En spelende man...wat heb je nou geleerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kreeg daarstraks een oneliner binnen, vergezeld van een foto waarbij je een vergrootglas moest pakken om er een menselijk figuur in te onderscheiden, zo ver weg als ze stond. Ik denk; Naja. Contactenlijstje staat al vrij vol, accepteren of niet? Nieuwsgierig als ik ben toch maar gedaan.
Check ik mijn fotobewonderaars, zie ik er iemand tussen staan die als twee druppels water lijkt op Junior, uit de freggels en bleek ik haar net te hebben toegevoegd.
Dat verklaarde wel enigszins de foto naar keuze om de oneliner mee te vergezellen.
Het leven imiteert kunst. Soms.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En spelende man...wat heb je nou geleerd?
Dat zijn inderdaad standaard vragen die je krijgt. Of de Q&A, die kan je zelf invullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
Woehoe! 1 hele match op Paiq![]()
Eentje die wel direct een vraag stelt, maar al 2 uur niet online is geweestKnap....
Of gaat dat automatisch... dat Paiq je haar vraag automatisch stuurt ofzo.... Ja ik ben een paiq noob
Oh ja, 2 twee speed date verzoeken gehad... maar als je niet binnen 5 seconden reageert zijn ze alweer weg ook... Dus wel erg speedy....
En e-matching is ook goed te doen als man en gratis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RP gaat gratis voor een man niet werken.
Gratis heb je 2 goede opties. PaiQ en Knuz
Die (vaak irritante) vragen kun je skippen trouwens om maar gelijk tot de Edele Kunst van het hosselen over te gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
Woehoe! 1 hele match op Paiq![]()
Eentje die wel direct een vraag stelt, maar al 2 uur niet online is geweestKnap....
Of gaat dat automatisch... dat Paiq je haar vraag automatisch stuurt ofzo.... Ja ik ben een paiq noob
Oh ja, 2 twee speed date verzoeken gehad... maar als je niet binnen 5 seconden reageert zijn ze alweer weg ook... Dus wel erg speedy....
Nou, haar antwoord, daar haak ik alweer voor af.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad standaard vragen die je krijgt. Of de Q&A, die kan je zelf invullen.
Speeddates kunnen snel voorbij zijn, als het druk is dan moet je er snel bij zijn. Verder moet je met Paiq in het begin ook een beetje geduld hebben, of koop credits om meer matches te krijgen.
Ik kreeg ze ook wel om de 10 minuten. Ligt het niet aan je voorkeurs instellingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn denk ik meer mannen die speed/battledates aanvragen, dan dat vrouwen dat doen. Dus vrouwen krijgen dan sneller een speeddate aangeboden, dan dat mannen dat krijgen.
U snapt?
Hmm zou kunnen, maar heb er niet echt rare dingen tussen staan volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook wel om de 10 minuten. Ligt het niet aan je voorkeurs instellingen?
Dan kun je toch geen berichten sturen? Ik heb daar wel een profiel, maar betaal niets en kan geen contact leggen. Of doe ik iets verkeerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En e-matching is ook goed te doen als man en gratis.
logisch! Ik had het idee me er ook bij 1 (Lexa in mijn geval) in te schrijven en dan evt. verder te zoeken naar volgende sites.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef cassettebandje het volgende:
Ik betaal momenteel nog voor Lexa en voor 2 sites betalen vind ik een beetje veel van het goede.
Als vrouwen jou een bericht sturen kan je antwoorden wat je wilt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen berichten sturen? Ik heb daar wel een profiel, maar betaal niets en kan geen contact leggen. Of doe ik iets verkeerd?
Wat Paiq betreft: ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar krijg daar ook amper speeddates. Als ik er zelf een speeddate aanvraag krijg ik vrijwel altijd de melding dat er niemand gevonden kan worden. Dus tsja, voor mij werkt dat niet echt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom wil iedereen altijd gratis? stelletje Hollanders
Ik vind dat betalen zo gek nog niet voor mannen: het laat je alvast langzaam wennen aan het feit dat er geld van je afgetroggeld gaat worden
Ah okay. Ik heb nog nooit een bericht gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als vrouwen jou een bericht sturen kan je antwoorden wat je wilt.
Echt iets voor mij.. thnx!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.piratendating.nl/Dating/Register.aspx
Het topic meldt nog de meet van vorige week.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmeldenHeb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------
In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.
Piratendating. Na een geslaagde date neuken in een woonwagen op de laatste single van snackbar-harses Grad Damen. Het zal vast zijn charme hebben. Ergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.piratendating.nl/Dating/Register.aspx
Altijd al gewild! (not)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Piratendating. Na een geslaagde date neuken in een woonwagen op de laatste single van snackbar-harses Grad Damen. Het zal vast zijn charme hebben. Ergens.
Ietwat aangepast nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het topic meldt nog de meet van vorige week.
Misschien even aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |