quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie zijn goeden kamer-makers
Dank!quote:
of Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
Hitsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zeiken dat je toch echt niet verder moet afvallen. Dat beslis ik zelf wel, thanks.
Ohja, Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Smeagol
Goed plan!
En slaap lekker, ik ga er ook in duiken. Beetje chronisch slaaptekort laatste weken en het warme weer helpt er ook niet echt bij
Hoppa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Of we even ¤40,56 willen bijbetalen kthnxbye.
doot aan zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Noooooooquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nooooooo![]()
Je moet ff de gebruikte koers nakijken, bij ons hadden ze die belachelijk hoog gezet, dus wij hebben bezwaar gemaakt.
Doen hoor, scheelde bij ons best veel geld!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.
Die krijg je als je het pakje ophaalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.
Neuh, dat hoeft nog niet, maar bedankt voor het aanbod. Ik verwacht dat ik ze morgen op kan halen, dus morgen weet ik meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Dwyn het volgende:
Wil je dat ik alvast wat naar je overmaak?
Okayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft nog niet, maar bedankt voor het aanbod. Ik verwacht dat ik ze morgen op kan halen, dus morgen weet ik meer.
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?quote:
jaloersen mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zeiken dat je toch echt niet verder moet afvallen. Dat beslis ik zelf wel, thanks.
Pff, veel te veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoeveel zijn jullie dan in totaal kwijt als ik vragen mag en voor hoeveel lakjes?
quote:
In het voorjaar geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer de CC holo's komen?
dan valt t nog best mee qua prijs per lakje als je de doune niet meer rekent that isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.
Skip that, dat zijn de CG's..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het voorjaar geloof ik
ja jonge dan hebben we toch geen zon meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het voorjaar geloof ik
September of?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skip that, dat zijn de CG's..
CC zou er de 18e zijn....
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dan valt t nog best mee qua prijs per lakje als je de doune niet meer rekent that is
Je hebt er 16quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 17, ben rond de ¤60 kwijt exclusief douane.
augustusquote:
Oude of nieuwe?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
Mijn Amerikaan vraagt wat ik voor Gosh Holo wil, iemand een goeden tip. Van OPI
[..]
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.
Ja dat is zo en even heen en weer Italie is ook weer een beetje overkillquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Die lakjes zijn per stuk niet zo duur, het is het verzenden wat ze duur maakt.
quote:
Ja maar ja maar dat is het allang geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
augustus
[..]
Oude of nieuwe?
Voor ouden wel een goeden htf![]()
Zeker aangezien het schijnt dat de nieuwe een stuk minder goed is
Brazilië!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat is zo en even heen en weer Italie is ook weer een beetje overkill
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |