SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer? ik zeg dat Roemenië er beter op wordt, en Nederland ook.
zonde van je tijd, wou al een verhaal gaan typen maar dacht gelukkig op tijd laat maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.
Fuck die prijs. Gewoon halen. YOLOquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe goed is Maikon Leite? Ik wil hem nog wel een keer proberen maar die prijs!
Lekker teampje ofniet, mooier dan Arsenalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Hazard, Mata; Torres
Subs: Turnbull, Bertrand, Essien, Romeu, Meireles, Oscar, Sturridge
Waarom zou Roemenië anders ze willen opvangen? Ik weet de kosten niet van zo'n centrum. Maar als jij baas van Roemenië had, zou jij toch ook niet kosten 'pakken'? Je zou dan toch ook geld willen krijgen, en als je afspraken maakt, dat het voor Nederland minder wordt, voor Roemenië wordt het ook beter, beiden landen blij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.
Mooier niet, beter zou kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker teampje ofniet, mooier dan Arsenal
Wie gaat er nou naar Chelsea kijken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Hazard, Mata; Torres
Subs: Turnbull, Bertrand, Essien, Romeu, Meireles, Oscar, Sturridge
Marin er niet bij, Oscar banken. Alleen Hazard als nieuweling
welk spel is dat manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
Ik ben slecht maar niet de slechtste gelukkig
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Chelsea kijken?
Wie zegt dat Roemenie dat wil, dhr Wilders wil het. Ik zie echter nergens staan dat Roemenie het een goed idee vindt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom zou Roemenië anders ze willen opvangen? Ik weet de kosten niet van zo'n centrum. Maar als jij baas van Roemenië had, zou jij toch ook niet kosten 'pakken'? Je zou dan toch ook geld willen krijgen, en als je afspraken maakt, dat het voor Nederland minder wordt, voor Roemenië wordt het ook beter, beiden landen blij.
JIj weet niet wat de afspraken met Roemenië zijn, ik ook niet. Maar Nederland gaat er op vooruit, en waarschijnlijk Roemenië ook anders zouden ze het nooit doen.
Wist niet dat dat online kom, leek op MW3quote:
Pass eens een stream aub?quote:
OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wist niet dat dat online kom, leek op MW3
Wilders gaat ook nooit aan de top kunnen komen door dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie zegt dat Roemenie dat wil, dhr Wilders wil het. Ik zie echter nergens staan dat Roemenie het een goed idee vindt.
Er zijn ook helemaal geen afspraken met Roemenie, dit is gewoon weer een luchtbelletje van Wilders
ah geen idee srry, sport1 ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pass eens een stream aub?
Kan niks vinden in m'n programma
Dat weet jij ook niet. Hij roept dingen, hij moet ze waar kunnen maken. Als Roemenië er negatief tegen over stond zou hij het niet roepen, en bij een ander land proberen. Hoe weet jij nou of er afspraken zijn of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie zegt dat Roemenie dat wil, dhr Wilders wil het. Ik zie echter nergens staan dat Roemenie het een goed idee vindt.
Er zijn ook helemaal geen afspraken met Roemenie, dit is gewoon weer een luchtbelletje van Wilders
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah geen idee srry, sport1 ftw
Alsof Wilders in de positie zit dat hij even afspraken gaat maken met Roemenie die heeeeeeeeeel misschien zouden kunnen worden doorgevoerd als hij kan gaan regeren. Je hoeft geen expert te zijn om te weten dat dit alleen een IDEE is en geen AFSPRAAK.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat weet jij ook niet. Hij roept dingen, hij moet ze waar kunnen maken. Als Roemenië er negatief tegen over stond zou hij het niet roepen, en bij een ander land proberen. Hoe weet jij nou of er afspraken zijn of niet?
Tja, maar het ging erom dat ik het een GOED IDEE vond. nu zijn we heel ergens anders uitgekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof Wilders in de positie zit dat hij even afspraken gaat maken met Roemenie die heeeeeeeeeel misschien zouden kunnen worden doorgevoerd als hij kan gaan regeren. Je hoeft geen expert te zijn om te weten dat dit alleen een IDEE is en geen AFSPRAAK.
Bij het punt dat het inderdaad slechts een idee blijkt waarvan de haalbaarheid waarschijnlijk miniem is en dat het dus weer een 'leuk' verkiezingspraatje is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tja, maar het ging erom dat ik het een GOED IDEE vond. nu zijn we heel ergens anders uitgekomen.
Kan, maar het is haalbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij het punt dat het inderdaad slechts een idee blijkt waarvan de haalbaarheid waarschijnlijk miniem is en dat het dus weer een 'leuk' verkiezingspraatje is.
Doe het nu op PC, kan wel even kijken of het via skyfire werkt voor jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan, maar het is haalbaar.
En ik vind het een goed idee
GJE, werkt die stream ook op je Ipad of doe je gewoon op je computer?
Ja, dan ga ik mijn Ipad even halen, kan ik gewoon FOK! kijken hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe het nu op PC, kan wel even kijken of het via skyfire werkt voor je
door een aantal van die posts krijg ik serieus bijna rillingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
Oke het is haalbaar omdat Wilders het zegt, jij wint
Goh wat heb ik dit gemist
Als je niet/nauwelijks skillt is Maikon Leite dan zonde van het geld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe goed is Maikon Leite? Ik wil hem nog wel een keer proberen maar die prijs!
Je zegt zelf dat het een kleine kans is, maar er is een kans..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
Oke het is haalbaar omdat Wilders het zegt, jij wint
Goh wat heb ik dit gemist
nee want hij heeft ook pacequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je niet/nauwelijks skillt is Maikon Leite dan zonde van het geld?
Ja, maar om nou 180K voor een beetje pace te betalen.quote:
wtf idd..enige fatsoenlijke affiche vanavondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
klote CL qualifiers, nu zendt sport1 Chelsea niet uit![]()
![]()
Betaal je dan voor om de premier league te zien
Heb jij ooit met Maikon Leite gespeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf idd..enige fatsoenlijke affiche vanavond
Koop hem gewoon joh, behalve taxes zal je weinig verlies makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Maikon Leite gespeeld?
niet nodig, psv is kerngezondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
Ik kreeg net een hersenspinseltje binnen. Psv verplaatsten naar Roemenie schijnt de gemeente Eindhoven veel geld te besparen en lost ook nog problemen op.
Nee, ik zou het ook niet leuk vinden als Ajax oid uit de Eredivisie weg was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij bedoelt dat wij dan van psv af zijn
Nee. Vraag me ook af of hij het waard is voor mij. Ben net als jij ook geen skiller..gebruik alleen een handjevol truukjes waarvan alleen de Ronaldo chop nog skills boven 3 star nodig heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Maikon Leite gespeeld?
Ja, ik vraag mij hetzelfde af. Draai af en toe gewoon wat aan de knoppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Vraag me ook af of hij het waard is voor mij. Ben net als jij ook geen skiller..gebruik alleen een handjevol truukjes waarvan alleen de Ronaldo chop nog skills boven 3 star nodig heeft
Wat voor spelers/competities wil je erin hebben en hoeveel moet het ongeveer gaan kosten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mij hetzelfde af. Draai af en toe gewoon wat aan de knoppen.
Ben bezig met een silverhybrid:
4321:
Sinclair ? ?
? SIF Michu ?
? ? ? ?
?
Zag dat, Hazard wou net weer de counter eruit halen, die man is overalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
Lampard wordt nog topscorer zo, puur door de penalties die Hazard creëert
Wil gewoon een goed silver teamquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor spelers/competities wil je erin hebben en hoeveel moet het ongeveer gaan kosten?
Dat is niets voor hem eigenlijk..staat bekend om zijn zwakke meeverdedigen juist, maar in Engeland zal hij wel moetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zag dat, Hazard wou net weer de counter eruit halen, die man is overal
Cole was ook voor, samen sprinten voor die bal jongenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niets voor hem eigenlijk..staat bekend om zijn zwakke meeverdedigen juist, maar in Engeland zal hij wel moeten
Maak gewoon mijn Bra-NL team zonder IF's en je wint alles joh. Alleen IF Vanderlei is nog wel value for money, al weet ik niet wat hij bij jullie kost. Heb zelf 27k betaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wil gewoon een goed silver team
budget 200/250K ofzo
link?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak gewoon mijn Bra-NL team zonder IF's en je wint alles joh. Alleen IF Vanderlei is nog wel value for money, al weet ik niet wat hij bij jullie kost. Heb zelf 27k betaald.
quote:
kop tegen de paalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
waarom draagt cech eigelijk een helmpje?
Weet je dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Čech draagt sinds januari 2007 een helm tijdens wedstrijden, nadat hij drie maanden moest herstellen van een schedelbasisfractuurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
SWAGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik ging wel uit van een geintje maar ik snapte de reden nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Was een garpje. Volgens mij heb ik nog nooit een Chelsea wedstrijd gezien waarin de commentator het niet nodig vond om weer iets over zijn helm te vertellen. Dacht dat het wel op zou vallen als ik ineens een zin met spelfout en zonder hoofdletters zou produceren
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging wel uit van een geintje maar ik snapte de reden niet
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging wel uit van een geintje maar ik snapte de reden niet
Rot dan op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Kutgrap. Ook helemaal niet grappig. Zou het eigenlijk niet eens een grap mogen noemen. Ik ben ook een te goed mens om te trollen..dat werkt niet. Zelfde als ik besluit om de bal toch maar eens een keer sweaty te spelen..dan gaat het ook altijd fout
Misschien was het in gesproken vorm met de goede intonatie beter geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Kutgrap. Ook helemaal niet grappig. Zou het eigenlijk niet eens een grap mogen noemen. Ik ben ook een te goed mens om te trollen..dat werkt niet. Zelfde als ik besluit om de bal toch maar eens een keer sweaty te spelen..dan gaat het ook altijd fout
Ik ben ook slecht in sweaty afleggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij gaat dat ook altijd fout, en het is moeilijk voor te stellen dat ik hier ineens ga trollenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Niet slecht maar ook niet super, die Moukandjo heeft 2*. Ik zat zelf te denken aan iets met SPL en BPL spelers maar dan heb je maar 2 competities.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa [ afbeelding ]
Haha stop maar. Je bent hier te oud voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
wtf, mijn broertje heeft net gepost op mijn account zie ik
Heb je een broertjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
wtf, mijn broertje heeft net gepost op mijn account zie ik
Zusje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
sorry sorry egt sorry heb geen broertje :$
Ook al nietquote:
Doe op je iPad, download skyfire en klaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Ik stop met Chelsea kijken.
Wat is een stream op je laptop kijken kut
Thanks, ik vind jou ook enigquote:
Probleem staat hierboven ergens beschrevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe op je iPad, download skyfire en klaar.
Is er geen multiplayer risk, gezellig samen riskenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Risk kan je nietmoeilijker spelen dan expert
Ik vind jou het enigstquote:
Officiele komt bij de release van fifa 13 toch! Al is er nu ook wel eentjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
Is er een ultimate team app voor Apple?
Volgend jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
Is er een ultimate team app voor Apple?
Ben je wel gewend tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ah ok, ik dacht even iets anders dan risk aangezien die wedstrijd van Anderlecht ook niet aan te gluren is
Supermarktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
Iemand nog iets wat ik als werk kan doen als 16 jarige?
De laatste keer dat ik Anderlecht keek, was de wedstrijd dat Lukaku eigenhandig de complete ajax verdediging tureluurs speelde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch?
Grapje
Ja er is hier in omstreeks 5km, waar ze niemand meer zoeken.quote:
Echte clubliefde!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Anderlecht keek, was de wedstrijd dat Lukaku eigenhandig de complete ajax verdediging tureluurs speelde.maar Feyenoord is nooit saai, ik zit dan altijd vol adrenaline en stuiter in het rond
Je kunt ook inschrijven op de wachtlijst, er gaat binnenkort vast wel een keer een medewerker weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja er is hier in omstreeks 5km, waar ze niemand meer zoeken.
Postbode wil ik in iedergeval niet.
Pizza's bezorgen lijkt me niksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je kunt ook inschrijven op de wachtlijst, er gaat binnenkort vast wel een keer een medewerker weg.
Anders kun je altijd nog pizza's bezorgen
Als je er echt graag wilt werken vraag je toch gewoon wanneer ze je wel willen hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Pizza's bezorgen lijkt me niks
Hier is geen wachtlijst hoor. Je vraagt of je er mag werken, en zeggen ze gewoon nee we hebben niemand meer nodig. Thats it.
4* skills+pace+ 10 cm groter, ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik liever Fagner heb dan Cicinho.
Ga bij de Makro werken. Die willen graag 16 jarigen. 24 jarigen die bij wijze van spreke de hele afdeling draaiende kunnen houden bieden ze liever geen vast contract aan en laten ze lopen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Als 16-jarige zijn er maar weinig baantjes die je kan krijgen..als je zo kieskeurig bent dat je alles al af laat vallen ga je nooit iets vinden. Natuurlijk zijn dingen als pizzakoerier, afwasser, vakkenvuller geen leuke dingen om te doen, maar je doet het om wat centen te verdienen..
Die moet je ook maar net eentje in de buurt hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga bij de Makro werken. Die willen graag 16 jarigen. 24 jarigen die bij wijze van spreke de hele afdeling draaiende kunnen houden bieden ze liever geen vast contract aan en laten ze lopen..![]()
![]()
vakkenvuller wil ik zeker wel doen hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Als 16-jarige zijn er maar weinig baantjes die je kan krijgen..als je zo kieskeurig bent dat je alles al af laat vallen ga je nooit iets vinden. Natuurlijk zijn dingen als pizzakoerier, afwasser, vakkenvuller geen leuke dingen om te doen, maar je doet het om wat centen te verdienen..
Woon je in de buurt van Groningen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
Gamma/Makro allemaal niet in de buurt..
Nee, Eindhoven. Toch bedanktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Groningen?
Dan kan ik misschien iets voor je betekenen!
Helaas... Wij zoeken na de vakantie altijd weer nieuwe mensen..quote:
Tja, ik MOEST er uit van het hoofdkantoor. Bij mn vestiging zelf hadden ze me graag gehouden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moet je ook maar net eentje in de buurt hebben
Dat beleid geldt voor alle supermarkten volgens mij btw. Zie om de paar weken weer een topic voorbij komen in WGR of KLB met "ervaren" krachten die ze eruit flikkeren omdat ze teveel zouden gaan verdienen
studentenwinkelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Helaas... Wij zoeken na de vakantie altijd weer nieuwe mensen..
Studenten winkel he, mooie vrouwen de hele dag door
Chique over komen, alles wat je baas zegt is goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
Oh heb morgen mn sollicitatiegesprek. Nog tips?
Hele leuke winkel hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
studentenwinkel?
Dan staan jullie meer te fapfapfap dan te werken he boefjes.
Nee joh. Gewoon normaal doen en beleefd praten enzo, geen straattaal jwz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Chique over komen, alles wat je baas zegt is goed.
Slijmen bij de baas
Ik geloof het, maar wat voor winkel is het, en wat voor werkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hele leuke winkel hoor!
Vooral op een avond zoals gisteren als het facking hard regent en het de hele dag mooi weer geweest is!
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon normaal doen en beleefd praten enzo, geen straattaal jwz.
Als jij laat merken dat je er wilt werken en je in wil zetten dan zit je gebakken (:
Alsof ze zitten te wachten op allemaal ja knikkersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Chique over komen, alles wat je baas zegt is goed.
Slijmen bij de baas
Hehe supermarktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik geloof het, maar wat voor winkel is het, en wat voor werk?
Marcie kan het wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof ze zitten te wachten op allemaal ja knikkers
teamleiderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hehe supermarkt
Ben s'avonds altijd eind verantwoordelijke... Zelf mooi de groente knallen en de rest rot klusjes laten doen
je gaat nu niet schelden he, mijn een belg noemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Onder chique versta ik wat anders hoorBen je belg toevallig?
Vriend van me, ik had hem geneptquote:
ik zou je aannemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
Waarom zouden we jou aannemen? |
Ja gewoon ik ben goed met computers toch. Lekker snel typen enzo en ben best slim dusjaaa .oh wacht ik krijg een ping binnen....
...
Slimme vriend danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vriend van me, ik had hem genept
Ik zei je moet gewoon alles nee zeggen, en eigen ingeving geven. Dat vinden ze goed, eigen initiatief.
Hij was helaas niet aangenomen haha
BBquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
Waarom zouden we jou aannemen? |
Ja gewoon ik ben goed met computers toch. Lekker snel typen enzo en ben best slim dusjaaa .oh wacht ik krijg een ping binnen....
...
hij was zo zenuwachtig als de pest, en ik zei dat ik al keer had gesolliciteerd dus hij ging alles aannemen van mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Slimme vriend danJe hebt blijkbaar veel invloed op hem
quote:
dat is iets aannemen van jou sowieso nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hij was zo zenuwachtig als de pest, en ik zei dat ik al keer had gesolliciteerd dus hij ging alles aannemen van mij.
Niet slim achteraf
Ik vind Fagner ook beter, vooral door zijn workmates en hij is goedkoperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik liever Fagner heb dan Cicinho.
gemotiveerd, wil graag werkervaring opdoen en mijn cv op een positieve manier uitbreiden. Leuke baan en de functie spreekt me aan omdat ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ik vind dat echt een kutvraag eigenlijk
Wat voor vaardigheden denk je nodig te hebben voor deze functie en bezit je deze vaardigheden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen ze dat aan mij vroegen zei ik dat ik geld nodig had (:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon zeggen hoe het zit toch, studie was niet echt iets voor je omdat je liever gaat werken en hier zie je een uitdaging inquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ich bin dabeiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
Het Cr00k, Rijst iemand anders nog clubs ofzo!?!
He he he, rustig aan he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is iets aannemen van jou sowieso nooit
Ik vind politiek wel een belangrijke zaakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
He he he, rustig aan he.
Ik ben best een slimme jongen in het echt, maar soms lul ik maar wat raak als het niet belangrijk is
Ik niet, Geertquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind politiek wel een belangrijke zaak
Als je aan tafel zit, je voeten plat op de grond houden. Is de basis van een ontspannen houding, daardoor zul je rustiger praten, en qua body language ook veel beter overkomen. Klinkt gek, maar deze tip werkt echt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
Oh heb morgen mn sollicitatiegesprek. Nog tips?
iemand die zo'n antwoord geeft mag gelijk oprottenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Waarom zouden we jou moeten aannemen? Waarom niet? Initiatief tonen, slijmen zitten ze niet op te wachten.
En als ze iets vragen wat je niet weet, gewoon zeggen: dat weet ik niet. Of als ze iets vragen wat in je vakgebied belangrijk is maar je nog niet beheerst eerlijk zeggen dat je dat nog niet beheerst, maar snel dingen oppikt, en je daarom daar geen problemen in voorziet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Waarom zouden we jou moeten aannemen? Waarom niet? Initiatief tonen, slijmen zitten ze niet op te wachten.
Mijn mening is klaar jongen.quote:
Hopelijk ga je in de komende 2 jaar nog een keer nadenken, kom je dan alsnog op Wilders uit, prima en helaasch maar dit is echt lachwekkend op een trieste manier,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mijn mening is klaar jongen.
Geertje wilders! Tududu
Haha, het wordt gelezen gelukkigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef n0ir het volgende:
Toefjes geeft wel pro-tips voor sollicitaties [ afbeelding ]
Precies. Punten benadrukken die je goed kan en punten aanstippen die je denkt te ontwikkelen. Slijmen vind ik not doen bij een sollicitatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als ze iets vragen wat je niet weet, gewoon zeggen: dat weet ik niet. Of als ze iets vragen wat in je vakgebied belangrijk is maar je nog niet beheerst eerlijk zeggen dat je dat nog niet beheerst, maar snel dingen oppikt, en je daarom daar geen problemen in voorziet.
Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk ga je in de komende 2 jaar nog een keer nadenken, kom je dan alsnog op Wilders uit, prima en helaasch maar dit is echt lachwekkend op een trieste manier,
Plus, je stelt jezelf een beetje kwetsbaar op. Een stukje menselijkheid wordt altijd gewaardeerd..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies. Punten benadrukken die je goed kan en punten aanstippen die je denkt te ontwikkelen. Slijmen vind ik not doen bij een sollicitatie.
Knappe post, nu in het Nederlands.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het niet
Heb iets tegen buitenlanders, mag ze gewoon niet. (de meeste)
Want een keer in de bus zeiden ze iets tegen je!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het niet
Wordt toch niksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
Als ik ga solliciteren, kunnen jullie dan weer de tips ophoesten, jullie zijn experts.
Dat was SBquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Want een keer in de bus zeiden ze iets tegen je!!![]()
Of was dat bij sb?
Stoer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Knappe post, nu in het Nederlands.
Vind ik ook. Ik zit altijd met mijn tenen op de grondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef n0ir het volgende:
Toefjes geeft wel pro-tips voor sollicitaties [ afbeelding ]
was bij SB.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Want een keer in de bus zeiden ze iets tegen je!!![]()
Of was dat bij sb?
[..]
Wordt toch niks
'Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het nietHeb iets tegen buitenlanders, mag ze gewoon niet. (de meeste)'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stoer.
Of zit daar ook een spelfout in he? Triest hoor, een dyslect zeggen dat hij het moet verbeteren.
Jezelf tegenspreken in 1 zinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
'Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het nietHeb iets tegen buitenlanders, mag ze gewoon niet. (de meeste)'
Ik snap hier gewoon niets van.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
'Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het nietHeb iets tegen buitenlanders, mag ze gewoon niet. (de meeste)'
Is toch duidelijk? Hij denkt dat ie nog wel wat wijzer en slimmer wordt tussen nu en zijn 18e om tot een beter overwogen oordeel te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn mening veranderd nog wel? is dat zo moeilijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je niet sp stemmen, die stimuleren uitkeringtrekkersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb wel zeker goede redenen. Aan het eind van mijn straat, en dan een stuk verder zit een woonwagenkamp.
Fiets ik er langs, komen meteen van die 12 jarige jongens de straat op rennen en maken je bang of zo. Dan komt de hond ook nog eens achter je aan.
Op school een keer ruzie gehad met hem, meteen familie erbij.
En zo nog wel meer dingen.
HE GA NOU NIET IEMAND UITLACHEN DIE DYSLECTISCH IS WANT HET IS TOCH DUIDELIJK ZO ZIJN MENING VERANDERT NOG WEL DENK IK DENK IK NIETquote:
De buitenlanders krijgen we echt niet weg door massaal Wilders te stemmen. Hij heeft totaal geen visie op welk vlak dan ook (economie, onderwijs, verkeer etc etc), en hij is groot geworden door te roepen wat we graag willen horen. (Populisme) Hij heeft een kabinet gedoogd dat in de kabinetsperiode miljarden en miljarden vanuit de EU naar Griekenland gesluisd heeft zien worden. En roept nu dat we uit de EU moeten. Omdat de burger dat ook roept.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zigeuners/woonwagenkampbewoners zijn toch geen Marokkanen/allochtonen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb wel zeker goede redenen. Aan het eind van mijn straat, en dan een stuk verder zit een woonwagenkamp.
Fiets ik er langs, komen meteen van die 12 jarige jongens de straat op rennen en maken je bang of zo. Dan komt de hond ook nog eens achter je aan.
Op school een keer ruzie gehad met hem, meteen familie erbij.
En zo nog wel meer dingen.
Ik vond je al dom voordat het mainstream werd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
Mensen die nu zeggen dat ik dom benStumpers
hoe kan je daarvan genieten? Die posts doen me bijna pijn manquote:
Vaders rijden ook allemaal dikke BMW'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je niet sp stemmen, die stimuleren uitkeringtrekkers
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond je al dom voordat het mainstream werd.
Jersey Shore is niet bezig momenteel, dit is best goede vervanging. Ben momenteel ook niet in de bui dat ik zin heb om de discussie aan te gaan, dus dan is het wel lekker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe kan je daarvan genieten? Die posts doen me bijna pijn man
In elkaar geslagen worden zit er niet in, denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De buitenlanders krijgen we echt niet weg door massaal Wilders te stemmen. Hij heeft totaal geen visie op welk vlak dan ook (economie, onderwijs, verkeer etc etc), en hij is groot geworden door te roepen wat we graag willen horen. (Populisme) Hij heeft een kabinet gedoogd dat in de kabinetsperiode miljarden en miljarden vanuit de EU naar Griekenland gesluisd heeft zien worden. En roept nu dat we uit de EU moeten. Omdat de burger dat ook roept.
Al verdiept in wat Wilders de afgelopen kabinetsperiode heeft gedaan? Wat hij heeft beloofd en heeft waargemaakt?
Plus, als Wilders de grote winnaar wordt, zal de kloof tussen allochtoon en autochtoon nog groter worden, en zul je vaker in elkaar geslagen gaan worden door de Marokkaantjes.
Ik weet het niet, allochtonen wel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zigeuners/woonwagenkampbewoners zijn toch geen Marokkanen/allochtonen?
Grotere stumper.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond je al dom voordat het mainstream werd.
Behalve de Piratenpartij!! Misschien dit jaar een proteststem van mij, hopelijk pakken ze een zeteltjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
Elke politieke partij heeft populistische praatjes. Ze zeggen wat het volk horen wil maar maken dat alleen nooit waar. Niet alleen Wilders heeft praatjes maar alle andere politici ook.
Hij is ook echt de enige jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In elkaar geslagen worden zit er niet in, denk ik.
Gewoon X-marker tonen als ze met te veel zijn. Ik heb me er totaal niet in verdiept ik zit hier ook maar te trollen eigenlijk.
Ik vind het gewoon goed van Wilders dat hij de ENIGE is die zich uitspreekt over de buitenlanders, wat meer mensen denken.
hele campagne met 65 blijft 65!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
Elke politieke partij heeft populistische praatjes. Ze zeggen wat het volk horen wil maar maken dat alleen nooit waar. Niet alleen Wilders heeft praatjes maar alle andere politici ook.
factquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
99% van de Wilders stemmers heeft gewoon geen idee waar die man voor staat naast zijn mening over allochtonen en asielzoekers volgens mij
Hij is de enige ja, die zich uitspreekt over de buitenlanders dat die het land uit moeten. De andere draaien erom heen.quote:
ja kijken welke het minst diep gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Kiezen tussen de politieke partijen is eigenlijk kiezen in welk gaatje je genaaid gaat worden.
Want Brinkman vindt dat alle buitenlanders naar Nederland moeten komen. Ga het eerst eens volgen voordat je mij een stuk stront noemtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij is de enige ja, die zich uitspreekt over de buitenlanders dat die het land uit moeten. De andere draaien erom heen.
Maar stop nou maar. Je bent een eigenwijs stuk stront en haat Wilders gewoon.
Kan allebei..gewoon de formatie kiezen die je zelf fijn vindt. Hangt ook van je wingers af. 4-3-3 is erg breed en spits meer op een eiland en 4-3-2-1 is wat meer op elkaar, maar wel onvoorspelbaar en veel meer kansen voor je wingers.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alsof je een aap ziet tekenen..aan de ene kant is het knap dat hij met zijn beperkingen überhaupt iets kan produceren, maar aan de andere kant is het nog steeds gewoon een kut-tekening.
In 4-3-3 omdat je wingers dan vaker in de positie komen om een voorzet te geven. 4-3-2-1 als je graag acties maakt met je wingers om daarmee op doel te schieten.quote:
moeten komen zeg ik nergens, godverdomme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want Brinkman vindt dat alle buitenlanders naar Nederland moeten komen. Ga het eerst eens volgen voordat je mij een stuk stront noemt
Hoe kom je eropquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alsof je een aap ziet tekenen..aan de ene kant is het knap dat hij met zijn beperkingen überhaupt iets kan produceren, maar aan de andere kant is het nog steeds gewoon een kut-tekening.
RTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Kiezen tussen de politieke partijen is eigenlijk kiezen in welk gaatje je genaaid gaat worden.
Oh van een iets andere zinsconstructie snap je ook al niets. Het punt is dat Brinkman ook vindt dat een deel van de buitenlanders weg moet...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
moeten komen zeg ik nergens, godverdomme.
Wilders is de enige die zich eerlijk over die buitenlanders uitspreekt. Respect klaar.
Oke, en nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh van een iets andere zinsconstructie snap je ook al niets. Het punt is dat Brinkman ook vindt dat een deel van de buitenlanders weg moet...
Heeft Marcie nog steeds geen cluequote:
Cut The Rope en Where's my Waterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Wie weet nog wat leuke apps voor de iPad?
FlickKick soccerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Wie weet nog wat leuke apps voor de iPad?
Pirateproxy.netquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
Wtf? Ik kan niet op de pirate bay , wilde net gaan beginnen met downloaden van boeken voor mn ipadToch maar eens over de piratenpartij nadenken dan maar.
[ afbeelding ]
Ja, bij het tegenstander scherm op driehoekje klikken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je samen met een maat een fut match spelen? Online dan wel
Ben je nieuw op internet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
Wtf? Ik kan niet op de pirate bay , wilde net gaan beginnen met downloaden van boeken voor mn ipadToch maar eens over de piratenpartij nadenken dan maar.
[ afbeelding ]
Je moeder heeft nieuw tapijt gelegd? Al over de bobbels geaaid?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Huis verbouwd, mic van de xbox weg.....
Smeerlap.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moeder heeft nieuw tapijt gelegd? Al over de bobbels geaaid?
Heb niet eens een virtual pro joh..afgelopen 2 jaar nog wel, maar ik heb echt geen zin om die shit offline te gaan boostenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef n0ir het volgende:
Tim het is echt nep dat je nog nooit met clubs hebt meegedaan
Het aanmaken duurt maar 1 minuut. Je bent gewoon autistischquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb niet eens een virtual pro joh..afgelopen 2 jaar nog wel, maar ik heb echt geen zin om die shit offline te gaan boosten
En dan lekker met een 65 poppetje aan de gang ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het aanmaken duurt maar 1 minuut. Je bent gewoon autistisch
Je mag gewoon meedoen met een brandnieuwe pro en als je per sé een goeie VP wil kan je een bestandje op de xbox HDD vervangen en heb je alle accomplishments.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb niet eens een virtual pro joh..afgelopen 2 jaar nog wel, maar ik heb echt geen zin om die shit offline te gaan boosten
Dingetje op usb is ook in 5 min gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan lekker met een 65 poppetje aan de gang ofzo?
75. Dus low goldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan lekker met een 65 poppetje aan de gang ofzo?
Daarvoor hebben ze toch mensen gebanned?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dingetje op usb is ook in 5 min gedaanHeb je alles
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze toch mensen gebanned?
Was wel grappig dat ze zeiden dat ze dat gingen doen maar niemand heeft er ooit last mee gehadquote:
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze toch mensen gebanned?
Clubsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk om dit topic terug te lezendie tekenende aap opmerking van Tim
Lekker rustig zoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ik kan mij niet verweren zonder mic
Sluit je iPad aan en gebruik die als mic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ik kan mij niet verweren zonder mic
Zou ik liever een paar eurootjes erbij leggen voor deze: http://www.gamediscounter(...)ar-force-px5-hp.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p359793.html
this will do
Poort 88 (UDP)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef wieisboos het volgende:
Kan iemand mij helpen?? Hoe zet ik mijn ports open![]()
[ afbeelding ]
Waar moet ik dat precies invullen? Kun jij het voor me doen met Teamviewer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Poort 88 (UDP)
Poort 3074 (UDP en TCP)
Poort 53 (UDP en TCP)
Poort 80 (TCP)
...en nog even via je dashboard of je router een static-ip instellen.
DM je dinges maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar moet ik dat precies invullen? Kun jij het voor me doen met Teamviewer?
'premium' voor 4 euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p359793.html
this will do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |