SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!Â
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Erik, echt geen idee, maar het is in België.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ja, dan gaan de modjes mss zeurenquote:
Kom op, Kally, die site kan niet serieus zijn.
• Politie verwart kampeertent met vrouw in niqab
• Belgisch duo haalt zilveren bruiloft in Londen
• Curiosity vindt geen kernwapens op MarsAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oi, ik kreeg een linkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
• Curiosity vindt geen kernwapens op Mars
Niet mijn site
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
• Curiosity vindt geen kernwapens op Mars![]()
Vooral die laatste gaf de doorslag
Legaal of niet *ril*quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
Aan de reacties te lezen welMaar seks met je familie is dus in Nederland niet verboden
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Geen idee, maar ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
Aan de reacties te lezen welMaar seks met je familie is dus in Nederland niet verboden
Nee, ik vertel het jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet er niet aan denken.art. 249 Sr verbiedt alleen seks met je kind als die minderjarig is
![]()
![]()
Nou ja gelukkig maar
Al moet ik zeggen die foto
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik vertel het jeart. 249 Sr verbiedt alleen seks met je kind als die minderjarig is
http://www.theonion.com/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef Symphonic het volgende:
http://www.speld.nl/
dit is de Nederlandse versie
En een Amerikaanse.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
http://www.theonion.com/a(...)e-mentally-il,29274/ ik moest lachenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/
En een Amerikaanse.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/a(...)e-mentally-il,29274/ ik moest lachen
Nieuwe sigquote:Researchers also noted that, according to recent evidence, this kind of thing actually doesn’t surprise you too much anymore.![]()
![]()
Ik ga ook naar bed, dank je Symph voor de heerlijke muziek
Truste voor straks
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Kally het volgende:
Truste voor straksSlaap lekker.
Ik wil m'n verzoekjes nog horen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Kally het volgende:
Truste voor straks
Je verzoekjes komen zo trouwens
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ook weer zo'n heerlijk nummer dit
Oh crap. Ik moet straks nog het vuilnis aan de overkant van de straat zetten! En er is niemand thuis om me te helpen. En het is al een paar weken niet gedaan. Dus het is heel veel
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Run, Forest!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crap. Ik moet straks nog het vuilnis aan de overkant van de straat zetten! En er is niemand thuis om me te helpen. En het is al een paar weken niet gedaan. Dus het is heel veel
.
![]()
He ookal Bill Withers. Lekker. Straks nog een als het goed is
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
He ookal Bill Withers. Lekker. Straks nog een als het goed is
.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer zo mooi. Ik vind het altijd zo stom als ik iets mooi vind wat IEDEREEN mooi vindt. Maar toch geef ik me er dan maar aan over.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Tsja. doe je weinig aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer zo mooi. Ik vind het altijd zo stom als ik iets mooi vind wat IEDEREEN mooi vindt
Succesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Avond
De Efteling is fun!! Ik ben wel heel moe maar vind het hier te gezellig
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Je bent er nog?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef sararaats het volgende:
De Efteling is fun!! Ik ben wel heel moe maar vind het hier te gezellig![]()
![]()
quote:Daar heeft u gelijk in
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: