abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2002 @ 17:15:51 #1
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_5380355
PALMA DE MALLORCA - De luchthaven van het Spaanse toeristeneiland Mallorca kampt met een plaag van kakkerlakken en muggen. Dat meldde de Spaanse krant Ultima Hora woensdag.

Oorzaak van de overlast is de hevige regenval in de afgelopen dagen. De beestjes krioelen en vliegen vooral in de ruimten waar de bagage wordt in- en uitgeladen.

Bron: www.nu.nl

======================================================

Veel plezier op Mallorca !

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_5380482
Je moet er niet aan denken dat je zo'n smerig beest mee naar huis neemt!!
Dan heb je binnen NO time een kakkerlakken plaag in je huis.....
  woensdag 14 augustus 2002 @ 19:49:00 #3
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_5382213
Hmmm, dit is pas ranzig... Toen ik nog in Nieuw Zeeland woonde hadden wij eigenlijk altijd wel last van kakkerlakken (trust me, op een gegeven moment wen je er aan). Als je 's nachts de keuken in ging en de lamp aan deed dan zag en hoorde je ze met z'n allen een donker kastje in rennen (ze houden van donkere, vochtige plekjes).

Je kan er niet zo gek veel aan doen, ik weet nog wel dat we eens in de zoveel maanden een keertje het huis lieten 'fumigaten' (ehh, hoe noem je dat ook alweer) maar ook dan waren ze binnen twee weken wel weer terug. Those bitches are furtile! Toen ik nog heel klein was lieten m'n broertje en ik soms een glas witte wijn op de keukentafel staan (jaja, lache ), als we dan 's ochtends wakker waren gingen we kijken en dan lagen er een stuk of 10 kakkerlakken lekker te dobberen in het glas... Ze houden van (de geur van) wijn, klimmen over de rand en kunnen nooit meer terug ....

"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
  woensdag 14 augustus 2002 @ 20:05:59 #4
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5382353
Ben ik even blij dat ik al geweest ben
Wel een mooi vliegveld heeft palma!
Party on!
pi_5382369
Ik dacht dat het over duitse en engelse toeristen ging

Ik heb ze trouwens genoeg gezien op Mallorca, kakkerlakken dan. Zo vies zijn ze toch niet ?

woensdag 14 augustus 2002 @ 20:47:27 #6
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_5382836
hmm vind ze ook niet zo vies die beesten, ze horen in warme landen en zorgen er daar voor dat ziektes zich niet zo snel kunnen vespreiden (ze eten de rotzooi op)
  donderdag 15 augustus 2002 @ 10:49:03 #7
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_5388575
Maar je wil ze toch echt niet thuis hebben.....ook al doen ze veel goed werk in de warme landen..
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_5390471
huH? ik ben 3 weken geleden op dat vliegveld geweest, en heb er geen kakkerlak gezien.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5390531
pffff...gelukkig ben ik er al geweest!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_5397303
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 13:48 schreef Vision het volgende:
huH? ik ben 3 weken geleden op dat vliegveld geweest, en heb er geen kakkerlak gezien.
je bent waarschijnlijk ook niet in de bagageruimtes geweest..
pi_5397317
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:07 schreef gelly het volgende:
Ik dacht dat het over duitse en engelse toeristen ging

......

Gaat het toch ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')