quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie zijn goeden kamer-makers
Dank!quote:
of Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
Hitsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zeiken dat je toch echt niet verder moet afvallen. Dat beslis ik zelf wel, thanks.
Ohja, Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Smeagol
Goed plan!
En slaap lekker, ik ga er ook in duiken. Beetje chronisch slaaptekort laatste weken en het warme weer helpt er ook niet echt bij
Hoppa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Of we even ¤40,56 willen bijbetalen kthnxbye.
doot aan zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Noooooooquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nooooooo![]()
Je moet ff de gebruikte koers nakijken, bij ons hadden ze die belachelijk hoog gezet, dus wij hebben bezwaar gemaakt.
Doen hoor, scheelde bij ons best veel geld!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.
Die krijg je als je het pakje ophaalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.
Neuh, dat hoeft nog niet, maar bedankt voor het aanbod. Ik verwacht dat ik ze morgen op kan halen, dus morgen weet ik meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Dwyn het volgende:
Wil je dat ik alvast wat naar je overmaak?
Okayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft nog niet, maar bedankt voor het aanbod. Ik verwacht dat ik ze morgen op kan halen, dus morgen weet ik meer.
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?quote:
jaloersen mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zeiken dat je toch echt niet verder moet afvallen. Dat beslis ik zelf wel, thanks.
Pff, veel te veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?
quote:
In het voorjaar geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer de CC holo's komen?
dan valt t nog best mee qua prijs per lakje als je de doune niet meer rekent that isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.
Skip that, dat zijn de CG's..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het voorjaar geloof ik
ja jonge dan hebben we toch geen zon meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het voorjaar geloof ik
September of?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skip that, dat zijn de CG's..
CC zou er de 18e zijn....
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dan valt t nog best mee qua prijs per lakje als je de doune niet meer rekent that is
Je hebt er 16quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.
augustusquote:
Oude of nieuwe?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
Mijn Amerikaan vraagt wat ik voor Gosh Holo wil, iemand een goeden tip. Van OPI
[..]
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.
Ja dat is zo en even heen en weer Italie is ook weer een beetje overkillquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.
quote:
Ja maar ja maar dat is het allang geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
augustus
[..]
Oude of nieuwe?
Voor ouden wel een goeden htf![]()
Zeker aangezien het schijnt dat de nieuwe een stuk minder goed is
Brazilië!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat is zo en even heen en weer Italie is ook weer een beetje overkill
[..]
Samequote:
De nieuwen. Maar ik had mijn zin maar half getypt. Ik bedoelde eigenlijk dat er op dit moment behalve HTF's eigenlijk niks nieuws van OPI en CG is wat ik wil hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
augustus
[..]
Oude of nieuwe?
Voor ouden wel een goeden htf![]()
Zeker aangezien het schijnt dat de nieuwe een stuk minder goed is
De nieuwe is denk ik geen htf waard. Tenzij zij het ervoor wil geven...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
De nieuwen. Maar ik had mijn zin maar half getypt. Ik bedoelde eigenlijk dat er op dit moment behalve HTF's eigenlijk niks nieuws van OPI en CG is wat ik wil hebben.
Die nieuwe is volgens mij nog redelijk holo hoor. Maar ik was ook meer op zoek naar een alternatief. Of er nog ergens collecties zij die ik over het hoofd heb gezien ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De nieuwe is denk ik geen htf waard. Tenzij zij het ervoor wil geven...
Behalve op die beautybeurs is er volgens mij helemaal niks over bekend gemaakt en de datum is alleen maar gezegd door iemand op een blog (zover mij bekend). Dus ik zou er niet te hard op rekenenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Naah een vriendin van mij wil een OPI lakje hebben maar ik ga daar dus niet 15 euro voor betalen hier in nederland dus ik wacht even op de CC holo's en dan gooi ik die erbij
Wel holo, maar gewoon verkrijgbaar, dus valt met iedere Nederlander te swappen in theorie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Die nieuwe is volgens mij nog redelijk holo hoor. Maar ik was ook meer op zoek naar een alternatief. Of er nog ergens collecties zij die ik over het hoofd heb gezien ofzo.
fuu t is er ook eentje uit the holland collectie die ze wil dus moet CC wel even opschietenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behalve op die beautybeurs is er volgens mij helemaal niks over bekend gemaakt en de datum is alleen maar gezegd door iemand op een blog (zover mij bekend). Dus ik zou er niet te hard op rekenen
http://prettykittyclaws.b(...)osh-holographic.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Mss het volgende:
Mijn gosh holo is qua holo toch behoorlijk te vergelijken met boobies hoor, voor zover dat in te schatten is in lamplicht.
Ik had ook mijn laatste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel holo, maar gewoon verkrijgbaar, dus valt met iedere Nederlander te swappen in theorie.
Hoewel ik alweer de laatste had bij de Kruidvat.
Het is dus geen htf..
Maargoed, misschien is de Amerikaan er gek genoeg voor.
Hij lijkt bij mij meer holo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://prettykittyclaws.b(...)osh-holographic.html
Ik ga ook, en ik houd je op de hoogte morgen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga slapen maisjes! Mss, ik hoor nog wel als ze iets raars hebben gedaan met de koers
Ik heb even teruggelezen, algehele verwarringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had ook mijn laatste.
Nou, ze wil hem sowieso hebben, want we hadden nog een swap lopen. En nu vraagt ze wat ik ervoor terug wil hebben. Het gaat helemaal niet over HTF's, behalve dat ik buiten HTF's niks van OPI of CG weet wat ik wil. Ik was eigenlijk op zoek naar een alternatief om te vragen.
Kan in theorie, ik heb geen ban meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar heb je je al opgegeven voor mascara tester
emoslinger.gifquote:Ik ben Manon. 19 jaar en moet regelmatig revieuws schrijven over kleding op me werk (nieuwe collectie) ik werk bij de steps! Ik heb dus al wat ervaring erme.. heb van mezelf lange wimpers en het klontert bijna nooit!
Had je een ban danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan in theorie, ik heb geen ban meer![]()
Maar ik heb het al eerder gezegd, Masja is een goede zakenvrouw. Ze laat iemand anders de nagelblogs doen, nu laat ze iemand anders de mascara doen. Kost haar alleen wat zooi die toch wel gratis was en zij krijgt het geld.
Als ze zo doorgaat hoeft ze alleen nog maar shoplogs te maken
Like spell check?quote:
Ik had een ban omdat Masja zei dat ze lelijke voeten had en ik dat beaamdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Had je een ban danwaarvoor?
Ja ze doet het wel slim inderdaad straks nog iemand voor de swatches enzo
Gelukkig kun je in vrede stervenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een ban omdat Masja zei dat ze lelijke voeten had en ik dat beaamde![]()
Maar ik ben ontband om onduidelijke redenen![]()
Masja heeft me vergeven
oo wauw wat mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staan echt onmenselijk slekte foto's bij
Dit is wel een onwijs mooie oogkleur zeg![]()
[ afbeelding ]
Past er goed bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik stem voor deze, die ziet er lekker manisch uit
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik vind de Gosh toch wel epic holo! Kan vanavond wel een vergelijking maken met andere holo's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:59 schreef Incantrix het volgende:
Mornings
Ah, goede swatches van de holo's, dat scheelt me weer een euro of 7.
Jij had de eerste niet, toch?ik heb die wel, dus dan vind ik deze versie er nog bij wat overbodig. Zeker sinds zilver mij toch niet heel briljant staatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de Gosh toch wel epic holo! Kan vanavond wel een vergelijking maken met andere holo's.
Nee, die heb ik inderdaad niet. Die eerste maakt deze inderdaad overbodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij had de eerste niet, toch?ik heb die wel, dus dan vind ik deze versie er nog bij wat overbodig. Zeker sinds zilver mij toch niet heel briljant staat
Heb de 1e wel, de 2e is meer een soort backupquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die heb ik inderdaad niet. Die eerste maakt deze inderdaad overbodig.
Velen vertragingen vandaag trouwens, ben een kwartier te laat.
Jah, daaromquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die heb ik inderdaad niet. Die eerste maakt deze inderdaad overbodig.
Velen vertragingen vandaag trouwens, ben een kwartier te laat.
Lol ja doe maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik je TD doosje maar gewoon meenemen naar de meet?
Weet je hoeveel moeite het kost om een TD pakketje een maand lang ongeopend in je kast te laten liggen
Ik ga met metro en trein. Het laatste stukje is trein, en dat zijn echt maar 5 minuten en er rijden VEEL treinen op dat stuk. Ik heb meer gedonder met de metro, ook omdat ik 2x moet overstappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, daaromik skip 'm lekker.. Sowieso wel handig, doordat ik nu een stuk minder kan lakken ben ik ook een stuk minder aan het hoarden. Mijn portemonnee lacht
![]()
En ow, pfff, hoor sowieso veel slechts over de ns op het moment (jij gaat met de trein ook, toch?). Mijn lief kan de laatste tijd meer carpoolen, dus is hij meestal toch op tijd voor het eten.
Oow, da's dan ook rot.. Lief moet van Den Haag naar Uttrecht, op zich rijden daar ook veel treinen, maar er is gewoon veel shit op dat traject. Nu heeft hij er nog niet zo veel last van, zo lang hij mij maar niet meeneemtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga met metro en trein. Het laatste stukje is trein, en dat zijn echt maar 5 minuten en er rijden VEEL treinen op dat stuk. Ik heb meer gedonder met de metro, ook omdat ik 2x moet overstappen.
die wetenschap heeft me er ook toe weerhouden. Ik bewaar die pret voor jou!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol ja doe maarJongeuh; je mag het open maken van mij hoor
Je hebt die lakjes toch al
Oh dat vind ik niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die wetenschap heeft me er ook toe weerhouden. Ik bewaar die pret voor jou!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo boeiendIk vind het leuker om te rammen... En dan komt er een soort 'rust 'over me heen want dan heb ik ze toch besteld en krijg ik ze toch wel een keer
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo boeiendIk vind het leuker om te rammen... En dan komt er een soort 'rust 'over me heen want dan heb ik ze toch besteld en krijg ik ze toch wel een keer
Ik bedoelde vooral dat het toeval is dat het bij jou ligt en niet gewoon bij Priem zelf?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, de veiligste optie, ik had al die lakjons al
dat was vanwege cifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat het toeval is dat het bij jou ligt en niet gewoon bij Priem zelf?
uiteraard!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Weet ie er inmiddels wel van..?
ftfy, dat klinkt toch nog liever?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
mijn manverloofde leeft met mij mee
ik vind dat zo antiek klinken he. Ik noem 'm wel gewoon m'n vriend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou nooit gaan trouwen, dan kan je BB je hele leven verloofde blijven noemen
Maar het klinkt zo liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat zo antiek klinken he. Ik noem 'm wel gewoon m'n vriend.
Of m'n bitch
Why not?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
en ik kan me niet eens klem zuipen vanavond
Volgende week kan je weer losquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga met mijn schoonzusje mee naar de reintegratiearts van het UWV, ze valt bijna om van de stress. Dus beetje mental support leveren en dan kan ik geen stevige kater gebruiken, tevens komt het nogal matig over als ik met een enorme kegel tegenover zo'n UWV arts zit
Ik kan wel zuipen, alleen niet tot het gaatje en op tijd naar bed. Is ook beter voor me
maar dan is het niet meer het begin van de verkansie!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer los
Ga tussendoor een dagje werken, dan heb je opnieuw verkansie!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan is het niet meer het begin van de verkansie!!!!
goeden tip!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga tussendoor een dagje werken, dan heb je opnieuw verkansie!
Kut, concurrentie!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij had zomaar van Schaar kunnen zijn!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Scriptie is go.En hij mag voor 10 punten ipv 9, dus geen kudtvak.
Sjiwawa's kunnen toch gewoon op de kattenbak?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef RenRen- het volgende:
Goedemorgen. Mijn hoofd ontploft. Die honden kakken vandaag maar in de keuken ofzo![]()
Oké dat meen ik niet, maar ik wil ze echt niet uit gaan laten
Hoe is het met je moeder?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:35 schreef RenRen- het volgende:
Frodo moet zijn energie kwijt, anders wordt hij heel. Heel. HEEL vervelend!
Wat is er over 6 uur SQ?
hij kan toch rondjes rennen in de woonkamer!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:35 schreef RenRen- het volgende:
Frodo moet zijn energie kwijt, anders wordt hij heel. Heel. HEEL vervelend!
Wat is er over 6 uur SQ?
en dit!quote:
Er is niets noodbehoevends. Als dat een woord isquote:
Oh, dat is naarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kan toch rondjes rennen in de woonkamer!
Verkansie. 5,5 uur.
[..]
en dit!
Oh dat is lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Scriptie is go.En hij mag voor 10 punten ipv 9, dus geen kudtvak.
NEEEE dan begint iequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is naarDat het dan voorbij is.
pehehe, de grootte van de hont zit tussen z'n oren hequote:Ja, nee, dat is niet genoeg. Hij moet lopen en snuffelen en andere honden zien. Ik snap niet dat hij niet gewoon een sjiwawa kan zijn en geen hond
ik hoop mee!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er is niets noodbehoevends. Als dat een woord isZe konden gisteren dus niets vinden, maar dinsdag moet ze op de fiets en op de loopband en moet ze met een kastje rondlopen
Dus ik hoop dat het dan nogsteeds niets is.
OHquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEE dan begint ie
[..]
pehehe, de grootte van de hont zit tussen z'n oren he
Misschien wel, maar ze is wel fit geloof ik, ze fietst heel veel. Het kwam er in ieder geval niet direct uit dat het daaraan lag, maar misschien heeft dat meer tests nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Ren, jouw moeder is ook best flink toch? Kan het daar mee samenhangen?
Jup hij zat op mijn fok en was aan het lezen onder mijn account. Vlg mij dezelfde dag als wanneer ik had geramd; had ie het ontdektquote:
De hont van Fiets is groot en harig en die wil dan op schoot.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
beter een kleine hont die denkt dat hij groot is, dan een grote hont die denkt dat ie klein is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup hij zat op mijn fok en was aan het lezen onder mijn account. Vlg mij dezelfde dag als wanneer ik had geramd; had ie het ontdekt
Truestory.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
beter een kleine hont die denkt dat hij groot is, dan een grote hont die denkt dat ie klein is.
Max weegt 60 kilo en die wil onder bijzettafeltjes rennen en op schoot springen enzo, ik ken hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De hont van Fiets is groot en harig en die wil dan op schoot.Nee.
visualsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Mss het volgende:
Kun je de hont niet in zo'n molentje laten rennen Ren?
Dat is wel zo'n enorm voordeel, hun staarten kunnen nooit iets kapotmaken en ze kunnen moeilijk dingen slopen zomaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Max weegt 60 kilo en die wil onder bijzettafeltjes rennen en op schoot springen enzo, ik ken het
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Mss het volgende:
Kun je de hont niet in zo'n molentje laten rennen Ren?
Hondje van ons pa (ceasar-achtig beestje) is al klein en denkt dat ie mini is. Toen ie pup was kon ie rustig onder de salontafel doorlopen. Nu vindt ie dat ie dat nog steeds kan. Hij heeft inmiddels al zo ontzettend vaak z'n harses gestoten maar hij blijft stug volhoudenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Max weegt 60 kilo en die wil onder bijzettafeltjes rennen en op schoot springen enzo, ik ken het
Ja, want het is beter om je hond een uur op de loopband te zetten en daar dan naast te zitten en ondertussen niets doen dan om met je hond te lopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa mega rad in woonkamer en honden er op pleuren.
O nee wat ze in amerika doen: Loopband en daar je hond op zetten![]()
![]()
Slotje opgelost
Zou ook wel wat voor mijn kat zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa mega rad in woonkamer en honden er op pleuren.
O nee wat ze in amerika doen: Loopband en daar je hond op zetten![]()
![]()
Slotje opgelost
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet Frodo op een sport doen. Duiken bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ook dat kan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou ook wel wat voor mijn kat zijn![]()
En zo'n apparaat wat die tennisballen kan schieten, maar dan voor propjes papier![]()
En dan een heel groot huis waar dat allemaal in kan, want het beest mag niet naar buiten
BRILJANTquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Klau?quote:
NOES!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
lulz, ze bestaan gewoon ook nog
[ afbeelding ]
Hahahha, neeequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er twee besteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dat was vanmorgen serieus ook mijn gedachte toen ik die zagquote:
God wat ziet dat er leuk uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bestaan voor katten ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Katten zijn toch veel arrogant om zo'n ding te gebruiken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze bestaan voor katten ookHmm eens kijken of ik die link nog kan vinden....
Alleen voor je hond... Omdat je zelf te lui/lam bent om je hond uit te laten. Seriouslyquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Prachtig prachtig....
Maar zo staan er nog een boel meer op youtube.
Ik moest lolleren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
cif is gemeen![]()
Goed. Ik kan het nu wel bekennen aan iedereen; want cif weet het nu ook al. Ik heb 2 jurken besteld bij topvintage. Gisteren had ik die binnen gekregen. Nu had ik hem vandaag maar gemaild en opgebiecht dat ik weer iets heb gekocht(ja ik verdien een ellenlange emoslinger. But what's new
)
Stuurt ie terug; GODVERDOMME !
En daarna: Nee joh; is goed; ik zie de foto's vanavond wel; kus.
Lullo dat het isHij vindt het eik allemaal maar best als ik het maar niet meer achter z'n rug om doe (logisch ook)
Ik spoor niet![]()
dus.......
Oh, bb zegt ook gvd maar die meent het dan ook echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
cif is gemeen![]()
Goed. Ik kan het nu wel bekennen aan iedereen; want cif weet het nu ook al. Ik heb 2 jurken besteld bij topvintage. Gisteren had ik die binnen gekregen. Nu had ik hem vandaag maar gemaild en opgebiecht dat ik weer iets heb gekocht(ja ik verdien een ellenlange emoslinger. But what's new
)
Stuurt ie terug; GODVERDOMME !
En daarna: Nee joh; is goed; ik zie de foto's vanavond wel; kus.
Lullo dat het isHij vindt het eik allemaal maar best als ik het maar niet meer achter z'n rug om doe (logisch ook)
Ik spoor niet![]()
dus.......
Dat. Rustig aan doen. Veel water drinkenquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, bb zegt ook gvd maar die meent het dan ook echt
vertelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef megamandy het volgende:
Hay
gister was een hele geslaagde avond
geneuqd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef megamandy het volgende:
Hay
Pffff, dat valt best mee. Vaak meen ik het ook niet echt. Soms wel inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
oh bb ook wel, alleen nep boos worden doet ie niet
hoe wat is afgesproken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pffff, dat valt best mee. Vaak meen ik het ook niet echt. Soms wel inderdaad.
Baal er alleen wel af en toe van dat ik momenteel weinig voor mijzelf uit kan geven en jou vanalles zie kopen. Maar daar hebben we het vaak genoeg over gehad afgelopen weken
.
Maar jij bent ook een mooie, tegen iedereen zeg je wat anders hoe het "afgesproken" is tussen ons qua financien en geen een keer kan ik mij er enigszins in vinden.
Heb je een nieuwe kerel ontmoet? Of rommel je met je ex? (lekker subtiel, sorry, dat is de mannelijke insteek zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef megamandy het volgende:
Hay
Los het nu, hier, voor eens en voor altijd op, dan heb je getuigenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pffff, dat valt best mee. Vaak meen ik het ook niet echt. Soms wel inderdaad.
Baal er alleen wel af en toe van dat ik momenteel weinig voor mijzelf uit kan geven en jou vanalles zie kopen. Maar daar hebben we het vaak genoeg over gehad afgelopen weken
.
Maar jij bent ook een mooie, tegen iedereen zeg je wat anders hoe het "afgesproken" is tussen ons qua financien en geen een keer kan ik mij er enigszins in vinden.
En wij goeden vermaakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Los het nu, hier, voor eens en voor altijd op, dan heb je getuigen
En das dus niet waar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe wat is afgesproken?
En ik zei alleen maar dat je alleen boos wordt als je het ook meent
Haha, nee, onze internetruzies zijn al zo befaamdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Los het nu, hier, voor eens en voor altijd op, dan heb je getuigen
Nou het was wel een beetje druk op stratumquote:
hehe, hoe oud is ie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou het was wel een beetje druk op stratummet allemaal foute t-shirts enzo.
Maar opeens kwamen we in de Altstad een groepje tegen en we begonnen te praten en het was zo leuk meteen! Dus toen hebben we daar mee rond gehangen, en een jongen was wel heel leuk
Natuurlijk ging om 2u alles al dicht, zijn we met die groep naar het appartement van die jongen gegaan en daar ben ik gebleven tot 4u, hij moest vandaag weer werken helaas. Maar uhm ik had wel goed onderonsje met hem toen we alleen op het balkon waren
Vanavond watermeloen bij hem eten want die zag ik liggenen hij smste mij net ook dus dan voel ik mij tenminste ook niet te opdringerig.
Wel een bitteke een kater
Die ex heb ik wel nog gezien maar zou niet weten wat ik tegen hem moest zeggen dus ben doorgelopenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe kerel ontmoet? Of rommel je met je ex? (lekker subtiel, sorry, dat is de mannelijke insteek zeg maar)
Die opmerking geeft zoveel potentie voor een goeden relquote:
jammerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die ex heb ik wel nog gezien maar zou niet weten wat ik tegen hem moest zeggen dus ben doorgelopenhij zag mij niet.
En nee schaar geen vieze seks
Mja, ik ga niet happenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die opmerking geeft zoveel potentie voor een goeden rel
Ja dat weet ik dus nietquote:
misschien was het wel lekkere seksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jammer![]()
Maar je was wel onderweg![]()
Vertel eens meer over hem!
ik word schieuwnierigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nieteen vriendin van de groep werd nu 27 en ik zag dat hij in 2009 de master heeft afgerond dua ook rond die leeftijd?
Het klikte gewoon heel goed meteenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jammer![]()
Maar je was wel onderweg![]()
Vertel eens meer over hem!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het klikte gewoon heel goed meteenen wel dezelfde interesse qua muziek en festivals en die dingen. Sowieso met dat hele groepje.
Allemaal heel lief maar hij sprong er wel uit voor mijen nu zit ik de hele tijd te glimlachen
Ik heb hem op facebook, maar die profielfoto is best raarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word schieuwnierigMisschien ken ik m wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb hem op facebook, maar die profielfoto is best raar
JEp, had het al ontdekt. Ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Jonge ik ben ongesteldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien was het wel lekkere seks![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het klikte gewoon heel goed meteenen wel dezelfde interesse qua muziek en festivals en die dingen. Sowieso met dat hele groepje.
Allemaal heel lief maar hij sprong er wel uit voor mijen nu zit ik de hele tijd te glimlachen
Nou.... Het feit is dat ie uberveel meer rookt dan ik. En hij gaat 2x per week naar voetbalkantine (voetballen en training). Dus het is niet zo dat hij niks uitgeeft. Alleen bij mij zie je het omdat ik dingen koop en bij hem niet want hij rookt en drinkt het opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En das dus niet waar.
Je hebt de echt boos en de opvoedkundige boos. Cif hanteert zo te lezen de laatste, ik wissel.
GODSAMME zeg dat nou niet, krengquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.... Het feit is dat ie uberveel meer rookt dan ik. En hij gaat 2x per week naar voetbalkantine (voetballen en training). Dus het is niet zo dat hij niks uitgeeft. Alleen bij mij zie je het omdat ik dingen koop en bij hem niet want hij rookt en drinkt het opAl bij al verdoen we elk evenveel ongeveer. Het valt van mij wat meer op dan van hem
Het een sluit het ander niet uit hč.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik wil het heel serieus aanpakken
Ik heb dit echt al vaak gehoord, heeft hij het nog steeds niet door?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.... Het feit is dat ie uberveel meer rookt dan ik. En hij gaat 2x per week naar voetbalkantine (voetballen en training). Dus het is niet zo dat hij niks uitgeeft. Alleen bij mij zie je het omdat ik dingen koop en bij hem niet want hij rookt en drinkt het opAl bij al verdoen we elk evenveel ongeveer. Het valt van mij wat meer op dan van hem
Awww vlieftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit echt al vaak gehoord, heeft hij het nog steeds niet door?
Ik was al heul lang overtuigd
Oopsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODSAMME zeg dat nou niet, kreng
Vond ik ook alquote:
http://www.indklantdienst(...)%3dNederlanderWordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Stemmen! O ja fuuuuu ik moet nog uitzoeken om nl-se te worden![]()
![]()
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel een bietje lang ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
A englands die geshipped waren op 28/7 nog niet binnen. Maar even gemaild![]()
Ja, dan wordt het onderhand eens tijd dat ze binnenkomen ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
A englands die geshipped waren op 28/7 nog niet binnen. Maar even gemaild![]()
Mmmmquote:
Gel eyeliner? Van Essencequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Dwyn het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede budget eyeliner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik deze insturen voor masja's mascaraswatchathon?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik die stift al een eeuwigheid elke dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel mooi geweest eigenlijk. Ik ga naar huis
Dat is echt irritant.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik die stift al een eeuwigheid elke dag:Lol Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de eyeliner van essence en gebruik liquid eyeliner van gosh (die ik eik nog het meest gebruik zelfs)No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nom nom! Ik ga bij collega's eten. Ik hoorde iets over kippenpootjes en bolletjes vla.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond uit eten met liefspareribs omnom
Ik gebruik tegenwoordig nog het vaakst een natgemaakt eyeliner kwastje om een lijntje te trekken met oogschaduw.. Ik zuig echt heel hard in het gebruik van liquid of gel eyelinerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol Ik schrok![]()
![]()
Ik heb de eyeliner van essence en gebruik liquid eyeliner van gosh (die ik eik nog het meest gebruik zelfs)
Ja dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig nog het vaakst een natgemaakt eyeliner kwastje om een lijntje te trekken met oogschaduw.. Ik zuig echt heel hard in het gebruik van liquid of gel eyeliner
Ik pak Blackout vaak uit dat ding.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb die groene eyeshadow stick van Catrice coolibri en die blijft als liner echt supergoed zittenEn UD Deep End uit het 15th Anniversary pallet (
) is ook een favoriet van mij als liner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |