En als we elkaar dan eindelijk zien dan ga ik met flessen olie gooien enzo. :9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:49:19 #27
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115903358
Toch wel mooi dat je tegenwoordig bedrijven hebt die (afgezien van medicijnen) alle verbandmiddelen enzo aan huis kunnen leveren. Mooi dat het ziekenhuis daar nu mee komt, nadat ik ze al 'n keer of zes om nieuwe recepten gevraagd heb _O-
pi_115903374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:48 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik heb tijd ja, wil iets met vlees maken en qua keuken ben ik niet echt kieskeurig. In ieder geval geen pasta, want dat heb ik de afgelopen maanden iets teveel gegeten :') Ook geen rijst, om dezelfde reden. Wil eigenlijk weer gewoon iets met aardappelen doen, maar dan niet gewoon op z´n Hollands. Een goede ovenschotel ofzo, dat zou wel ok zijn.
Ik wilde iets voorstellen uit de indische keuken, maar rijst. Je kan ook een goulash maken met aardappels en een komkommersalade. Altijd lekker en makkelijk, kost alleen tijd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115903423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En als we elkaar dan eindelijk zien dan ga ik met flessen olie gooien enzo. :9
Ja....daar bedoel je vast iets mee :D
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:51:20 #30
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115903425
Wij hebben 'n Italiaans kookboek waar een gerecht in staat met kalfsschnitzel, mozzarella, salie en parmaham. Is wel erg lekker. Valt prima te combineren met gebakken aardappeltjes die je aan het eind even 'gratineert' in parmezaanse kaas :~

Sperziebonen doen het er best prima bij :Y
pi_115903444
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja....daar bedoel je vast iets mee :D
Euhm, ja. Weet alleen nog niet wat. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:51:54 #32
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115903451
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm, ja. Weet alleen nog niet wat. :')
Dat je graag wilt olieworstelen met Laysa? :~
pi_115903494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat je graag wilt olieworstelen met Laysa? :~
Neeheee ik wilde BGTes toch :{w Aan Laysa durf ik me niet te wagen, geen zin in een bloedvete met de OG van Grootstal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115903499
Goulash is idd een idee! Denk dat ik zoiets ga uitproberen dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat je graag wilt olieworstelen met Laysa? :~
Hosti is wel een player he. Eerst BGTes versieren, dan olieworstelen met Laysa :P
pi_115903509
Oh damn, te laat :')
pi_115903533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:53 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Goulash is idd een idee! Denk dat ik zoiets ga uitproberen dan.

[..]

Hosti is wel een player he. Eerst BGTes versieren, dan olieworstelen met Laysa :P
Receptje hebben? :P

Ik ben gene player, ik ben een gentleman. :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115903569
Mag je me doorsturen ja! :)
pi_115903840
500 gr magere runderlappen
blik gepelde tomaten
3 paprika's
2 stevige ui
paar teentjes knof
wat cayennepeper (of wat verse pepers)
peper&zout
500a750ml runderbouillon
larierblad
aardappel, kruimig.

Vlees in vierkantjes snijden, en op middel-hoog vuur in boter bruin bakken. Paprika, uien, knoflook, pepers evt in aparte pan aanbakken en daarna met het blik tomaten bij het vlees doen. Daarna laurierblad erbij en de bouillon er bij gieten tot het allemaal onder water staat. Aardappel klein snijden en er als laatste bij doen.

Uurtje of 3 laten sudderen op laagste vuur, af en toe roeren en misschien klein beetje azijn erbij.

Dan aardappels koken en komkommersalade (is frisse komkommer is lekker als de goulash een beetje pit heeft).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:05:14 #39
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115903863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hebben 'n Italiaans kookboek waar een gerecht in staat met kalfsschnitzel, mozzarella, salie en parmaham. Is wel erg lekker. Valt prima te combineren met gebakken aardappeltjes die je aan het eind even 'gratineert' in parmezaanse kaas :~

Sperziebonen doen het er best prima bij :Y
Dit heet kennelijk saltimbocca, voor als het nog interessant is :P Best makkelijk te maken en smaakvol :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:17:29 #40
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_115904266
Hosti de Hosselaar.

Ik moet ook nog even bedenken wat ik ga eten :') Heb al dagen niet gekookt, weinig zin in gehad. Misschien maak ik wel gevulde paprika's :D
My hovercraft is full of eel.
pi_115904998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef BGTes het volgende:
Hosti de Hosselaar.

Ik moet ook nog even bedenken wat ik ga eten :') Heb al dagen niet gekookt, weinig zin in gehad. Misschien maak ik wel gevulde paprika's :D
Eej psst, meisje, hoestmeisje, psst.

Ik had dinsdag een pastasalade gemaakt met gegrilde kip enzo, eet ik nu al twee dagen van. Over geen zin in koken gesproken :')

Op vakantie hadden we een soort 'ranking the stars' gedaan met vrienden, leuk enzo. Een van de vragen was wie de grootste kans het om het criminele circuit te belanden waarbij uiteraard ik bovenaan stond. Iemand had als commentaar dat ik met mijn zonnebril er sowieso al crimineel uitzag, grappig maar onwaar, dacht ik. Totdat ik net mijn spiegelbeeld zag :')

Weet iemand waar je leuke brillen kan kopen? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:47:59 #42
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115905375
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eej psst, meisje, hoestmeisje, psst.

Ik had dinsdag een pastasalade gemaakt met gegrilde kip enzo, eet ik nu al twee dagen van. Over geen zin in koken gesproken :')

Op vakantie hadden we een soort 'ranking the stars' gedaan met vrienden, leuk enzo. Een van de vragen was wie de grootste kans het om het criminele circuit te belanden waarbij uiteraard ik bovenaan stond. Iemand had als commentaar dat ik met mijn zonnebril er sowieso al crimineel uitzag, grappig maar onwaar, dacht ik. Totdat ik net mijn spiegelbeeld zag :')

Weet iemand waar je leuke brillen kan kopen? :P
Gamma heeft wel leuke, met van dat prikkeldraad er in waardoor je dan denkt 'daar kan ik toch nooit op zitten kakken want er zit prikkeldraad in!11!EINS1!!' :')
pi_115905799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gamma heeft wel leuke, met van dat prikkeldraad er in waardoor je dan denkt 'daar kan ik toch nooit op zitten kakken want er zit prikkeldraad in!11!EINS1!!' :')
zomfg you sooo funnay!!!111einz``eleven
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:00:20 #44
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_115905858
;(
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:27 #45
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_115907568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eej psst, meisje, hoestmeisje, psst.

Ik had dinsdag een pastasalade gemaakt met gegrilde kip enzo, eet ik nu al twee dagen van. Over geen zin in koken gesproken :')

Op vakantie hadden we een soort 'ranking the stars' gedaan met vrienden, leuk enzo. Een van de vragen was wie de grootste kans het om het criminele circuit te belanden waarbij uiteraard ik bovenaan stond. Iemand had als commentaar dat ik met mijn zonnebril er sowieso al crimineel uitzag, grappig maar onwaar, dacht ik. Totdat ik net mijn spiegelbeeld zag :')

Weet iemand waar je leuke brillen kan kopen? :P
Oh dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Gewoon pastasalade maken, wat groenten erdoor, en klaar is BGTes :7 Ik vind het te warm voor warm eten ;(
My hovercraft is full of eel.
pi_115907638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef BGTes het volgende:

[..]

Oh dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Gewoon pastasalade maken, wat groenten erdoor, en klaar is BGTes :7 Ik vind het te warm voor warm eten ;(
Eej, psst, meisje, receptje hebben?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:57:35 #47
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_115908246
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eej, psst, meisje, receptje hebben?
Ik vertrouw je niet zo hoor ;(

(ja :D)
My hovercraft is full of eel.
pi_115908297
Pastasalade met gerookte zalm is lekker :9

@ IB: Je mag me best het recept doorsturen hoor 8-) Volgende week heb ik ook nog tijd genoeg om nieuwe dingen uit te proberen.
pi_115908747
Pastasalad ala Hosti:

pak fusilli
rucola
pijnboompitten
2 uitjes
wat stevige augurken
chorizoworst
cherrytomaatjes
spekblokjes
2 kipfilets (en een butload aan kruiden voor een marinade)
2 mozzarella bollen

Kip in grove stukken snijden, marinade maken (olijfolie, balsamicoazijn, oregano, knoflook, paprikapoeder, pepertje) en kip erin pleuren. Oven/gril aan. Water koken, spekblokjes uitbakken.

Uien, augurken, en chorizo superfijn snijden. Pasta afgieten en in stromend water zetten. Weer afgieten. Kip na 20 minuten (10 min per kant) laten afkoelen, net als de spekblokjes.

Alles in een grote kom/pan/whatever.

Serveren met kwartjes cherrytomaatjes, en eventuele dressing naar keuze.

Booyah.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115908953
Ik lees al waar de volgende meet zich gaat plaatsvinden :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')