quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie zijn goeden kamer-makers
Dank!quote:
of Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kip, misschien kunnen we Wim in Stef,'s kamer zetten met dat pak aanof Samson
Unf!!![]()
jah, beetje accenten hoor, iets meisjesachtiger
Hitsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zeiken dat je toch echt niet verder moet afvallen. Dat beslis ik zelf wel, thanks.
Ohja, Smeagolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Smeagol
Goed plan!
En slaap lekker, ik ga er ook in duiken. Beetje chronisch slaaptekort laatste weken en het warme weer helpt er ook niet echt bij
Hoppa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Of we even ¤40,56 willen bijbetalen kthnxbye.
doot aan zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Noooooooquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nooooooo![]()
Je moet ff de gebruikte koers nakijken, bij ons hadden ze die belachelijk hoog gezet, dus wij hebben bezwaar gemaakt.
Doen hoor, scheelde bij ons best veel geld!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden, ik heb nog totaal geen specificatie, dus maar eens even zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |