ik wel, wat voor soort?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Snowvy het volgende:
Hee, mn track is nu redelijk af (op het einde na dan), alleen weet niet of het wat is, wil iemand me feedback geven?
Zimraquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuw filmpje van Zimra, leef je uit.
Link?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuw filmpje van Zimra, leef je uit.
Dat mens heeft toch alleen maar deze baan gekregen omdat ze er goed uit ziet en dikke tieten heeft...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet teveel letten op wat ze zegt
http://www.geenstijl.tv/2(...)rrr_tijdens_vud.html
Dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mens heeft toch alleen maar deze baan gekregen omdat ze er goed uit ziet en dikke tieten heeft...
Maar na 2 minuten aftrekken ben ik ook wel weer op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mens heeft toch alleen maar deze baan gekregen omdat ze er goed uit ziet en dikke tieten heeft...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hou je bijdehante waffel eens
ik ga die DM van gister echt overwegen hoor
Nee die Leila danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]zo'n kleine dwerg die overal waar ze is opschept over haar dikke meloenen
je hebt daar computers en ja kan ook va usbquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je kan toch printen bij de bieb? hoe doe je dat? neem je een usb stick mee ofzo?
Hij is wel goed, misschien de intro wat rustiger opbouwen en richting het midden en he einde wat meer variatie. Verder nicequote:
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij is wel goed, misschien de intro wat rustiger opbouwen en richting het midden en he einde wat meer variatie. Verder nice
succes, doe je met fruity loops?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Thanks, heb ik weer wat om mee te werken
Jup (legaal)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
succes, doe je met fruity loops?
Lifetime aan gratis updatesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |