abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115909144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef TJV het volgende:
Klantenservices. :') Ik vraag altijd om emailadressen en telefoonnummers, scheelt je dat vangnet dat je eerst krijgt. Incompetente mongolen die de kutvragen eruit moeten filteren. :')
Hier geen probleem, krijg me geld terug :)
Fear is the grease of society.
pi_115909595
De klantenservice van Ziggo is ook om te huilen :{

Een tijd geleden kochten we een nieuwe televisie en we hadden een abonnement bij Ziggo en daar kregen we een HD ontvanger bij zodat we 'gratis' HD zenders konden kijken en zo. Dus wij een tv uitgekozen die daar compatibel bij was. Komen we thuis, staat er in het boekje dat we simpelweg de scartkabel van de ontvanger naar de tv moeten aansluiten. Nou het zal wel, dus wij deden dat. Geen HD, geen digitale televisie, alleen lelijke kabel. Dus wij dat ding uit en aan en naar instellingen gekeken. Hoop gedoe en het werkte maar niet. Dus wij Ziggo gebeld. Moesten we maar weer alles opnieuw instellen en digitale zenders zoeken etc. Het lag in elk geval aan ons.
Wij nog een uur bezig met dat instellen, steeds weer opnieuw zenders zoeken en de ontvanger resetten, niks werkte. Soms kregen we wel digitale zenders te pakken, maar die waren geblokkeerd ondanks ons abonnement. Weer gebeld. Ze hadden geen idee, haalden er een hoop andere mensen bij en na nog 3x gebeld te hebben (want wij deden toch écht iets verkeerd) lag het óf aan onze splinternieuwe tv of aan de ontvanger. Die was vast kapot. Dus opgestuurd, nieuwe gekregen een aantal dagen later en gewoon geen verschil.
Ik bedacht me dat ik maar eens een HDMI kabel ging kopen. Scart kabels zijn sowieso ondingen en dan konden we de tv ook op een computer aansluiten.
Thuis dacht ik, goh, ik zie een HDMI poort in de ontvanger én in de tv, laat ik dat eens proberen. BAM, meteen digitale en HD zenders.

Wat een freaking mongolen dat ze alleen een scartkabel meezenden en vervolgens niet even kunnen zeggen dat er een HDMI kabel nodig is voor dat ding :')

Ellende ellende.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:31:57 #203
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115909615
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_115909644
Jemig hoe oud ben jij wel niet?
pi_115909771
quote:
Heb hier nog een kingsquest walkthrough boek liggen waar 1-5 in staat :P
pi_115909798
quote:
18s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:31 schreef Lorrelies het volgende:
Lang verhaal.
Sorry hoor, maar kom op zeg. Dit is precies de reden dat er zo'n vangnet bij klantenservices is. En zelfs daar was deze vraag te makkelijk voor. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:35:45 #207
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115909812
quote:
18s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:31 schreef Lorrelies het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook om te huilen :{

Een tijd geleden kochten we een nieuwe televisie en we hadden een abonnement bij Ziggo en daar kregen we een HD ontvanger bij zodat we 'gratis' HD zenders konden kijken en zo. Dus wij een tv uitgekozen die daar compatibel bij was. Komen we thuis, staat er in het boekje dat we simpelweg de scartkabel van de ontvanger naar de tv moeten aansluiten. Nou het zal wel, dus wij deden dat. Geen HD, geen digitale televisie, alleen lelijke kabel. Dus wij dat ding uit en aan en naar instellingen gekeken. Hoop gedoe en het werkte maar niet. Dus wij Ziggo gebeld. Moesten we maar weer alles opnieuw instellen en digitale zenders zoeken etc. Het lag in elk geval aan ons.
Wij nog een uur bezig met dat instellen, steeds weer opnieuw zenders zoeken en de ontvanger resetten, niks werkte. Soms kregen we wel digitale zenders te pakken, maar die waren geblokkeerd ondanks ons abonnement. Weer gebeld. Ze hadden geen idee, haalden er een hoop andere mensen bij en na nog 3x gebeld te hebben (want wij deden toch écht iets verkeerd) lag het óf aan onze splinternieuwe tv of aan de ontvanger. Die was vast kapot. Dus opgestuurd, nieuwe gekregen een aantal dagen later en gewoon geen verschil.
Ik bedacht me dat ik maar eens een HDMI kabel ging kopen. Scart kabels zijn sowieso ondingen en dan konden we de tv ook op een computer aansluiten.
Thuis dacht ik, goh, ik zie een HDMI poort in de ontvanger én in de tv, laat ik dat eens proberen. BAM, meteen digitale en HD zenders.

Wat een freaking mongolen dat ze alleen een scartkabel meezenden en vervolgens niet even kunnen zeggen dat er een HDMI kabel nodig is voor dat ding :')

Ellende ellende.
Are you serious? Hd over scart. :D :D :D Koop gelijk een high speed. Minste last van storing enzo.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_115909831
Je hebt toch wel een gold plated HDMI he? Die andere shit van de action enzo geeft alsnog kutkwaliteit.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115909881
Ja ik heb wel meteen een goeie gekocht natuurlijk :P Geen problemen mee :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:37:12 #210
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115909884
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:32 schreef Lorrelies het volgende:
Jemig hoe oud ben jij wel niet?
Iets ouder als mender.
pi_115909923
Veel HD signalen zijn zo beveiligd dat scart wel kan maar niet mag.
Dus grote kans dat het daar aan ligt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_115909956
Ja zoiets zal 't geweest zijn, alleen waarom wordt me dat bij die stomme klantenservice niet verteld? :')
pi_115909963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ja ik heb wel meteen een goeie gekocht natuurlijk :P Geen problemen mee :)
Hoe duur was ie?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:39:30 #214
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115910016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:36 schreef TJV het volgende:
Je hebt toch wel een gold plated HDMI he? Die andere shit van de action enzo geeft alsnog kutkwaliteit.
Gewoon 1.4 high speed. Meestal rond de 12 euro zit je wel goed. Geen elvenharen bij maanlicht door aardmannetjes gesmede kabels van de bcc voor ¤170 .
pi_115910021
Pff geen idee... tussen de 15 en 25 euro of zo?
pi_115910049
Hehe, Bij de Action zijn ze 3 euro, beter heb je als gewone consument toch niets aan.
pi_115910077
Die scartkabels, daar heb je niks aan :{w
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:41:22 #218
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115910103
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
Hehe, Bij de Action zijn ze 3 euro, beter heb je als gewone consument toch niets aan.
Pertinent onwaar.
pi_115910115
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Pertinent onwaar.
Ha we hebben er één.
pi_115910193
Straks komt mschol ook nog om te zeggen dat je een Monster-kabel moet kopen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:43:28 #221
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115910197
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef TJV het volgende:

[..]

Ha we hebben er één.
Ben niet zo'n kabelfreak. Maar had wel last met mn ps3 en een langere kabel icm 1080p en dts-hd van mn computer
pi_115910200
Het voelt alleen altijd een beetje alsof ik in Turkije loop als ik een keer naar de Action ga :')
pi_115910226
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Ben niet zo'n kabelfreak. Maar had wel last met mn ps3 en een langere kabel icm 1080p en dts-hd van mn computer
Moet je ook geen kabel van 15 meter neerleggen. Als je je troep gewoon bij je tv hebt staan heb je nergens last van.
pi_115910236
Gouden optische kabels, die zijn helemaal hilarisch :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_115910268
* Lorrelies heeft dus echt geen verstand van kabels :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')